Masz "Vademecum Twórcy Online"? Nie kupuj tego produktu! Przejdź do tej sekcji.

Nie masz "Vademecum"?

Kup "Liczą Się Relacje" TERAZ >>

W czasach, gdy to relacje pozwalają budować rozpoznawalne i dobrze zarabiające marki, warto wiedzieć, jak dbać o te relacje już od samego początku.

Właśnie dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie pakiet 3 minikursów, z którymi skutecznie nauczysz się przyciągnąć do siebie ludzi, zaangażować ich (i zaangażować się w relację z nimi), a także odpowiednio o nich zadbać.

Pakiet “Liczą Się Relacje” to zbiór łącznie 90 wskazówek:

  • “30 sposobów na budowanie społeczności od zera”,
  • “30 pomysłów na budowę listy mailingowej”,
  • “30 sposobów na fantastyczną obsługę klienta”.

Z tym pakietem niestraszne Ci będzie zbudowanie społeczności, przyciągnięcie ludzi na newsletter, a do tego zadbanie na najwyższym poziomie nie tylko o klientów, ale też o całą swoją społeczność. W końcu obsługa klienta powinna zacząć się na długo przed tym, zanim dany człowiek faktycznie stanie się Twoim klientem i nie powinna się na tym zakończyć.

W skład pakietu wchodzą:

  • 3 nagrania video - w formie interaktywnych prezentacji, zamieszczonych na platformie,
  • 3 pliki mp3 - możesz słuchać online lub pobrać na własne urządzenie,
  • 3 mapy myśli - na podstawie których powstały te szkolenia.
Potrzebuję tego! >>

Dlaczego musisz zadbać o relacje?

Na rynku robi się gęsto, coraz więcej przedsiębiorców zakłada swoje profile na platformach społecznościowych, coraz więcej osób buduje listy mailingowe i z powodzeniem zdobywa klientów.

Już dawno minęły czasy, gdy zakładało się konto na Instagramie, odpalało newslettera i cyk, pyk zdobywało czytelników, którzy później przeradzali się w klientów.

Dziś twórców o podobnych inicjatywach jest tak wielu, że tylko przemyślane i skuteczne działanie może doprowadzić do skutecznego i trwałego zdobywania czytelników i klientów.

Teraz produkt to jedno, ale relacje, jakie zbudujesz z potencjalnym (przyszłym) klientem, to szalenie ważny punkt na drodze do Twojego sukcesu.

Jasne, możesz próbować sprzedawać “na zimno”, możesz skorzystać chociażby z reklam, ale czy nie lepiej byłoby zbudować takie relacje z ludźmi, żeby Twoje zaangażowanie i zainteresowanie Twoją społecznością też w przyszłości skutecznie “sprzedawały”?

Jeśli Ty też jesteś w tej grupie przedsiębiorców, która ma problem z:

👉🏻 budowaniem społeczności,

👉🏻 zaangażowaniem się w relacje z ludźmi,

👉🏻 odpowiednim zaopiekowaniem się i zadbaniem o swoją społeczność,

👉🏻 przyciągnięciem do siebie ludzi,

👉🏻 odpowiednim reagowaniem w trudnych/ wymagających sytuacjach z klientami,

👉🏻 opieką nad klientami,

👉🏻 rozpoczęciem budowania listy mailingowej,

👉🏻 generowaniem pomysłów na zainteresowanie swojej społeczności,

👉🏻 podejściem do klientów,

👉🏻 budowaniem relacji z obcymi ludźmi.

a do tego uważasz, że:

👉🏻 musisz być wszędzie,

👉🏻 newsletter nie jest Ci potrzebny,

👉🏻 “nasz klient, nasz pan”...

to koniecznie zabierz pakiet “Liczą Się Relacje” na swoje wakacje!

Dzięki temu pakietowi:

✅ pozbędziesz się ciążących przekonań o budowaniu społeczności, listy mailngowej i obsłudze klienta

✅ zaczniesz skutecznie i z satysfakcją budować swoją społeczność,

✅ zgromadzisz ją w tym miejscu, które najbardziej Ci odpowiada,

✅ zadbasz o nią najlepiej jak potrafisz (a po zapoznaniu się z tymi materiałami - zaufaj mi - będzie Ci o wiele łatwiej).

Chyba nie muszę dodawać, że dobrze zbudowana społeczność, która czuje Twoje zaangażowanie - sama też angażuje się bardziej, a do tego chętniej od Ciebie kupuje, bo Ci ufa?

Dlaczego musisz zadbać o relacje?

Budowanie relacji z ludźmi pozwala pokazać ludzką twarz marki osobistej (firmy również!), ostatecznie chodzi o to, by po prostu umieć te relacje budować.

By pokazać, że jest to dla nas ważne, aby rozmawiać z naszą społecznością, po to, by jeszcze lepiej poznać swoją grupę docelową i umieć jej pomóc.

W dzisiejszych czasach zdecydowanie wybijają się biznesy oparte o wartości, o misje oparte na chęci pomocy drugiemu człowiekowi. Ostatecznie każdy z nas (przedsiębiorców) chce przecież tworzyć produkty, które będą odpowiadały na potrzeby naszych klientów i będą im pomagały rozwiązywać ich trudności.

Właśnie dlatego RELACJE są takie ważne, bo budując je masz szansę jeszcze lepiej poznać drugiego człowieka, poznać i wczuć się w jego potrzeby, odkryć co jest jego priorytetem, jakich rozwiązań poszukuje.

Do tego w prosty sposób pokazujesz, że Ty też jesteś człowiekiem, który ma określone wartości i chce je przekazywać dalej.

A kiedy już te relacje zbudujesz, warto jest dbać o to, by utrzymać je na jak najlepszym poziomie.

Zbudowanie społeczności i przyciągnięcie jej na swoją listę mailingową to zaledwie dwa kroki, ale ostatni, który jednocześnie powinien być PIERWSZYM, to fantastyczna obsługa klienta.

Dlaczego obsługa klienta powinna być pierwszym krokiem? Dlatego, że zaczyna się na długo przed tym, kiedy dana osoba stanie się Twoim klientem.

Jeśli nie umiesz zadbać o potencjalnego klienta, to jak zadbasz o tego, który już od Ciebie coś kupi? 😉

Wyobraź sobie sytuację, że na osiedlu masz dwa maleńkie sklepiki osiedlowe.

Wybierasz się do jednego z nich, w którym pracownicy traktują Cię tak, jakby Cię tam nie było. Unikają kontaktu, a podczas zapłaty, gdy pytasz “przepraszam, oleju u Państwa nie dostanę?” nawet się nie uśmiechną, tylko sztywno rzucą: “nie, poproszę 35 złotych”. Płacisz, wychodzisz, zakupy zrobione, ale oleju nadal nie masz.

Idziesz więc do drugiego sklepiku osiedlowego, wchodzisz, a od wejścia wita Cię pani ekspedienta z szerokim uśmiechem mówiąca “dzień dobry”. Odpowiadasz “dzień dobry”, idziesz szukać oleju, nie widzisz go więc (po słabych wrażeniach z poprzedniego sklepu) chcesz już wyjść mówiąc “do widzenia”. Jednak pani ekspedientka pyta Cię “może mam poszukać czegoś na zapleczu? Być może nie zauważyłam, że coś skończyło się na półce?”.

Cofasz się i nie dowierzasz, więc kontynuujesz rozmowę i choć w sklepie faktycznie nie było tego oleju, to wiesz już, że będzie w dostawie o godzinie 12:00.

To właśnie jest postawa empatyczna, proaktywna, zachęcająca klienta do powrotu, nawet pomimo tego, że:

👉🏻 ten sklep jest nieco dalej od pierwszego,

👉🏻 ceny są nieco wyższe niż w pierwszym,

ALE…

✅ postawa ekspedientki sprawia, że po prostu chce się tam wrócić, bo:

👉🏻 wykazała zainteresowanie,

👉🏻 pokazała, że nie jesteś intruzem,

👉🏻 zwróciła uwagę na Twoje potrzeby,

👉🏻 wyszła z inicjatywą,

👉🏻 była po prostu miła,

👉🏻 spróbowała ułatwić Ci życie i pomóc.

Ostateczny efekt czasami nie ma znaczenia, bo liczy się to, co zadziało się po drodze.

To, jak zostaniesz potraktowany ma często o wiele większe znaczenie od tego, jak bardzo jakościowy produkt/ usługę otrzymujesz.

Właśnie dlatego stworzyliśmy produkt, który połączyliśmy w pakiet “relacyjny”, bo razem doprowadzi Cię do efektu, o którym marzy niejeden przedsiębiorca.

✅Zbudujesz swoją społeczność,

✅Dowiesz się, jak przyciągnąć ją na swoją listę mailingową (to nadal jeden z najlepszych organicznych sposobów sprzedawania swoich produktów i usług!),

✅ Nauczysz się dbać nie tylko o swoich klientów, ale przede wszystkim o potencjalnych klientów, czytelników, o Twoją społeczność!

Kim jestem?

Nazywam się Bartek Popiel i jestem konsultantem strategicznym, przedsiębiorcą i założycielem bloga “Liczy Się Wynik”. Relacje są dla mnie ważne w każdej dziedzinie życia - zarówno rodzinnego, jak i biznesowego. Wierzę, że to jak traktujemy ludzi wiele mówi o nas samych, dlatego staram się traktować swoich czytelników i klientów tak, jak sam chciałbym być traktowany.

Dbam nie tylko o relacje z klientami, ale też o relacje z pracownikami, bo wiem, że jeśli ja nie zadbam o nich, to oni nie będą potrafili zadbać o naszych czytelników i klientów. Po prostu robię to, co czuję, a intuicja podpowiada mi, że dobrze czuję i dobrze robię.

Umiemy w relacje i mamy na to dowody!!

UWAGA! Jeśli posiadasz "Vademecum Twórcy Online", to NIE KUPUJ tych produktów. Każdy z elementów pakietu (z tym że tylko w wersji audio + mapa myśli) masz już w ramach tego właśnie produktu.

W takiej sytuacji po prostu wejdź w poniższy link, zaloguj się na platformę i… korzystaj! :)

Wchodzę na platformę! >>

Zainwestuj w „Liczą Się Relacje” i dowiedz się, jak MY budujemy relacje z klientami!

Zapewniam Cię, że to nie będzie jeden z tych “pustych zakupów”, gdzie wydasz pieniądze i tyle by z tego było. Inwestując w ten pakiet, inwestujesz w relacje ze swoją społecznością.

Jestem pewien, że zwrot z tej inwestycji zauważysz bardzo szybko! :)

99 zł

Zobacz jak wygląda produkt od środka!

Poniżej znajdziesz demo jednej lekcji z produktu: "30 sposobów na fantastyczną obsługę klienta".

Ale mnie interesuje tylko jeden pakiet!

Jeśli czujesz, że nie potrzebujesz wszystkich trzech materiałów z pakietu, to dajemy Ci również możliwość zakupu pojedynczego produktu.

Niemniej nadal pakiet bardziej się opłaca :)

30 SPOSOBÓW NA BUDOWANIE SPOŁECZNOŚCI OD ZERA

Wyobraź sobie, że masz społeczność, która:

👉 lubi Cię,

👉 ufa Ci,

👉 wyznaje podobne wartości do Twoich,

👉 widzi, że przekazujesz przydatną, sprawdzoną i łatwo przyswajalną wiedzę,

👉 inwestuje w Twoje produkty i/lub usługi,

👉 poleca Cię innym.

Dostrzegasz, jak to wszystko krok po kroku się ze sobą zazębia?

I ostatecznie doprowadza do sytuacji, w której Ty i Twoja marka osobista (lub firma), jesteście napędzani dzięki zaangażowanej społeczności.

Dzięki wiedzy z minikursu “30 sposobów na budowanie społeczności od zera”:

Zbudujesz taką społeczność, o jakiej marzysz,

A dzięki zaangażowanej społeczności i znajomości wyzwań, z jakimi się borykają, możesz pomagać te problemy rozwiązywać za pieniądze,

✅ Poznasz swoją społeczność lepiej niż ktokolwiek inny,

A dzięki temu tworzenie produktów o wiele łatwiejsze i pewniejsze, niż zgadywanie, co się ludziom spodoba, a co nie.

59 zł

30 SPOSOBÓW NA BUDOWANIE SPOŁECZNOŚCI OD ZERA

Wyobraź sobie, że masz społeczność, która:

👉 lubi Cię,

👉 ufa Ci,

👉 wyznaje podobne wartości do Twoich,

👉 widzi, że przekazujesz przydatną, sprawdzoną i łatwo przyswajalną wiedzę,

👉 inwestuje w Twoje produkty i/lub usługi,

👉 poleca Cię innym.

Dostrzegasz, jak to wszystko krok po kroku się ze sobą zazębia?

I ostatecznie doprowadza do sytuacji, w której Ty i Twoja marka osobista (lub firma), jesteście napędzani dzięki zaangażowanej społeczności.

Dzięki wiedzy z minikursu “30 sposobów na budowanie społeczności od zera”:

Zbudujesz taką społeczność, o jakiej marzysz,

A dzięki zaangażowanej społeczności i znajomości wyzwań, z jakimi się borykają, możesz pomagać te problemy rozwiązywać za pieniądze,

✅ Poznasz swoją społeczność lepiej niż ktokolwiek inny,

A dzięki temu tworzenie produktów o wiele łatwiejsze i pewniejsze, niż zgadywanie, co się ludziom spodoba, a co nie.

59 zł

30 POMYSŁÓW NA BUDOWĘ LISTY MAILINGOWEJ

Wyobraź sobie, że masz miejsce w sieci, które:

👉 jest tylko Twoje,

👉 pozwala Ci nawiązywać jeszcze bliższe i trwalsze relacje z Twoją społecznością i potencjalnymi klientami,

👉 umożliwia Ci skalowanie biznesu,

👉 ułatwia Ci proces automatyzowania działań w biznesie,

👉 pozwala zwiększać sprzedaż i nie obcina Ci “zasięgów” kiedy tylko ma na to ochotę,

👉 umożliwia Ci utrzymywanie najważniejszego “posprzedażowego” kontaktu z klientami.

No i jak, wizualizacja gotowa? Tak, to właśnie lista mailingowa (newsletter).

Dokładnie takie możliwości (a nawet jeszcze więcej) daje Ci własna lista mailingowa.
Co więcej, nie skłamię mówiąc, że to najważniejsze źródło komunikacji w biznesie online.

Dzięki wiedzy z minikursu “30 pomysłów na budowę listy mailingowej”:

Zbudujesz listę mailingową, dzięki której zyskasz niezależność od zewnętrznych platform społecznościowych,

✅ Nawiążesz trwalszą i intymniejszą relację z Twoją społecznością,

Zyskasz swój własny kanał sprzedaży i zaczniesz skalować swój biznes,

✅ Jeszcze bardziej zautomatyzujesz swoje działania.

59 zł

30 SPOSOBÓW NA FANTASTYCZNĄ OBSŁUGĘ KLIENTA

Wyobraź sobie, że Twoi klienci są:

👉 zaopiekowani,

👉 docenieni,

👉 ufni w stosunku do Ciebie i Twoich produktów/ usług,

👉 pewni Twojej jakości i jakości Twoich produktów/ usług,

co bezpośrednio przekłada się na to, że…

✅ kupują Twoje produkty i usługi,

✅ polecają Cię innym,

✅ a Ty możesz rozwijać swój biznes dalej, bo masz genialny fundament w postaci zaangażowanych i wspierających klientów.

Brzmi jak plan idealny, prawda?

Teraz warto go zrealizować, bo obsługę klienta dobrze jest dbać już od momentu stawiania pierwszych kroków w biznesie.

Dzięki wiedzy z minikursu “30 sposobów na fantastyczną obsługę klienta”:

Zbudujesz dobre relacje z klientami (i społecznością), oparte na wzajemnym zaufaniu, 

✅ Dowiesz się, jak reagować w różnych sytuacjach, również w tych trudnych lub nieprzyjemnych,

Poznasz proste i niezawodne wskazówki na dobrą współpracę z klientami,

✅ Zbudujesz skuteczny i trwały fundament (oparty na relacjach i ludziach), który umożliwi Ci dalszy rozwój biznesu i sprzedaż produktów i usług.

59 zł

30 SPOSOBÓW NA FANTASTYCZNĄ OBSŁUGĘ KLIENTA

Wyobraź sobie, że Twoi klienci są:

👉 zaopiekowani,

👉 docenieni,

👉 ufni w stosunku do Ciebie i Twoich produktów/ usług,

👉 pewni Twojej jakości i jakości Twoich produktów/ usług,

co bezpośrednio przekłada się na to, że…

✅ kupują Twoje produkty i usługi,

✅ polecają Cię innym,

✅ a Ty możesz rozwijać swój biznes dalej, bo masz genialny fundament w postaci zaangażowanych i wspierających klientów.

Brzmi jak plan idealny, prawda?

Teraz warto go zrealizować, bo obsługę klienta dobrze jest dbać już od momentu stawiania pierwszych kroków w biznesie.

Dzięki wiedzy z minikursu “30 sposobów na fantastyczną obsługę klienta”:

Zbudujesz dobre relacje z klientami (i społecznością), oparte na wzajemnym zaufaniu, 

✅ Dowiesz się, jak reagować w różnych sytuacjach, również w tych trudnych lub nieprzyjemnych,

Poznasz proste i niezawodne wskazówki na dobrą współpracę z klientami,

✅ Zbudujesz skuteczny i trwały fundament (oparty na relacjach i ludziach), który umożliwi Ci dalszy rozwój biznesu i sprzedaż produktów i usług.

59 zł

Super wyglądają te produkty,

jednak chcę je w pakiecie!

99 zł

30-dniowa gwarancja satysfakcji – zero ryzyka

Jak przy każdym moim produkcie, tak i w tym przypadku, chroni Cię moja żelazna gwarancja satysfakcji.

I jeśli z jakiegokolwiek powodu (lub bez powodu), poczujesz, że to nie jest dla Ciebie – powiedz słowo, a zwrócę Ci każdą zainwestowaną złotówkę.

Piszesz na kontakt@liczysiewynik.pl: "Hej, to nie dla mnie", a my robimy przelew.

Bez żadnych fochów, obrażania się i zmuszania do wypełniania długich formularzy.

To trochę jak jazda próbna samochodem 🙂

PASUJE Ci taki układ?

FAQ

1. Mam Vademecum Twórcy Online i zastanawiam się nad zakupem pakietu “Liczą Się Relacje”, czy mam go kupić?

Nie. Jeśli posiadasz Vademecum Twórcy Online, to NIE KUPUJ tych produktów, każdy z elementów pakietu masz już w ramach tego właśnie produktu.

W takiej sytuacji po prostu wejdź w ten link - https://wiedza.liczysiewynik.pl/vademecum-tworcy-online/, zaloguj się na platformę i… korzystaj! :) 

2. Czy mogę kupić materiały z pakietu osobno?

Tak. Możesz osobno kupić “30 sposobów na budowanie społeczności od zera”, “30 pomysłów na budowę listy mailingowej” oraz “30 sposobów na fantastyczną obsługę klienta”.

3. Co dostaję kupując osobno jeden z produktów?

Kupując jeden z trzech produktów dostajesz w zestawie: nagranie video w formie interaktywnej prezentacji, nagranie audio (mp3) oraz mapę myśli, na podstawie której powstał dany minikurs.

4. Co jeśli brałem/-am udział w akcji WOŚP, ale nadal nie odebrałem/-am dostępu do Vademecum Twórcy Online?

Napisz do nas na adres kontakt@liczysiewynik.pl do załącznika dodaj potwierdzenie dokonania przelewu, którego dokonałeś/-aś w ramach naszej WOŚP-owej akcji :)

5. Co jeśli mam dodatkowe pytania, na które nie ma odpowiedzi na tej stronie?

Skontaktuj się z nami na adres mailowy kontakt@liczysiewynik.pl z przyjemnością odpowiemy na każde Twoje pytanie :)

© 2022 Liczy Się Wynik | Polityka prywatności