
Featured Posts
Latest Posts

JAK W 2022 ROKU STWORZYĆ KURS ONLINE, KTÓRY BĘDZIE SIĘ SPRZEDAWAĆ?
Gdyby ktoś jeszcze nie zdążył się zorientować: jestem ogromnym fanem używania tego organu pomiędzy policzkami. Tego z zębami. No nie da się ukryć, lubię…
CZYTAJ CAŁOŚĆ
Jakie działania wykonać po webinarze, aby przekonać osoby, które mają wątpliwości?
Uff, masz to za sobą! Nie było tak strasznie, co? Okazało się, że gardło nie wysiadło w trakcie części merytorycznej. Ba, udało Ci się…
CZYTAJ CAŁOŚĆ
Jak gładko przejść od merytoryki do sprzedaży na webinarze?
Jesteś ekspertem w swojej branży. Chętnie dzielisz się swoją wiedzą i masz rewelacyjny produkt, który pomoże wielu Twoim klientom. I doskonale wiesz, że webinar…
CZYTAJ CAŁOŚĆ
Jak zachęcić ludzi do zapisania się na webinar?
Masz przygotowany rewelacyjny webinar. I czujesz, że jedyne, co stoi pomiędzy Tobą a kapciami spadającymi z wrażenia uczestnikom, którzy będą w tym webinarze uczestniczyć,…
CZYTAJ CAŁOŚĆ
“Liczy Się Wynik” obiera nowy kurs!
Co się aktualnie dzieje w zespole „Liczy Się Wynik”? Co zmieniamy? Jakie mamy plany na przyszłość? Dużo mówimy o spektakularnych sukcesach i wynikach, z…
CZYTAJ CAŁOŚĆ
7 sposobów na niesamowicie angażujący kurs online
Wybierz swoją ulubioną formę: Do słuchania / Do oglądania / Do czytania Na początek garść statystyk: Badania pokazują, że tylko 15% osób kupujących kursy…
CZYTAJ CAŁOŚĆ
35 wskazówek na epicką kampanię sprzedażową
Jak zaplanować epicką kampanię sprzedażową? Zacznij od skorzystania z tych wskazówek! Szykujesz się do kampanii sprzedażowej swojego produktu? A może masz już prawie wszystko…
CZYTAJ CAŁOŚĆ
Prezent po kampanii “Liczy Się Webinar”
W ramach podziękowań przygotowaliśmy dla was mały prezent… Jest to spis wszystkich postów, które zostały wypuszczone podczas naszej kampanii “Liczy Się Webinar” Dzięki będziecie…
CZYTAJ CAŁOŚĆ
Jak dobrze zacząć i zakończyć moduł w kursie online? Poznaj zasadę 3 x P
Oto trzeci i ostatni materiał w serii poświęconej tworzeniu kursów online, które angażują klientów i dostarczają im realnych efektów. Jeśli ominęły Cię 2 poprzednie,…
CZYTAJ CAŁOŚĆ
Nisko wiszące owoce – za to ludzie pokochają Twoje kursy!
Tworzysz lub zamierzasz tworzyć kursy online? Świetnie się składa, ponieważ jesteś na stronie drugiego artykułu z serii na temat podnoszenia poziomu zaangażowania kursantów! Jeśli…
CZYTAJ CAŁOŚĆ
Kupują Twoje kursy, ale ich nie przerabiają? Oto rozwiązanie!
Jak podaje badanie przeprowadzone przez dr Katy Jordan z University of Cambridge, średnio tylko 15% osób kupujących kursy przerabia je do końca, a 66%…
CZYTAJ CAŁOŚĆ
Jak dobrze zarabiać online na swojej wiedzy?
Nie wiem, czy działasz już jakiś czas z biznesem w sieci, czy może dopiero startujesz ze sprzedażą własnych produktów, jednak jeśli kusi Cię, żeby…
CZYTAJ CAŁOŚĆ