Podcast – odcinek #020
Wycena produktu to jedno z wyzwań przedsiębiorców, które cóż… do łatwych nie należy.
Teoretycznie każdy z nas chce wycenić swoje produkt tak, żeby czuć, że nasza praca nie poszła na marne, ale z drugiej strony… cała na biało wchodzi ona – STRATEGIA.
W końcu na cenę składa się wiele zależnych, oprócz samych właściwości czy funkcjonalności sprzedawanego produktu ważne jest też to, jaki cel (strategiczny) ma spełniać dany produkt.
Czy ma przyciągać nowych klientów? 🧐
Czy jest kolejnym etapem drabiny produktowej skierowanym do stałych klientów? 🧐
W tym nagraniu przeanalizowałem wady i zalety tanich i drogich produktów oraz to, jakie komunikaty (informacje dla klientów) mogą kryć się za niską i wysoką ceną.
Z tego nagrania dowiesz się m.in:
✅ Która opcja cenowa jest lepsza – tańsza czy droższa?
✅ Czy cena ma aż takie znaczenie?
✅ Jakie produkty, kiedy i komu oferować?
Zapraszam do słuchania lub oglądania (tę wersję polecam).
No i nie zapomnij pobrać prezentu! Link znajdziesz na końcu tej strony.
Aby pobrać odcinek kliknij TUTAJ.
Wersja video
Wskazówka: klikając w koło zębate możesz wybrać prędkość odtwarzania i obejrzeć nagranie w przyspieszeniu.
Materiały bonusowe
Mapa myśli
Kliknij TUTAJ lub na miniaturę, aby pobrać mapę myśli, na podstawie której powstało nagranie
Super wpis, który bardzo mi pomógł! Jestem w trakcie zakładania własnego biznesu, dlatego zastanawiałam się jakie ceny powinnam mieć w moim sklepie online. Muszę jeszcze poszukać firmy, która zajmuje się tworzeniem stron internetowych, ponieważ bez tego nie będę mogła rozpocząć sprzedaży.