Zapoznaj się proszę z treścią tej strony jeszcze dzisiaj (czwartek, 23.04), ponieważ ta oferta jest aktualna do 21:00, czyli jeszcze tylko przez:

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Oto opowieść o przedsiębiorcy, który w 10 dni wygenerował więcej, niż konkurencja zarabia w pół roku. Ta opowieść będzie o Tobie!

Pytanie: po której stronie barykady się znajdziesz? 

Przedsiębiorco! Twórco kursów, ebooków, webinarów! Nauczycielu! 

  • Czy dajesz ludziom wiedzę, która poprawia jakość ich życia lub pracy, ale… nie zarabiasz na tym tyle, ile powinieneś? 
  • Czy nie możesz pozbyć się wrażenia, że przyciągnięcie uwagi klienta i przekonanie go do zakupu jest obecnie niemal niemożliwe? 
  • Czy masz milion pomysłów na promocję swojego produktu, ale… brakuje Ci miliona na koncie na ich urzeczywistnienie, strategii na połączenie tego w spójną całość, która przyciągnęłaby uwagę odbiorców, przez co sprzedaż ciągle kuleje?  
  • Borykasz się z ułożeniem skalowalnego, przewidywalnego i powtarzalnego procesu sprzedaży? 

Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na przynajmniej jedno pytanie, rozsiądź się wygodnie i....

przeczytaj tę wiadomość do samego końca!

Chcę Ci opowiedzieć o tym, co zrobić, by Twoje obecne problemy ze sprzedażą, zbijaniem obiekcji, generowaniem ruchu… odeszły wreszcie w niepamięć. 

Bo pokażę Ci, jak zrobić kampanię sprzedażową, która wyrwie ludzi z butów! 

Bartek, nie muszę czytać. Wiem, o co chodzi.
Jak mogę rozpocząć ten kurs? >>

Wiedz jednak, że szanuję zarówno Twój jak i swój czas dlatego żadne, ale to żadne słowo nie pada tutaj przypadkowo. Wszystko zostało przemyślane. Celowo ta strona jest maksymalnie prosta, żeby nic Cię nie rozpraszało. Najlepiej wciśnij F11 na klawiaturze i przeczytaj ten list na pełnym ekranie.     

Mam nadzieję, że znajdziesz trochę czasu, aby przeczytać to, co napisałem bardzo dokładnie. To może być jedna z najważniejszych rzeczy dotycząca rozwoju Twojego biznesu online. To może jak zakup Bitcoina w 2008 roku lub inwestycja w akcje Google’a w latach ‘90. 

Najlepszy czas jest teraz. 

Nim się obejrzysz, dojdziesz do ostatniej linijki - obiecuję, że zgodzisz się wtedy z moją obietnicą. Że przyznasz mi rację. Ale masz tylko jedną możliwość, by się o tym przekonać... 

Gotowy? 

Pozwól, że postaram się ująć w słowa sytuację, w której właśnie się znajdujesz:

  • Nie potrafisz “ubrać” swojego produktu w odpowiednie słowa zachęty, które sprawią, że klienci bez cienia wątpliwości sięgną po swoje portfele? 
  • Masz trudności z przyciągnięciem uwagi potencjalnych klientów? 
  • Nie potrafisz przekonać swojej Społeczności, że cena Twojego produktu nie jest zbyt wysoka (przecież wiesz, że - biorąc pod uwagę jego zawartość - żądasz za niego skandalicznie niską kwotę!)? 
  • Masz obawy przed odważnym komunikowaniem Twojego produktu, bo boisz się reakcji Twojego otoczenia, branży i.. samej Społeczności, która nie wiesz, jak zareaguje?  
  • Choć Twój produkt jest już gotowy, Ty nie masz pojęcia, od czego zacząć sprzedaż i jak to wszystko rozegrać? 
  • A może trudno jest Ci się przebić przez oferty konkurencji, która - choć produkty ma znacznie gorszej jakości - to sprzedażowo radzi się o wiele lepiej od Ciebie? 
  • Nie potrafisz ze swoimi komunikatami dotrzeć do szerokiego grona osób, które tylko czekają na Twój produkt? 
  • Masz trudność z opracowaniem skutecznej strategii, która pozwoli Ci mieć pewność, że wszystko zadziała tak, jak należy? 
  • Nie masz pojęcia, w jaki sposób uaktywnić grupę odbiorców, by w końcu zaczęli sięgać do swoich portfeli? 

A w dodatku martwisz się o to, że Twoja Społeczność nie będzie chciała zainwestować w Twój produkt złamanego grosza? Zwłaszcza teraz, gdy nie wiedzą, że pieniądze potrzebne do tej inwestycji nie będą im jutro potrzebne na chleb... 

W teorii wszystko jest proste. Nagrywasz kurs online, piszesz e-book lub organizujesz płatne videoszkolenie. Wrzucasz o tym informację na Facebooka, wysyłasz mailing i… bach!  

Wszyscy rzucają się na dopieszczony przez Ciebie materiał...  

…a Ty tylko odświeżasz stronę swojego banku i podziwiasz tempo, w jakim nowe przelewy wpływające na Twoje konto.

Proste, nie? 

No właśnie… nie. 

Bo jak zwykle, wszystko rozbija się o rzeczywistość. Która wcale nie jest tak kolorowa. I w zasadzie, to nigdy nie była. 

Jak pewnie zdążyłeś już sam zauważyć - wypuszczenie produktu to dopiero początek. 

To nawet mniej niż wierzchołek góry lodowej. 

Żeby to wszystko miało ręce i nogi, żebyś Ty mógł nie tylko z tego żyć na godnym poziomie, ale także… żeby prace nad tym produktem w ogóle Ci się zwróciły… 

POTRZEBUJESZ SPRZEDAŻY. 

Potrzebujesz ludzi, którzy docenią wartość Twojej wiedzy. Którzy będą gotowi za to zapłacić. I którzy - gdy przyjdzie co do czego - naprawdę to zrobią. 

Tymczasem być może patrzysz na swoje dotychczasowe wyniki, zerkasz w Excela.

I chce Ci się wyć. 

Bo nic się nie spina? Albo wydaje Ci się, że powinno się to spinać 10 razy lepiej? 

Albo wszystko wydarza się w tak ślimaczym tempie, że masz wrażenie, że zanim zobaczysz jakiś konkretny pieniądz, to świat się skończy? 

Zerkasz z niepewnością w przyszłość… i nie wiesz, jak długo Twoja firma przetrwa na powierzchni, jeśli nic z tym nie zrobisz? 

Rozumiem to. Byłem kiedyś w podobnej sytuacji. Zbudowałem sobie złotą klatkę: pozornie wszystko było super. Praca paliła się w rękach. Wypuszczałem jeden produkt za kolejnym. Tylko stan konta bankowego jakoś ciągle nie chciał się zgadzać. Ale mówiłem sobie:  

“cierpliwością i ciężką pracą w końcu zdobędziesz wyniki, których pragniesz”. 

Po części miałem rację. Jedno i drugie to rzeczy niezwykle ważne, gdy w grę wchodzi budowa własnej Społeczności i biznesu na solidnych fundamentach. Ale w tym równaniu brakło jednego, cholernie istotnego elementu. 

Zaraz Ci o nim opowiem. Ale wcześniej pozwól, że się przedstawię. 

Cześć! 

Z tej strony Bartek Popiel – założyciel prawdopodobnie największego w Polsce bloga na temat przedsiębiorczości LiczySieWynik.pl, a także m.in. 

  • autor pierwszego na świecie 2booka "Liczy się Efekt", bestsellera "Zrobię To Dzisiaj", oraz kilkudziesięciu kursów audio oraz video, z których wiedza została już z powodzeniem wdrożona przez tysiące polskich przedsiębiorców.
  • Konsultant strategiczny – tak się składa, że to najczęściej do mnie zgłaszają się znani eksperci, kiedy potrzebują pomocy w zdobyciu solidnej przewagi rynkowej w swojej branży.
  • Szczęśliwy mąż, ojciec i przedsiębiorca mający bzika na puncie efektywności osobistej.  

Cześć! 

Z tej strony Bartek Popiel – założyciel prawdopodobnie największego w Polsce bloga na temat przedsiębiorczości LiczySieWynik.pl, a także m.in. 

  • autor pierwszego na świecie 2booka "Liczy się Efekt", bestsellera "Zrobię To Dzisiaj", oraz kilkudziesięciu kursów audio oraz video, z których wiedza została już z powodzeniem wdrożona przez tysiące polskich przedsiębiorców.   
  • Konsultant strategiczny – tak się składa, że to najczęściej do mnie zgłaszają się znani eksperci, kiedy potrzebują pomocy w zdobyciu solidnej przewagi rynkowej w swojej branży.
  • Szczęśliwy mąż, ojciec i przedsiębiorca mający bzika na puncie efektywności osobistej.  

Bartek Popiel – założyciel prawdopodobnie największego w Polsce bloga na temat przedsiębiorczości LiczySieWynik.pl, a także:

  • autor pierwszego na świecie 2booka "Liczy się Efekt", bestsellera "Zrobię To Dzisiaj", oraz kilkudziesięciu kursów audio oraz video, z których wiedza została już z powodzeniem wdrożona przez tysiące polskich przedsiębiorców.  
  • Konsultant strategiczny – tak się składa, że to najczęściej do mnie zgłaszają się znani eksperci, kiedy potrzebują pomocy w zdobyciu solidnej przewagi rynkowej w swojej branży.
  • Szczęśliwy mąż, ojciec i przedsiębiorca mający bzika na puncie efektywności osobistej.  

Do miejsca, w którym stoję dzisiaj, docierałem przez ostatnie 10 lat. 

To był czas licznych sukcesów, ale… jeszcze liczniejszych porażek. 

Jako przedsiębiorca na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że porażka jest częścią naszej codzienności. By iść naprzód, musimy sprawdzać nowe rozwiązania. Musimy poszukiwać nowych, lepszych dróg.  

Musimy eksperymentować. A część eksperymentów, siłą rzeczy, kończy się klapą. Taka jest definicja eksperymentu.  

Ty teraz jednak nie masz czasu na nieudane eksperymenty.   

Prawdopodobnie nie masz też środków na niewłaściwie poprowadzone inwestycje.

Posłuchaj tego:
 

Na początku tego roku postanowiłem mocno zawęzić obszar swojej działalności. Gdy zadałem na swoim fanpage’u pytanie o to, z czym kojarzę się ludziom, tak olbrzymia rozpiętość odpowiedzi wywołały we mnie mniej więcej taką reakcję: 

Moi czytelnicy pisali, że dla nich jestem “gościem od szybkiego czytania”, “tym, co zajmuje się procedurami w firmie”, “ekspertem od reklam na Facebooku”. Brakowało tylko, żeby ktoś napisał, że kojarzę mu się z optymalizacją podatkową. 

(akurat z tym mam tyle wspólnego, że często polecam Michała Szafrańskiego, którego szczerze podziwiam i uwielbiam!) 

Oczywiście każda z tych opinii była uzasadniona. Przez ostatnie 10 lat swojej działalności w Internecie prowadziłem różne projekty, współpracowałem z wieloma ekspertami i liderami różnych branż. 

Postanowiłem jednak mocniej komunikować główny obszar swojej działalności. Nie powiem, żeby w jego zakresie zaszła jakaś zmiana.  

W takiej czy innej formie robiłem to zawsze: pomagałem opakować i sprzedać wartościową wiedzę.  

Umiejętności konieczne do tego zdobywałem zarówno przy okazji własnych projektów, jak i prowadząc ogromne kampanie dla wielu moich klientów. 

Jednak dopiero na początku tego roku uświadomiłem sobie, że choć pomoc z opakowywaniem i sprzedawaniem wiedzy z wykorzystaniem ekstremalnie dochodowych kampanii promocyjnych to mój główny obszar działalności… 

to sam nie mam na ten temat żadnego produktu. 

Wśród mojej społeczności klientów są zachwyceni* kursanci takich szkoleń jak Liczy Się Czas, Liczy Się Strategia, Liczy Się Oferta… Nie ma jednak niczego na temat samego produktu czy - tak potrzebnej teraz! - skutecznej i dochodowej kampanii sprzedażowej! 

Ale ta sytuacja zmienia się z tą właśnie chwilą. 

Wróćmy jednak do początku tego roku. 

22 stycznia na swoim prywatnym profilu na Facebooku poinformowałem swoją Społeczność o planach stworzenia “raportu / krótkiego ebooka” dla autorów, którzy mają już jakieś produkty i je sprzedają, ale chcieliby sprzedawać jeszcze więcej, lepiej, drożej. 

Zapytałem o to, czy ktoś byłby takim materiałem zainteresowany. 

Muszę przyznać, że liczba reakcji, komentarzy i wiadomości prywatnych po tym krótkim poście zmiotła mnie z nóg! 

Tutaj muszę Ci się zwierzyć z trzech rzeczy: 

Po pierwsze - zapowiadany materiał naprawdę miał być krótkim ebookiem, którym chciałem zakomunikować, w którą stronę planuję rozwijać swój blog, o czym będę realizować następne LIVE’y i webinary. 

Dwa - miałem zaplanowane inne materiały i zamierzałem przystępować do stworzenia tego ebooka nie wcześniej niż w drugiej połowie 2020 roku 

Trzy - powyższe punkty szlag trafił. 

Dlaczego? 

Czytając komentarze i wiadomości dotarło do mnie, że ludzie potrzebują obszernej, popartej wieloletniej praktyką metody prowadzenia efektywnych kampanii sprzedażowych. Krok po kroku.

To wiedza, którą znacznie trudniej przekazać w ebooku niż w pełnowartościowym kursie online. 

Wtedy, rozmawiając z ludźmi, podjąłem pierwszą decyzję: materiał o kampaniach promocyjnych i sprzedażowych zrealizowany będzie w formie najlepszego szkolenia online, jaki do tej pory stworzyłem. 

Nadal jednak sądziłem, że mam czas. W wolnych chwilach przygotowywałem zakres merytoryczny szkolenia, a sprzedaż planowałem uruchomić nie wcześniej niż w wakacje. 

Wtedy zdarzyło się coś jeszcze. 

Coś, co zmieniło życie nas wszystkich. 

Coś, co wstrząsnęło polską i światową gospodarką. 

Tak, dobrze wiesz, o czym mówię: epidemia. 

Przedsiębiorcy zamknięci w domach, niemogący normalnie prowadzić swoich biznesów, z dnia na dzień zostali odcięci od swoich dotychczasowych źródeł dochodu. 

Ale to też przecież Twoja historia, prawda?
Historia, która dzieje się właśnie teraz. 

Twój ebook, szkolenie, webinary… coś, co stanowiło dotychczas dodatkowe, często pomijane źródło przychodu… nagle stało się Twoim jedynym źródłem dochodu. 

A może to źródło, które nie zaczęło jeszcze nawet żyć?  

Może odwlekałeś sprzedaż swojego produktu, czekając na “właściwą okazję”? Zdaje się, że ta nadeszły - choć pewnie nie w takiej formie, jakiej oczekiwałeś. 

Teraz życie zmusza Cię do tego, by uruchomić tę sprzedaż. 

Wiesz, że musisz zwiększyć swój dochód z kanałów online, jeśli Twoja firma ma przetrwać kolejne miesiące przymusowej kwarantanny. 

Wiesz, że nie powinieneś liczyć tylko i wyłącznie na pomoc państwa. Chcesz wziąć sprawy w swoje ręce. 

W dodatku zdajesz sobie sprawę z tego, że nie możesz sobie pozwolić na kosztowne błędy. Zdajesz sobie sprawę, że nie masz czasu na eksperymenty. 

Chcesz i potrzebujesz sprawdzonej metody. Instrukcji krok-po-kroku. 

Sytuacja wymaga od Ciebie wdrożenia planu doskonałego. Teraz, już, natychmiast. 
A wszechobecna niepewność jutra na pewno Ci w tym nie pomaga... 

Mam jednak dla Ciebie dobrą wiadomość: już zrobiłeś pierwszy krok. Zrobiłeś to, decydując się na przeczytanie tej wiadomości. 

Chciałbym Ci teraz podziękować za to, że tu jesteś… ale nie zrobię tego. Bo wierz mi - podziękujesz sobie sam. Już niedługo. 

“Ale Bartek, o co w końcu chodzi?” 

Co by było, gdybyś mógł włamać się do mojego mózgu i poznać jak dokładnie przygotowuje kampanie, które prowadzę dla siebie i swoich klientów? 

Gdybym przekazał Ci, jakich dokładnie używam sformułowań i struktur w moich materiałach promocyjnych? Jakie pytania sobie zadaję, zanim zacznę opracowywać plan, który w 10 dni generuje większe przychody, niż większość przedsiębiorców jest w stanie zrealizować w pół roku?   

Pokażę Ci wszystkie moje najlepsze sposoby na prowadzenie diabelnie skutecznych kampanii promocyjnych i sprzedażowych.   

Pokażę Ci, w jaki sposób przygotować się do realizacji kampanii, która będzie dla Twoich klientów prawdziwym trzęsieniem ziemi. Nauczę Cię, jak ją zaplanować, jak ją poprowadzić i co zrobić po jej zakończeniu.  

Dzięki DOBRZE PRZEPROWADZONEJ kampanii zyskasz: 

NIESAMOWITY ZASTRZYK GOTÓWKI 

Który pozwoli Ci powiedzieć z całą pewnością: “tak, to ma sens”, “tak, moja firma przetrwa”. 

KOMFORT I CHWILĘ ODDECHU 

Bo zamiast nieprzespanych nocy i urabiania się po łokcie, z odpowiednią poduszką finansową będziesz mógł się na chwilę zatrzymać, zdystansować i… pomyśleć. Uważnie zaplanować kolejny krok. Bez obawy o to, że za rogiem jakiś topór spadnie na Twą szyję. 

WZROST AUTORYTETU I UMOCNIENIE POZYCJI 

Co wyniesie Cię poza dotychczasowe postrzeganie Ciebie i tego, co robisz. Już przestaniesz być “pierwszym lepszym” trenerem fitness, copywriterem, doradcą biznesowym. Przybierzesz wizerunek eksperta, na który w pełni przecież zasługujesz. 

WIELE NOWYCH DRZWI STANIE PRZED TOBĄ OTWOREM 

Trzęsienie ziemi, które zafundujesz swojej społeczności, sprawi, że wypłyniesz na szersze wody. Zostaniesz zauważony przez tych, którzy dotychczas nie zwracali na Ciebie swojej uwagi. Stworzysz przed sobą możliwości biznesowe, które sądziłeś, że leżą poza Twoim zasięgiem. 

“Bartek, ale skoro tak - skąd mam mieć pewność, że to zadziała?” 

Tutaj mamy dwie kwestie: samej wiedzy i sposobu jej przekazania.  

Jeśli chodzi o wiedzę samą w sobie, to… 

mam dowody że to, czego Cię nauczę, po prostu działa. 

I nikt, choćby nie wiem jak się starał, nie będzie w stanie tego podważyć.

To nie jest tak, że “może zadziała, a może nie”.

To nie jest tak, że “żeby zadziałało, to Jowisz z Saturnem muszą się znaleźć we właściwej koniunkcji, która zdarza się raz na tysiąc lat”.

Nie. Gwarantuję, że efekty zobaczysz szybciej, niż myślisz nawet najbardziej sceptyczna częścią Twojego umysłu.

Oczywiście musimy postawić sprawę jasno - konkretne rezultaty będą wymagały od Ciebie naprawdę ciężkiej pracy.

To, czego Cię nauczę, to nie jest “jeden sprytny trick”.

Nie wyobrażaj sobie, że będziesz popijał drinki z palemką siedząc na swoim balkonie (na podróże w najbliższym czasie się nie zanosi…), a pieniądze same będą Ci wskakiwać do kieszeni.

Obiecuję Ci pot i łzy. Ale obiecuję Ci także, że wszystko to naprawdę się opłaci. 

Skąd to wiem? 

Kampanie prowadzę od blisko 10 lat. Początkowo uczyłem się od takich marketerów jak chociażby Jeff Walker (autor THE PRODUCT LAUNCH BLUEPRINT).

Co jednak istotne - zdobywaną wiedzę od razu przekuwałem w praktykę. 

W przeciwieństwie do wielu innych kursantów. 

To pozwoliło mi naprawdę, naprawdę dużo się nauczyć. Choć muszę Ci wyznać, że to były bardzo, bardzo drogie lekcje. 

Szacuję, że popełnione błędy kosztowały mnie przynajmniej kilkaset tysięcy złotych. 

Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że nie wszystko było dostosowane do polskich realiów.  

To, co doskonale sprawdzało się w USA, niekoniecznie działało w Polsce. 

Ale mnie nie miał kto tego powiedzieć.
Musiałem odkryć to sam.
Ty nie musisz. 

Poza tym technika, o której cały czas tutaj mówię, na rynku produktów cyfrowych obecna jest od niedawna. 

Wymagała czasu i kolejnych eksperymentów, by doprowadzić ją do postaci takiej skuteczności, jaką cieszy się obecnie. 

Był potrzebny czas na stworzenie właściwych, dedykowanych produktom cyfrowym narzędzi i metodologii. A później trzeba było jeszcze się ich nauczyć, sprawdzić, przetestować w praktyce. 

Ale nie próżnowałem. Realizowałem kolejne kampanie, po każdej wyciągając wnioski. 

Oczywiście wiem, że nadal jest dużo do zrobienie. Wiele do odkrycia i dopracowania. 

Jednak wiem też, że już teraz, to co mam i to, co chcę Ci pokazać, jest dla Twoich produktów online lepsze, niż jakakolwiek inna strategia, którą mógłbyś wdrożyć. 

Bo w to, że moja metoda jest skuteczna, nie mogę dłużej wątpić ani ja, ani żaden z moich klientów. 

“Ale Bartek, może pokażesz jakieś cyferki?” 

Cieszę się, że o to pytasz! Wiesz, nie żebym się chwalił, ale… 

No dobra. 

Chcę się pochwalić! 

Uwielbiam się chwalić tymi wynikami.  

Uwielbiam chwalić się osiągnięciami moich Klientów.  

Uwielbiam widzieć ich radość, gdy informują mnie o wynikach sprzedaży, które w 10 dni przekraczają czasem ich półroczny obrót. 

I wiesz co? Wierzę, że kiedyś dostanę taką wiadomość od Ciebie! 

Zwłaszcza że jesteś na dobrej drodze, by tak właśnie się stało! 

Zwłaszcza że… żaden z powyższych klientów nie miał tego, co Ty możesz wziąć w swoje ręce: ustrukturyzowanej i ułożonej od A do Z mapy z punktu “mam produkt i nie wiem, co z nim zrobić” do “zarabiam kilkaset tysięcy złotych w 10 dni”. 

Oni bazowali na znacznie krótszych materiałach dostępnych w innych kursach, gdzie zaledwie dotykałem tego tematu. Oczywiście, później bardzo chętnie podpowiadałem kolejne rzeczy czy korygowałem ich błędy. 

Jednak przecież dopiero teraz chcę wypuścić w świat całą wiedzę i wszystkie narzędzia, z których korzystam sam przy okazji moich kampanii. 

"Bartek, OK, jestem już zdecydowany - gdzie mogę kupić ten kurs?" - > KLIKNIJ TUTAJ

Mam więc uzasadnione podejrzenia, że Twoje wyniki mogą… zbliżyć się do efektów, które osiągały moje kampanie. Będziesz miał przecież DOKŁADNIE TEN SAM “wsad”, co ja! 

Posłuchaj więc tego: 

Jedna z moich ostatnich kampanii to 280 000 zł w 10 dni sprzedaży.

Poprzednia - 220 000 zł. 

Największa pojedyncza kampania zrealizowana dla Klienta - lidera w branży szkoleń z zakresu umiejętności miękkich - 760 000 zł. W sumie dla tego klienta w przeciągu dwóch lat zrealizowaliśmy akcje sprzedażowe na ponad 2 240 000 zł.

Mam nadzieję, że to wyczerpuje temat, ale jeśli chcesz zapytać... 

“Bartek, czego KONKRETNIE nauczę się z tego kursu?” 

Układ kursu odpowiada wszystkim najważniejszym etapom prowadzenia PIEKIELNIE skutecznych kampanii reklamowych. 

Dzięki temu każdy moduł umożliwi Ci podjęcie NATYCHMIASTOWEJ akcji. 

Pamiętasz, co mówiłem o ciężkiej pracy, która Cię czeka? Tak, miałem na myśli, że będziesz miał spore zadanie domowe po każdej obejrzanej sekcji kursu. 

I zależy mi na tym, byś podszedł do tego na poważnie. Żebyś poświęcił ten czas, który dostaniesz pomiędzy publikacją poszczególnych modułów, na wypracowanie jak najlepszych wyników. 

Dzięki temu nie tylko zrealizujesz prawidłowo całą kampanię, ale zrobisz to płynnie, efekty dostrzeżesz w locie, a do kolejnego modułu siądziesz zmotywowany poprzednimi sukcesami! 

"OK, WIEM WSZYSTKO. KLIKAM TUTAJ I WSKAKUJĘ NA POKŁAD"

Dlatego już teraz mogę Ci zapowiedzieć, że czeka Cię praca nad takimi elementami jak… 

Badanie Społeczności, dzięki któremu nie tylko lepiej dopracujesz swój produkt, ale wreszcie odkryjesz, jak go SKUTECZNIE komunikować!

Rozłożymy na czynniki pierwsze to, od czego zaczyna się każda udana kampania. Pokażę Ci, jak prawidłowo przeprowadzić ten proces, by nie tylko dostarczył Ci informacji na temat problemów Twoich klientów, języka, jakim się posługują, ale także stanowił pierwszy etap właściwej kampanii i torował Ci drogę do udanej sprzedaży. 

Pokażę Ci narzędzia i zdradzę sekret, dzięki któremu zagwarantujesz sobie szczere odpowiedzi. 

Nauczę Cię, jak konstruować właściwe pytania. Podzielę się z Tobą własnymi, sprawdzonymi szablonami. 

Przeprowadzę Cię przez niełatwą analizę ankiet. Zwrócę Twoją uwagę na to, w jaki sposób wyciągać z nich potrzebne Ci dane, a które informacje odsiewać, by nie zaciemniały Ci obrazu i nie potęgowały paraliżu decyzyjnego. 

Planowanie Kampanii, dzięki czemu będziesz doskonale wiedzieć - krok po kroku - w jaki sposób przeprowadzić efektywną akcję sprzedażową! 

Wiesz, jak zjeść słonia? Po kawałku! Dlatego etap planowania jest tak istotny - bez niego masz jak w banku to, że projekt zwyczajnie Cię przerośnie. 

W tym module przyjdzie czas na rozłożenie na czynniki pierwszej całej czekającej Cię kampanii. Opowiem Ci więc o różnych podejściach do tego zagadnienia i pomogę wybrać to, które przystaje do Twojej sytuacji. 

Zdradzę Ci wszystkie istotne elementy, które powinny zawierać skuteczne materiały promocyjne. Nie ograniczę się jednak do tego - opowiem Ci, co, jak i dlaczego działa. Dzięki temu wszystkie swoje działania będziesz prowadzić świadomie, co spotęguje finalne efekty. 

Podzielę się z Tobą najlepszymi praktykami na utrzymanie uwagi widza. 

Pokażę Ci szablony, z których korzystam przy planowaniu własnych kampanii. 

Nauczę Cię zarządzać emocjami odbiorcy. 

Partnerzy, którzy wspomogą Cię swoimi zasięgami, czyli jak wykorzystać jeden z najskuteczniejszych skrótów, które zwiększą Twoje pole rażenia! 

Wiesz, że - historycznie patrząc - napad na bank rzadko udawał się, gdy łowca przygód działał w pojedynkę? 

To pokazuje, że warto mieć partnera. Albo jeszcze lepiej: partnerów. 

Z drugiej strony, każdy powie, że im więcej partnerów, tym więcej problemów. Dlatego do tematu trzeba podejść z odpowiednim nastawieniem i przygotowaniem. I na tym skupimy się tutaj. 

W tym module skupimy się na pozyskiwaniu i zarządzaniu partnerami, którzy spotęgują wydźwięk Twojej kampanii. Jak ich szukać? Jak zapraszać do współpracy? Jak się rozliczać? Z jakich narzędzi korzystać? Co z komunikacją?  

To pytania, na które odpowiesz w nocy o północy po zapoznaniu się z tym modułem. 

Prowadzenie kampanii, czyli co i jak robić, gdy wreszcie wybije godzina “0”? 

Jak zapanować nad tym ogromem rzeczy i nie zwariować? Jak się w tym wszystkim nie pogubić? O czym pamiętać chcąc osiągnąć sukces? I… wiele więcej. Zresztą, sam zobacz: 

Robi wrażenie, co? 

A zdradzę Ci, że powyższy schemat będziesz mieć w małym palcu. 

Live sprzedażowy, czyli najprostszy i najskuteczniejszy sposób na wykorzystanie Twoich zasobów.

Organizacja? Narzędzia? Promocja? Dam Ci wszystko, czego potrzebujesz. Nie będziesz miał więcej wymówek. I Twój portfel Ci za to podziękuje. 

“Wiosenne porządki”, czyli jak zmaksymalizować wyniki bazując na tym, co już masz? 

Co z ludźmi, którzy śledzili kampanię, ale nic nie kupili? Czy to koniec? Podejrzewasz pewnie, że skoro o to pytam, to… raczej nie. 

I masz rację! 

W tym module pokażę Ci, jak wykorzystać wszystkie zasoby, które zgromadziłeś w trakcie kampanii! Dobry strateg wie, kiedy wyciągać z rękawa asy, które gromadzą mu się tam podczas innych działań. 

Wiesz, kto będzie tym dobrym strategiem? 

Tak… Ty!

Co się dzieje po kampanii, czyli “dobrego sprzedawcę poznasz po tym, jak kończy - nie, jak zaczyna” 

Sprawa równie istotna, co sam przebieg kursu - trudno jednak szukać wiedzy na jej temat w innych kursach lub u innych trenerów. Tymczasem nie ma nic gorszego od podejścia “jak już zapłaciłeś, to teraz sobie radź”. Udowodnię Ci, że dbanie o Twoją płacącą społeczność to nie tylko Twój moralny obowiązek, ale… bardzo opłacalna inwestycja.  

(Zresztą, jedno drugiego nie wyklucza). 

Podsumowanie projektu, czyli co zrobić, by każdy kolejny sukces był większy od poprzedniego? 

Udowodnię Ci nie tylko, że po zakończonym projekcie warto się zatrzymać i wziąć głęboki oddech… ale również, że warto zrobić to mądrze. 

Usiąść i przeanalizować przebieg kampanii. 

Przegadać, przemyśleć. Wyciągnąć lekcję z potknięć. I poklepać się po plecach za dobrą robotę. 

Ale analizę trzeba przeprowadzić mądrze. I ja dam Ci do tego odpowiednie narzędzia. 

GOTOWCE, czyli schematy, plany, szablony

Schematy najlepszych maili (wraz z omówieniem), harmonogram publikacji, spis potrzebnych grafik, spis potrzebnych tekstów, zarządzanie projektem: jak ustawić wszystko w Asanie, struktura plików na Dropboxie... i wiele więcej!

Zespół i procedury

Jakie role należy obsadzić? Co robić samemu? Co oddelegować? Lista sprawdzonych podwykonawców (najlepsi, sprawdzeni, godni zaufania), Narady: przed, w trakcie, po kampanii, Komunikacja: gdzie, kto do kogo, jakim kanałem i z czym ma pisać? Kiedy dzwonić? Zasady, odpowiedzialność, kodeks

“Bartek, to wygląda jak kompleksowy, całościowy materiał, przewodnik, mapa… wszystko, czego potrzebuję do przeprowadzenia kampanii od A do Z!” 

Tak! To właśnie chcę Ci dać! 

Ale powiem więcej - na tym wcale nie skończymy. 

Pokażę Ci też, jak pisać skuteczne oferty sprzedażowe, które mogą przekonać każdego! 

„Bartku, czy dobrze rozumiem, że dobra oferta jest w stanie przekonać do zakupu nawet osoby, które trafiając na nią w ogóle nie rozważały wcześniej nabycia danego produktu lub usługi?” 

To nie jest tak, że oferta sprzeda wszystko i każdemu. Jednak jeśli ktoś ją przeczyta od deski do deski, to istnieje ogromne prawdopodobieństwo, że któryś z argumentów uderzył w odpowiednią strunę.   

Pisałem lub pomagałem napisać oferty, które sprzedawały mieszkania, samochody, a nawet firmy.   

Sam widzisz, jakie to jest potężne narzędzie, dlatego jestem bardzo, ale to bardzo ostrożny w uczeniu takich rzeczy.   

Jestem świadomy, że taka wiedza w rękach człowieka o wątpliwym kręgosłupie moralnym mogłaby wyrządzić wiele złego.   

Dlatego musisz mi przysiąc, że jak Cię tego wszystkiego nauczę, to będziesz to wykorzystywał tylko i wyłącznie do sprzedaży produktów i usług, które są bardzo dobrej jakości.   

Oczywiście tu nie będzie ABSOLUTNIE CAŁEJ wiedzy, która dotyczy tego obszaru. 

Na temat samych ofert organizuję dwudniowe warsztaty, na których CHOLERNIE istotną sprawą jest wspólna praca z kursantami. 

Pokażę Ci jednak wystarczająco dużo, byś z powodzeniem mógł stworzyć ofertę lepszą niż 99% Twojej konkurencji.  

Co oczywiście nie znaczy, że nie będzie miejsca na szkolenie się w tej profesji… ale teraz skupmy się na zasadzie Pareto, ok? Optymalizacją, dokręcaniem śrubek zajmiemy się później. 

“Ale Bartku, kiedy ja znajdę na to czas?” 

Cieszę się, że pytasz, bo to prowadzi nas do drugiego prezentu… 

Pracę nad kampanią zaczniesz od najważniejszych lekcji z kursu “Liczy Się Czas”. 

Oto “Liczy Się Czas Espresso” (wartość: 497 zł), które nauczy Cię, jak w 3 dni zrobić więcej, niż większość ludzi robi w tydzień. 

Ten materiał pozwoli Ci zadbać o solidne fundamenty, na których zbudujesz efektywną strategię sprzedaży swoich produktów online. Dzięki tym lekcjom pokonasz w ekspresowym tempie drogę… 

Od zapracowanego jak mrówka człowieka, który ledwo wiąże koniec z końcem do skutecznego przedsiębiorcy, który prowadzi dochodowy biznes i ma czas na to, co dla niego ważne.

Poza tym nie poruszyliśmy jeszcze jednego tematu. 

Pamiętasz, jak wspominałem, że to obecna sytuacja sprowokowała mnie do zmiany planów? Do przeorganizowania moich priorytetów i projektów, nad którymi pracuję? Jak wiesz... 

Postanowiłem dać maksymalną wartość możliwą do natychmiastowego wdrożenia przez każdego, kto ma już swój produkt online. 

Wierzę, że w ten sposób pomogę wielu internetowym twórcom przetrwać ten trudny czas. 

Wierzę, że ten kurs to najważniejszy projekt, który mogę zrealizować właśnie teraz, w tym niełatwym dla nas czasie. 

Bo choć to pierwsza edycja tego kursu, a materiały do niego dopiero powstają, to gwarantuję Ci jedno: wszystko, co sygnuję swoim nazwiskiem, to materiały zbierające tylko najlepsze opinie. 

Nie pozwoliłbym sobie na wypuszczenie czegoś słabego. Powiem więcej. Nie pozwoliłbym sobie na wypuszczenie czegoś po prostu “dobrego”. 

To, co zobaczysz w kursie, to będą materiały tylko “bardzo dobre” i “świetne”. Nie ma innej opcji. 

Gwarantuję Ci, że pośpiech, jaki towarzyszy nam przy tym projekcie, by całość wiedzy przekazać Wam jak najszybciej, nie spowoduje spadku jakości video czy transkrypcji, które będą na Ciebie czekać. 

Gwarantuje, że już wkrótce ludzie będą mogli napisać o tym kursie to samo, co piszą o poprzednich moich produkcjach: 

Jednak to wszystko oznacza, że… 

To jest PRZEDSPRZEDAŻ kursu “Liczy Się Kampania”  

Co to oznacza w praktyce? 

W skrócie: to, że będziesz miał wpływ na ostateczny kształt całego produktu. 

To, że pracując nad kolejnymi materiałami, będę uwzględniał feedback, jaki będzie do mnie docierał od wszystkich kursantów. 

I wreszcie:  

To, że z uczestnikami tej edycji będę pracował znacznie bliżej, niż będzie to miało miejsce w przypadku każdej kolejnej edycji. 

Chcę, by zakres wiedzy, który Ci zaprezentuję, był kompleksowym systemem gotowym do wdrożenia, który zagwarantuje NIEZIEMSKIE wyniki. 

Z drugiej strony - nie chcę zamieszczać w nim niczego, co nie przybliży Cię do upragnionego celu. 

Szanuję Twój czas i wiem, że prędkość działania liczy się tak, jak nigdy wcześniej. Dlatego nie znajdziesz w kursie nudnej teorii, która jest niemożliwa do zastosowania w praktyce. 

A dzięki temu, że materiały będą nagrywane i publikowane sukcesywnie...  

masz gwarancję, że możesz zwrócić się do mnie z jakąś sugestią i opinią, którą na pewno wezmę sobie do serca przy realizacji nagrań do kolejnego modułu! 

To trochę tak, jakbyśmy prowadzili sesje treningowe 1:1. 

Nie spotkasz się z takim systemem przy okazji innych szkoleń. Chcę też wyraźnie podkreślić, że na 99% nie będę stosował tego systemu  przy okazji kolejnych edycji tego kursu. 

Stoisz przed okazją, która może nigdy więcej się nie powtórzyć. 

Mamy wyjątkowe okoliczności. Naszym obowiązkiem jest poradzić sobie z nimi najlepiej, jak potrafimy. A to wymaga od nas sięgania po rozwiązania wyjątkowe. 

Być może nie jesteś przekonany do istoty kampanii. 

Może boisz się pokazać swojej społeczności od tej strony. 

Może sądzisz, że nie przyjmą dobrze informacji, że masz coś na sprzedaż… 

Ale… jak do cholery chcesz coś sprzedać, nie mówiąc nikomu, że może coś od Ciebie kupić? 

Jak chcesz zarabiać godne pieniądze, które należą Ci się za Twoją ciężką pracę, rozdając wszystko za darmo? 

Czy więc kurs “Liczy Się Kampania” zadziała w moim przypadku? 

Jeśli masz produkt (lub jesteś w stanie bardzo szybko go stworzyć) - tak. 

Jeśli masz społeczność (lub odpowiedni kapitał, by szybko nadrobić braki w tym zakresie) - tak. 

Nie ma żadnych innych wymagań. 

Chciałbym tylko zaznaczyć tutaj jedną rzecz: nie będzie lepszego czasu, by zacząć. Tutaj każda chwila ma znaczenie. Każda. 

Zwłaszcza, że konkurencja nie śpi. 

Myślisz, że tylko Ty znalazłeś się w takiej sytuacji? Że tylko Ty myślisz nad tym, jak zwiększyć swoją sprzedaż online? 

Gwarantuję Ci, że ta myśl przyświeca teraz większości polskim przedsiębiorcom, którzy znaleźli się w kłopotliwej sytuacji. 

Pokażę Ci, jak wybić się spoza nudnych komunikatów konkurencji, ale chcę postawić sprawę jasno - tutaj czas nie działa na Twoją korzyść. 

Musisz zacząć działać JUŻ. 

Bo kto pierwszy zastosuje te metody na swoim rynku, ten po prostu wygra. Będziesz to Ty, czy Twoja konkurencja?  

"Oczywiście, że ja! Kupuję ten kurs!"

To nie żart. Pierwsze osoby, które zastosują to w swoich branżach, mają szansę uzyskać olbrzymią przewagę i zdominować dany rynek. Jeśli stwierdzisz, że „jakoś sobie poradzisz”, to masz do tego pełne prawo.           

Jeśli jednak nie weźmiesz udziału w tym kursie, a w najbliższych miesiącach jakaś firma z Twojej branży ewidentnie zacznie się wyróżniać, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że są uczestnikami tego kursu i korzystają z mojego wsparcia ;) 

Ile będzie mnie to kosztować? 

Mniej, niż zarobisz w pierwszy dzień kampanii. 

Moja najgorsza kampania, którą realizowałem po raz pierwszy w życiu, wiedząc 90% mniej niż obecnie i popełniając mnóstwo błędów, których bym już nie powtórzył... wygenerowała 22 000 zł. 

Moja ówczesna Społeczność była prawdopodobnie znacznie mniejsza niż Twoja obecnie. 

Myślę, że to świadczy o skuteczności tej techniki, prawda? 

Zwłasza, że poznasz ją w formie znacznie bardziej dopracowanej, co z pewnością przełoży się na drastycznie lepszy wynik. 

Ile więc Twoim zdaniem warta jest wiedza, która pozwoli Ci wygenerować w 10 dni Twój półroczny dochód? 

Dla mnie ta wiedza to 8 lat mojego doświadczenia. 

Zaangażowanie mojego zespołu. 

Niezliczone kursy, w które zainwestowałem i skąd czerpałem wiedzę, wyciągając własne wnioski. 

Gdybym miał podliczyć wszystkie poniesione przeze mnie inwestycję, które nauczyły mnie tego, co chcę przekazać w kursie, na pewno nie zszedłbym poniżej 250 000 zł. 

Do tego dochodzą koszty produkcji kursu. Nie liczę już wydatków związanych z utrzymaniem hostingu na lekcje wideo, utrzymaniem platformy kursowej, systemu do mailingu… 

Zresztą - doskonale wiesz, o co chodzi i ile to potrafi kosztować. Przecież sam to przerabiasz. 

Próbując ustalić cenę kursu, zapytałem o opinię tych Klientów, z którymi pracowałem przy ich kampaniach. 

Wszyscy mieli ten sam problem: 

“Bartek, ale ta wiedza jest bezcenna”! 

“Ta wiedza to unikat!” 

“Tej wiedzy nie zdobędziesz nigdzie indziej” 

“Nie mam pojęcia, na ile można to wycenić!” 

Nie mogłem się z nimi nie zgodzić. Jednak to mi nie pomagało. W końcu musiałem ustalić jakąś kwotę, prawda? 

Dlatego wziąłem NAJGORSZE założenia dotyczące wyników po wdrożeniu wiedzy z tego kursu i zadałem sobie pytanie: “ile CHCIAŁBYM zapłacić za wiedzę, która zagwarantuje mi taki wynik?”. 

Później podzieliłem to przez 2. 

To mi dało… 3997 zł. 

To inwestycja, która zwróciłaby się z nawiązką praktycznie od razu. Jednak biorąc pod uwagę obecną sytuację oraz fakt, że to pierwsza edycja tego kursu - wiedziałem, że muszę zejść z ceny. 

Szczególne znaczenie ma dla mnie ta pierwsza sprawa. 

Przedsiębiorcy tracą swoje dochody, muszą zabezpieczyć swój budżet, liczą każdą złotówkę. 

Dlatego postanowiłem, że tym razem opuszczę cenę tak nisko, jak tylko się da. 

Wiem, że nie powinienem tego robić. W normalnych okolicznościach nazwałbym to “walką cenową” i “psuciem rynku”. 

Ale wspominałem już, że teraz okoliczności nie są normalne? 

Zależy mi, by z tej wiedzy skorzystało jak najwięcej twórców produktów online. 

Zależy mi na tym, by zabezpieczyli swoje biznesy, złapali wiatr w żagle, zdobyli środki umożliwiające im przetrwanie tego niepewnego okresu. 

Wierzę, że taka obniżka to z mojej strony inwestycja w nasze relacje. Że kursanci zrozumieją, że kwota, którą zapłacą za kurs, to ułamek jego wartości. 

Że będą chcieli się odwdzięczyć i skorzystają z mojej innej oferty. Że przyjdą na Warsztaty lub kupią inny kurs. 

Sam nie wierzę, że to piszę, ale intuicja mówi mi, że postępuję słusznie.  

A dziwię sobie tym bardziej, że przecież sama “Liczy Się Kampania” to nie jest wszystko, co otrzymasz, zapisując się do grona kursantów! 

Na platformie czekać jeszcze będzie na Ciebie: 

Jak zaplanować „epicką” kampanię? to nagranie ze szkolenia, na którym dowiesz się:

  • jak zrobić badania społeczności?
  • jakie Scenariusze do nagrań video i wersji tekstowych​,
  • jak zaangażować odbiorców?, jak i po co zrobić repozytorium zasobów?
  • sprawdzone schematy publikacji
  • Jak otworzyć „okno sprzedażowe” i jakie elementy na stronie należy podmienić?
  • Jak, gdzie i kiedy przypominać o sobie w czasie sprzedaży?
  • Zakończenie sprzedaży: co, gdzie i kiedy wysłać? 

wartość nagrania to 1997 zł

Schematy, plany, szablony zawierające takie elementy jak:

  • Schematy najlepszych maili (wraz z omówieniem) 
  • Harmonogram publikacji 
  • Spis potrzebnych grafik 
  • Spis potrzebnych tekstów
  • Zarządzanie projektem: jak ustawić wszystko w Asanie
  • Struktura plików na Dropboxie 


Wartość: 1997 zł.

Twój Dream Team, czyli:

  • Jakie role należy obsadzić?
  • Co robić samemu? Co oddelegować?
  • Lista sprawdzonych podwykonawców (najlepsi, sprawdzeni, godni zaufania)
  • Narady: przed, w trakcie, po kampanii 
  • Komunikacja: gdzie, kto do kogo, jakim kanałem i z czym ma pisać? Kiedy dzwonić?
  • Zasady, odpowiedzialność, kodeks


Wartość: 497 zł.

Procesy, procedury, checklisty:

  • Jak przygotować materiał bezpłatny, który pracuje dla nas latami? 
  • Jak bezbłędnie przygotować akcje promocyjną?
  • Jak obsłużyć dużą akcję promocyjną?
  • Procesy + listy kontrolne


Wartość: 2470 zł.

Jak prowadzić webinar, który uczy i sprzedaje?, na którym dowiesz się:

  • Jak przyciągnąć (niemal za darmo) szerokie grono zainteresowanych na szkolenie online i przedstawić im propozycję?
  • Otrzymasz sprawdzony format krok po kroku 
    jak poprowadzić webinar budujący zaufanie
  • Jak utrzymać uwagę odbiorców na szkoleniu online? 
  • Dostaniesz case study: omówienie webinaru minuta po minucie


Wartość: 1997 zł.

Jak zebrać ludzi na szkolenie online?, w którym znajdziesz odpowiedzi na takie pytania jak:

  • Jaki mail wysłać po zapisie? Gotowe schematy
  • Omówienie najlepszych szablonów stron zapisowych na webinar
  • Strona „Dziękuję!”: co na niej zamieścić?
  • Jak reklamować webinar i zniwelować koszty?


Wartość: 497 zł.

Instrukcje techniczne do wykorzystywanych w trakcie kampanii narzędzi takich jak:

  • Strony lądowania
  • Automatyzacja
  • Asana 
  • LucidChart
  • Narzędzia do live (bezpłatne / płatne)
  • Timery


Wartość: 497 zł.

Liczy Się Czas Espresso, czyli:

  • Najlepsze lekcje z kursu „Liczy Się Czas” 
  • 4 moduły – nastawienie na szybki wynik
  • Sama esencja 


Wartość: 497 zł.

W dodatku… dostajesz to wszystko bez żadnego ograniczenia czasowego! 

Każda kolejna edycja tego kursu będzie ograniczona czasowo. To znaczy, że kupując “Liczy Się Kampanię” przy okazji kolejnych okienek sprzedażowych, kupisz dostęp do niej na rok. 

Ciebie to jednak teraz nie dotyczy. 

To pierwsza edycji tego szkolenia, dlatego postanowiłem, że - w ramach podziękowań za Twoje zaufanie - Twój dostęp do tego kursu nie wygaśnie nigdy. 

Będziesz miał dostęp do wszystkich aktualizacji treści i nowych narzędzi, które pojawią się w obrębie kursu. 

Nigdy nie zostaniesz pozbawiony członkostwa  w naszej zamkniętej grupie na Facebooku. 

Jeszcze raz: ile to jest dla Ciebie warte? O jakiej kwocie myślisz? 

Pomyśl teraz o tej kwocie. A ja już spieszę, by miło Cię zaskoczyć. 

Bo po niekończących się naradach z moim zespołem postanowiłem obniżyć cenę do… 

skandalicznie niskiej kwoty 997 zł. 

Tak, dobrze czytasz.

Pakiet o wartości 10 449 zł otrzymujesz teraz, bez żadnych ograniczeń czasowych, za 997 zł. 

Traktuję tę kwotę jako zwrot kosztów, które poniosę przy okazji produkcji materiałów. Muszę zapłacić za montaż, transkrypcje i setkę innych rzeczy, które wiążą się z produkcją na takim poziomie, który dla Ciebie szykuję. 

Wiem, że nie zmieniając moich planów i wypuszczając ten produkt w wakacje - czyli tak, jak wstępnie planowałem - mógłbym znacznie podbić tę kwotę. 

Wiem, że odczekanie tych kilku miesięcy po prostu by mi się opłacało. 

Ale teraz nie na tym mi zależy.  

Teraz chcę przede wszystkim pomóc swojej Społeczności. 

GWARANCJA SATYSFAKCJI 

Wiem jedno: to nie jest powszechna wiedza, którą bezproblemowo znajdziesz w Internecie. 

Jeżeli więc zależy Ci na tym, by zacząć prowadzić kampanie, które sprzedają jak szalone – co stoi na przeszkodzie, by sprawdzić to szkolenie?

Wiem, jak to jest, gdy kupuje się przez Internet.   

Oferta ofertą, ale zawsze zastanawiamy się, jak to naprawdę w środku wygląda? Jak on ma zamiar spełnić te wszystkie cudowne obietnice? I powiem Ci – jest tylko jeden sposób, by się o tym przekonać.    

MUSISZ TO ZOBACZYĆ. Dlatego kup sobie teraz ten kurs. Oglądaj nagrania. Dołącz do naszej grupy na Facebooku. Zacznij odpowiadać na kolejne pytania i przekonaj się na własnej skórze, jak to zmieni Twój biznes. Zobacz, co się wydarzy, gdy poprowadzę Cię za rękę przez cały proces tworzenia przewagi strategicznej.  

Jestem tak pewny jakości, wartości i unikalności tej wiedzy, że GWARANTUJĘ TWOJĄ SATYSFAKCJĘ.  

Biorę na siebie całe ryzyko Twojej decyzji. Daję Ci 30 dni GWARANCJI SATYSFAKCJI liczonej od 27 kwietnia 2020. Od tego dnia masz 30 dni na przekonanie się, jak unikalna i wartościowa dla Ciebie będzie ta wiedza, jak wiele zmieni się w Twoim życiu i biznesie.

Jeśli w ciągu tych 30 dni z jakiegoś powodu uznasz, że nie jesteś zadowolony/a, napisz do nas na kontakt@liczysiewynik.pl, a otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy.

To trochę jak jazda próbna samochodem. Weź ten kurs na próbę na 30 dni.

PASUJE Ci taki układ?    

Wiem, że być może podchodzisz do tego z lekkim niedowierzaniem jednak pomyśl: pracuję na swoje nazwisko ponad 8 lat, prowadzę jeden z najpopularniejszych blogów, publikuję swoje wyniki i pokazuję swoją rodzinę.     

Musiałbym być kompletnym idiotą, stawiając na szali to wszystko i nie będąc pewnym jakości tego, co oferuję. Jeśli znasz mój blog, to wiesz, że zawsze daję bardzo praktyczne materiały.    

W takim razie zapraszam na pokład! >>>


Ale tak kawa na ławę - w jakiej formie będzie ten kurs? 

W ramach kursu dostajesz:    

Nagrania video –  to podstawowa forma lekcji. Odpowiednio przygotowane, zmontowane i pocięte tematycznie nagrania zapewnią Ci komfort pochłaniania kolejnych porcji wiedzy. Szacuję, że łączny czas nagrań (uwzględniający także nagrania z sesji Pytań i Odpowiedzi, które oczywiście także będą dostępne do odtworzenia w dowolnej chwili) może przekroczyć 40 godzin merytorycznych treści. Innymi słowy: samo mięcho.  

Pliki mp3 – możesz je pobrać i odsłuchiwać kiedy tylko chcesz. Dzięki nim jeszcze lepiej utrwalisz wiedzę zawartą w kursie. Idealne rozwiązanie, by umilić sobie zmywanie naczyń ;) 

Transkrypcje – dla Twojej wygody przygotujemy także wersje tekstowe każdej lekcji. To pozwoli Ci szybko wrócić do konkretnego fragmentu kursu. Wersja tekstowa jest w formacie pdf, więc możesz zgrać sobie je na swojego smartfona i wracać do nich w dowolnym miejscu i czasie.  

Mapy myśli - Do pobrania dostaniesz także mapy myśli, na podstawie których nagrywane są poszczególne lekcje. Dzięki temu możesz bardzo szybko zrobić powtórkę z materiału, lub odnaleźć konkretny przykład.  

Listy kontrolne -  Do materiałów dołączone masz także listy kontrolne, w których masz wyznaczone jakie działania powinieneś podjąć po zapoznaniu się z konkretnym materiałem.  


Dla kogo jest ten kurs? 

Najprościej byłoby napisać, że jeśli docierają do Ciebie moje argumenty, którymi posłużyłem się do tej pory - to tak, ten kurs jest dla Ciebie. 

Pozwól mi jednak zabawić się we wróżkę ze szklaną kulą… 

Otóż prawdopodobnie jesteś: 

  • Osobą, która sprzedaje w Internecie produkty lub usługi masowe, np. serie konsultacji, płatnych webinarów, szkolenia online, ebooki, dostęp do podcastów premmium…? 
  • Masz swoją prężnie rosnącą społeczność na mediach społecznościowych albo na liście mailingowej? 
  • masz serwis lub serwisy www odwiedzane przez minimum tysiąc osób dziennie? 
  • Ewentualnie, zamiast tych zasobów, mas kilka tysięcy złotych na inwestycję, mają czas na pracę i nie boją się pytać, prosić i proponować innym osobom współpracy. 

 

Stawiam żołędzie przeciwko orzeszkom, że… zgadłem. 

Skąd to wiem? 

Stąd, że… stosuję w praktyce wiedzę, którą chcę Ci przekazać! 

Dla kogo NIE jest ten kurs?  

Osoby, które nie powinny kupować tego kursu, to ludzie ciągle szukający jakiegoś „magicznego triku”, który zmieni ich życie. Takie osoby ciągle myślą jak zarobić, ale się nie narobić. 

Jeśli jesteś taką osobą, to posłuchaj uważnie: jesteśmy z innej bajki. Dla mnie praca i służenie innym ludziom to wartość sama w sobie. Jeśli uważasz, że samo kupno kursu rozwiąże Twoje problemy, to jesteś w błędzie.    

Mówi się, że „wiedza to potęga”. To kłamstwo. Tak naprawdę dopiero ZASTOSOWANIE danej wiedzy daje potężne rezultaty. 

Teraz jest czas, aby podjąć rozsądną decyzję i dołączyć do grona uczestników.

Tak Bartku, jestem gotowy!

  • Wiem, że decydując się na zdobycie wiedzy, którą mi proponujesz, gwarantuje swojej firmie potężne zastrzyki gotówki, a sobie - wzrost autorytetu na rynku.
  • Wiem, że z niektórymi technikami będę musiał obchodzić się bardzo ostrożnie i obiecuję Ci, że wykorzystam je tylko w etyczny sposób.
  • Wiem, że dostaję 30-dniową gwarancję satysfakcji i rozumiem, że w tym czasie mogę bez żadnych przeszkód sprawdzać i wdrażać strategie, których nauczę się na szkoleniu.
  • Rozumiem, że najszybszy zwrot z inwestycji uzyskam tylko i wyłącznie wtedy, kiedy rzeczywiście zastosuję w praktyce to, co poznam na szkoleniu.

KLIKAM I ZACZYNAM PRACĘ Z KURSEM "LICZY SIĘ KAMPANIA"!

To szkolenie przyniesie Ci efekty, o których być może nawet nie masz odwagi jeszcze marzyć.    

Kiedy po raz pierwszy zastosowałem ten system, to nie mogłem uwierzyć, dlacego coś tak skutecznego jest znane tylko nielicznym. Dlatego jestem przekonany, że to pomoże również Tobie.    

Serdecznie pozdrawiam,    

- Bartek Popiel 

PS. Czekanie nic nie da. Upływający czas mija bezpowrotnie, nie wiemy co przyniesie jutro. Samo czekanie na “lepsze dni” nic nam nie da. Najwięksi sportowcy świata mają swoich trenerów. Najwięksi biznesmeni i menedżerowie – również. Dlatego nie pozwól na to, że zostaniesz sam ze sobą, bez żadnej opieki. Pozwól mi zaopiekować się Tobą i poprowadzić do lepszej przyszłości, w której kampanie sprzedażowo-promocyjne gwarantują Ci pewny dochód, zapewniają psychiczny komfort, a dla Twojej firmy oznaczają przetrwanie nawet a najbardziej niepewnych czasach.    

PPS. Jeśli chciałbyś sam dojść do tych informacji, musiałbyś prowadzić skrzętne analizy przez lata oraz wydać górę pieniędzy. Dlatego skróć sobie drogę i oszczędź swój CZAS - zwłaszcza, że teraz naprawdę nie mamy go wiele. Wiem, że możesz być trochę sceptyczny. Moja propozycja jest bardzo prosta. Możesz sam osądzić, czy program jest wart Twojej uwagi. Testuj program przez 30 dni zanim podejmiesz decyzję czy go zatrzymać. Teraz nadszedł czas, aby pójść w ślady moich najlepszych klientów. Kliknij tutaj i dołącz do kursu. 

Najczęściej zadawane pytania:

1. W jakiej formie jest ten kurs?    

Kurs jest w formie video. Nagrania zamieszczone są na platformie wiedza.liczysiewynik.pl. Po podaniu loginu i hasła masz dostęp do swojego konta. Poza nagraniami video dostępne są pliki mp3, są transkrypcje, mapy myśli i listy kontrolne. Wszystko poza plikami video możesz pobrać na dysk swojego komputera.     

2. Czy można rozłożyć płatność na raty?        

Nie oferuję tym razem sprzedaży ratalnej. Ostatnim razem kurs można było nabyć na części, ale mieliśmy z tym bardzo dużo zamieszania. Wymaga to dużo zaangażowania z naszej strony, pilnowania terminów rat, wysyłanie przypomnień itp.        

Jest jednak rozwiązanie, o którym Cię informuję. Osobiście wolałbym, żebyś nie korzystał z tego rozwiązania, ale decyzja należy do Ciebie.     

Po kliknięciu „Zapisz się” zostaniesz przeniesiony do formularza. Po wypełnieniu danych system przeniesie Cię do wyboru płatności. I tam możesz wybrać opcję „tPay Raty”. Samodzielnie wybierasz wysokość raty i okres spłaty.        

Jednak proszę, przemyśl dobrze zanim zdecydujesz się na taką opcję. Jeżeli w tym momencie nie możesz sobie pozwolić na ten kurs, to może lepiej będzie, żebyś kupował takie materiały, jakie są w Twoim zasięgu np. książki.        

Proszę Cię jedynie o rozwagę i spokojne przemyślenie tej decyzji.        

3. Z tą gwarancją to Ty tak na poważnie?     

Oczywiście, że tak. Doskonale rozumiem, że mój styl prowadzenia szkolenia nie każdemu będzie odpowiadał. Istnieje też prawdopodobieństwo, że całą tę wiedzę już masz i stosujesz z powodzeniem w praktyce. Dlatego jeśli po pierwszym dniu pracy uznasz, że rezygnujesz, to zrobimy Ci zwrot 100% zainwestowanej kwoty 

4.  Czy otrzymam fakturę za ten kurs i czy mogę tę inwestycję rozliczyć jako koszt?        

Oczywiście. Prawdzę firmę od 10 lat i wystawiam faktury. Jedyne co musisz zrobić, to podczas składania zamówienia zaznacz opcję "chcę otrzymać fakturę", a następnie uzupełnij dane do faktury. Faktura zostanie wygenerowana automatycznie i wysłana do Ciebie mailem. 

5. Byłem na różnych szkoleniach z reklamy i marketingu. Czy potrzebuję jeszcze tego szkolenia?     

Jeśli robiłeś inne szkolenia to świetnie! Być może byłem na szkoleniu z tego, jak się reklamować na Facebooku u Piotra Chmielewskiego, albo u Artura Jabłońskiego. Może uczyłeś się od Magdaleny Pawłowskiej, Joanny Ceplin albo Mirka Burnejko jak robić kurs online. A może ukończyłeś pakiet Master u Kamili Rowińskiej?     

To świetna wiadomość! To prawdopodobnie oznacza, że już wiesz jak ściągać ludzi do Twojego biznesu. 

Jeśli czyścisz magazyny w mgnieniu oka, to nie ma potrzeby, żebyś pojawiał się na tym warsztacie. Natomiast jeśli wszystko robisz dobrze, a jednak ludzie nie kupują, to prawdopodobnie przedstawiasz im za słabą ofertę.