Kto jeszcze chce wiedzieć, w jaki sposób swoich obecnych klientów zamienić w najwierniejszych sprzedawców, by przyprowadzili do Ciebie kolejnych klientów?

Prowadzisz biznes? Jesteś właścicielem małej lub średniej firmy?

W takim razie sam najlepiej wiesz, z iloma obowiązkami i problemami musisz się mierzyć.

Osiwieć można na samą myśl o tym wszystkim.

Ogrom pracy, która przed Tobą stoi, potrafiłby przytłoczyć każdego!

Często to na barkach właściciela spoczywa ciężar dbania o marketing, finanse, rekrutację nowych pracowników - a tu jeszcze trzeba znaleźć czas, by robić to, za co klienci nam płacą!

Chociaż, z drugiej strony, znacznie gorszy bywa brak pracy. Bo brak pracy oznacza...

brak klientów.

A to chyba jeden z najgorszych scenariuszy, jakie jesteś sobie w stanie wyobrazić, prawda?

Rachunki trzeba opłacić, pracownikom trzeba wypłacić pensje, ZUS i Urząd Skarbowy dopominają się o swoje - ich nie obchodzi, że w tym miesiącu akurat klientów jakby mniej.

Nie płacisz? Wypadasz. Po prostu.

Badania wyraźnie wskazują na to, że stałe poszerzanie bazy klientów to jedno z największych wyzwań, przed jakimi stoją małe i średnie firmy.

To proces, którzy bardzo często jest drogi, kosztowny, czasochłonny i… nieprzewidywalny.

Bo wyobraźmy sobie, że pozyskujesz klientów za pomocą reklam na Facebooku czy Google Ads.

Władowałeś mnóstwo czasu w przygotowanie odpowiedniej kreacji.

Spędziłeś niejedną bezsenną noc na wymyślaniu nagłówka, przygotowałeś idealną grafikę, rwałeś sobie włosy przy niekończących się testach, obliczałeś na jaką stawkę za kliknięcie możesz sobie pozwolić.

W końcu bach! Udało się!  

Stworzyłeś reklamę, która idealnie spełnia swoje zadanie...

... po to, by dzień później Facebook lub Google podbił swoje stawki sprawiając, że cały ten kanał przestaje być dla Ciebie opłacalny. A Ty nie możesz z tym absolutnie nic zrobić. To zewnętrzne systemy, zupełnie od Ciebie niezależne.

Ale gdybym Ci powiedział, że to wcale nie musi tak wyglądać?

Nazywam się Bartek Popiel i od dziesięciu lat prowadzę jednego z największych w Polsce blogów na temat przedsiębiorczości - LiczySieWynik.pl - którego na stałe śledzi blisko 50 000 właścicieli małych i średnich firm z Polski oraz... całego świata.

  • Autor pierwszego na świecie 2booka "Liczy się Efekt", bestsellera "Zrobię To Dzisiaj" oraz licznych kursów audio oraz video.  
  • Konsultant strategiczny – tak się składa, że to najczęściej do mnie zgłaszają się znani eksperci, kiedy potrzebują pomocy w zdobyciu solidnej przewagi rynkowej w swojej branży. 
  • Szczęśliwy mąż, ojciec i przedsiębiorca mający bzika na puncie efektywności osobistej. 

Nazywam się Bartek Popiel i od dziesięciu lat prowadzę jednego z największych w Polsce blogów na temat przedsiębiorczości - LiczySieWynik.pl - którego na stałe śledzi blisko 50 000 właścicieli małych i średnich firm z Polski oraz...całego świata.

Jeśli należysz do tego grona, mam dla Ciebie specjalną propozycję. Chciałbym, żebyś pozwolił mi pomóc Twojej firmie.

Dlatego jeśli chcesz:

  • wykorzystać potencjał mechanizmu, który sprawia, że aż ok. 83% konsumentów podejmuje swoje decyzje zakupowe na podstawie rekomendacji przyjaciół i znajomych (źródło)
  • dowiedzieć się, jak efektywnie i krok-po-kroku zbudować w swojej firmie sprzedaż opierając ją na fakcie, że blisko 100% konsumentów szuka w Internecie opinii i recenzji na temat produktu lub usługi, którą są zainteresowani (źródło)
  • sprawić, że nowi klienci przychodzą do Ciebie sami (nie musisz się za nimi uganiać), nie negocjują ceny (nie musisz tłumaczyć, dlaczego jakość musi kosztować) i nie mają już praktycznie żadnych obiekcji (bo już Ci ufają!), od Ciebie oczekując wyłącznie podania terminu realizacji usługi i podpisania umowy…. 

… to doczytaj ten tekst do końca. Mam coś, czego potrzebujesz.  

Przed założeniem bloga, przed rozpoczęciem wykładów w szkole biznesu ASBIRO, przed napisaniem moich pierwszych książek, na ścieżkę przedsiębiorczości wkraczałem jako trener efektywnej nauki i szybkiego czytania.

Musiałem wtedy „przebić się” ze swoją ofertą spomiędzy przynajmniej kilkunastu innych trenerów.

W dodatku ja nawet nie próbowałem być najtańszy - zwyczajnie nie chciałem walczyć ceną. To był czas “jazdy bez trzymanki”.

Nie znałem się wtedy na marketingu.

Praktycznie nic nie wiedziałem o prowadzeniu biznesu.

Właściwie nie miałem żadnego budżetu na reklamę.

Wiedziałem jednak, że chcę pracować na swoim. Postanowiłem więc zakasać rękawy i wziąć się ostro do pracy! Podobnie jak Ty teraz, skoro tu jesteś i czytasz te słowa (za co bardzo Ci dziękuję!).

Widzisz, ja w tym czasie popełniłem w tym czasie mnóstwo błędów.

Doświadczyłem szeregu porażek, które prawie przypłaciłem “głową”. Mało brakowało, a poddałbym się i poszedłbym na jakąś ciepłą posadkę w którejś z korporacji.

(Ty jednak teraz nie musisz już podążać równie krętą ścieżką. Mam dla Ciebie coś, co może Ci posłużyć za… mapę, która doprowadzi Cię prosto do celu!)

Wiem, że gdybym wtedy zawrócił z obranej drogi, nigdy nie dotarłbym do miejsca, w którym stoję obecnie.

Nie mógłbym pomagać moim klientom rozwijać ich firm, nie mógłbym dzielić się materiałami, których tworzenie sprawia mi tyle radości.

Byłbym innym człowiekiem z innym życiem... z którego niekoniecznie byłbym zadowolony.

Jeśli prowadzisz firmę, którą kochasz niczym swoje dziecko, to...

doskonale wiesz o czym mówię.

A wiesz, co pozwoliło mi w końcu “złapać wiatr w żagle”, którego tak potrzebowałem? Na czym zbudowałem solidne fundamenty swojej firmy? W jaki sposób stworzyłem i opracowałem kanały sprzedaży zapewniające mojemu biznesowi przetrwanie? Odpowiedź brzmi:

Klienci z polecenia.

Tacy, którzy przychodzili do mnie sami, przekonani o jakości mojej usługi (nie musiałem poświęcać czasu na lekcje pokazowe) i o jej wartości (nie musiałem negocjować ceny).

W dodatku to z reguły byli naprawdę rewelacyjni ludzie, z którymi praca była czystą przyjemnością! Jak to znajomi, którzy nawzajem polecają sobie sprawdzone produkty czy usługi - ufają sobie. Tworzą świetną społeczność, której sam stajesz się członkiem. 

Odpowiednia strategia i kilka konkretnych technik pozwoliły mi sprawić, że po pewnym czasie od założenia firmy przynajmniej jedna rzecz różniła mnie od pozostałych trenerów efektywnej nauki i szybkiego czytania.

Wiesz, co to było?

To, że w przeciwieństwie do nich nie biegałem za klientami. Bo nie musiałem.

A mój kalendarz i tak był wypełniony po brzegi na wiele miesięcy do przodu. 

Co więc dokładnie sprawiło, że choć nie prowadzę już zajęć od blisko dziesięciu lat, to nadal otrzymuję kilkanaście telefonów rocznie z prośbą o przeprowadzenie zajęć z efektywnej nauki?

Potęga rekomendacji.

Po prostu.

To niezwykle potężne, choć tak często niedoceniane narzędzie. Dlatego postanowiłem poświęcić mu swojego najnowszego ebooka, który może być Twój już za kilka chwil.

Ale po kolei.

Chcę, żebyś wiedział, że strategie, które zastosowałem przy okazji tamtej działalności, z powodzeniem wdraża w życie wielu przedsiębiorców, z jakimi miałem okazję pracować nad rozwojem ich firm.

Wszyscy z nich są rewelacyjnymi ludźmi, ale jeszcze niedawno znajdowali się dokładnie w tym miejscu, w którym Ty prawdopodobnie jesteś dzisiaj. Nazwijmy to miejsce “pustynią bez strategii marketingu rekomendacji w Twojej firmie” ;) 

Droga, którą przebyli, z pewnością nie była łatwa…. I nie obiecuję, że Twoja taka będzie.

Musisz wiedzieć, że nie oferuję tekstów do poduszki - proponuję konkretne materiały, które mają Ci dostarczyć konkretnych wyników.

W dodatku, co tu dużo mówić - sam korzystam z nich nieustannie przy wszystkich moich przedsięwzięciach. Dzięki temu kanał rekomendacji w przypadku mojej działalności jest zdecydowanie najtańszy i najbardziej efektywny!

Przykład? Proszę bardzo!

W zeszłym roku (2019) zrealizowaliśmy 4 edycje warsztatu "Liczy Się Oferta", łącznie na sali było 65 osób.

Pierwsze 10 osób za "wersję beta" płaciło 1000 zł, pozostałe 55 osób zaplaciło 1970 zł za miejsce.

Nie wydałem na reklamę ani złotówki.

Ogromna część uczestników tych szkoleń to… Klienci z polecenia!

Zobacz co uczestnicy napisali o tym warsztacie na swoich profilach osobistych:

A to - i nie tylko to! - pozwala mi zaryzykować stwierdzenie, że strategie, które zebrałem w ebooku “POTĘGA REKOMENDACJI” są sprawdzone przez rynek i możliwe do zastosowania praktycznie w każdej branży i przy każdym typie działalności.

Chyba, że działasz w branży startującej w przetargach, gdzie jedynym kryterium wyboru jest najniższa cena, ale w takiej sytuacji przyjmij ode mnie radę - uciekaj z tej branży!

Oferuję tego ebooka w cenie, która zwróci Ci się szybciej, niż myślisz! Nie wiem czym się zajmujesz, ale przypuśćmy, że robisz strony internetowe.

Średnia cena za postawienie strony www to 2000zł.

Wystarczy, że pozyskasz jednego (JEDNEGO!) klienta z polecenia i inwestycja w ten ebook zwróci Ci się…. 33-krotnie (to się nazywa ROI!).

A jestem przekonany, że pozyskasz ich dużo, dużo więcej. A to oznacza, że zwróci Ci się ona z nawiązką, jak tylko wdrożysz (choćby część!) zawartej w niej wiedzy!

Jeśli więc chcesz:

  • nigdy więcej nie musieć się martwić o nowych klientów
  • dowiedzieć się, w jaki sposób w przeciągu kilku dni zbudować działający system rekomendacji i poleceń
  • od ręki sprawić, by kanał rekomendacji “awansował” na najbardziej sprawdzony, najtańszy i najbardziej przewidywalny kanał zdobywania klientów w Twojej firmie...

Kliknij przycisk poniżej i zdobądź swój egzemplarz ebooka “POTĘGA REKOMENDACJI”! 

Inwestujesz jedynie 59 zł!

Tak! Zamawiam e-booka!

Wiem, wiem… teraz zastanawiasz się pewnie:

“Czy to się na pewno sprawdzi w moim przypadku/mojej branży/przy moim biznesie?”, “co, jeśli ta książka jest nic niewarta?”, “czy na pewno powinienem inwestować swoje pieniądze w taki materiał?”

Jeśli w Twojej głowie w tej chwili rozbrzmiewają takie lub podobne wątpliwości, odpowiedz szczerze na pytanie:

Czy Twoją firmę stać na to, by nie mieć rozpracowanych poniższych kwestii?

  • Jak zbudować efektywną strategię marketingu poleceń, na której możesz oprzeć sprzedaż w Twojej firmie nawet jeśli wszystkie inne kanały zdobywania nowych klientów zawiodą?
  • Jak zbudować stabilny system zdobywania nowych zleceń i zamówień oparty o klientów z polecenia, który nie będzie angażował Twojego czasu i pozwoli Ci skupić się na tym, co naprawdę lubisz?
  • Dlaczego strategia "sam też polecaj" jest tak istotna i w jaki sposób może ona podwoić (lub potroić!) efekty Twoich działań sprzedażowych i marketingowych?
  • Co zrobić, żeby przynajmniej 90% klientów napisało pozytywną opinię na temat waszej współpracy, co pozwoli Ci zbudować lepszy i bardziej przekonujący dowód społeczny i w efekcie: sprzedawać więcej?
  • Co i jak zrobić, jeśli klient obiecał, że podeśle opinię, ale... Czas minął, a opinii nadal nie ma? Jak radzić sobie z takimi sytuacjami nie wychodząc na zdesperowanego natręta? 

Jeśli teraz z czystym sumieniem stwierdzisz “w sumie to mnie to w ogóle nie obchodzi”, wtedy okej, być może ten temat faktycznie nie jest dla Ciebie.

Naprawdę mocno w to wątpię, bo praktycznie nie widziałem jeszcze firmy, w której kanał rekomendacji nie miałby szans okazać się najtańszą i najskuteczniejszą drogą ku stabilizacji sytuacji w firmie, ale… “są na tym świecie rzeczy, które się nie śniły filozofom” ;)

Jeśli jednak widzisz potencjał w tym obszarze i podejrzewasz, że sporo możesz osiągnąć dbając o lepszą strategię rekomendacji (podejrzewasz słusznie!), a dalej się wahasz… Cóż, nieważne co tutaj napiszę - wiem, że nigdy nie rozwieję w pełni Twoich wątpliwości. Jednak pomyśl:

Czy zależałoby mi na tym, żebyś kupił ode mnie tylko raz, zraził się do moich materiałów i już zawsze na dźwięk moje nazwiska krzywił twarz w niechęci, pamiętając nietrafiony zakup, z którego byłeś niezadowolony?

Odpowiedź brzmi: oczywiście, że nie.

Zależy mi na tym, żebyś zakupione ode mnie materiały wdrożył w życie, szybko zobaczył konkretne efekty i był zadowolony z każdej zainwestowanej złotówki!

Jak będziesz miał efekty, to może przyjdziesz na warsztaty „Liczy Się Oferta”, albo zainwestujesz w inny produkt online? Któż to wie! Dlatego daję Ci tę wiedzę za bezcen, bo poniekąd jest to moja inwestycja w naszą długofalową współpracę.

Coś Ci wyznam

Zaufanie mojej społeczności to najcenniejsza rzecz w tym biznesie i strasznie o nie dbam. Niektórzy mówią wręcz, że mam na tym punkcie totalnego bzika! Wiesz co? Mają rację!

I choć może zabrzmi to jak przechwałki, to ja po prostu wiem, że ten ebook jest wart swojej ceny (tak samo jak jest wart Twojego zaufania). Ty tego jeszcze nie wiesz, bo po prostu do tej pory go nie czytałeś.

Dlatego mam propozycję: 

Jeśli w przeciągu 14 dni od chwili zakupu napiszesz do mnie, że zawartość książki nie sprostała Twoim oczekiwaniom - zwrócę Ci wszystkie pieniądze. Co do grosza. Dzięki temu nic nie ryzykujesz! 

Mam nadzieję, że ta informacja pomoże Ci podjąć decyzję o wdrożeniu do swojej firmy strategii marketingu rekomendacji, która może się okazać dla Twojej firmy niczym paliwo dla pustego baku rakiety zmierzającej w przestworza.  

Dlatego kliknij w przycisk poniżej i zdobądź swój egzemplarz!

Pamiętaj o gwarancji zwrotu pieniędzy! Dzięki niej bez żadnych obaw możesz decyzję podjąć teraz, a zastanowić się nad nią… później :) Naprawdę, jeśli ebook nie spełni Twoich oczekiwań to napisz na kontakt@liczysiewynik.pl, a zwrócimy Ci pieniądze. Bez żadnych fochów i obrażania się. Nie będę też kazał Ci wypełniać tony formularzy, w których uzasadniasz zwrot. Po prostu piszesz – my robimy przelew. Kropka.

Ale to nie wszystko! Mam dla Ciebie świetny bonus! 

Bo kupując ebooka zapewniasz sobie również dostęp do checklisty, która poprowadzi Cię krok-po-kroku do stabilnego źródła klientów z polecenia.

Oznacza to, że nie zostaniesz sam, nie wiedząc w co włożyć ręce.

Dostaniesz konkretne wskazówki, których realizacja pozwoli Ci ruszyć z kopyta. Dzięki tej checkliście jest trochę tak, jakbym prowadził Cię za rękę i mówił: “o, tym się trzeba zająć”, “o, dobrze, jeśli zrobiłbyś jeszcze to, to i to”.

Potraktuj to proszę jako bonus do samej książki. Niczym zapałkę potrzebną do rozpalenia przygotowanego ogniska.

Więc jak?

Czy Twoją firmę stać na to, by odpuścić tak cenne źródło nowych zleceń i zamówień, jakim są… Klienci z polecenia?

Nie sądzę. W takim razie wskakuj na pokład!  

Pozdrawiam Cię serdecznie i wierzę, że podejmiesz najlepszą dla siebie decyzję!