Lepiej mieć tanie czy drogie produkty?

Podcast – odcinek #020

Wycena produktu to jedno z wyzwań przedsiębiorców, które cóż… do łatwych nie należy.

Teoretycznie każdy z nas chce wycenić swoje produkt tak, żeby czuć, że nasza praca nie poszła na marne, ale z drugiej strony… cała na biało wchodzi ona – STRATEGIA.

W końcu na cenę składa się wiele zależnych, oprócz samych właściwości czy funkcjonalności sprzedawanego produktu ważne jest też to, jaki cel (strategiczny) ma spełniać dany produkt.

Czy ma przyciągać nowych klientów? 🧐

Czy jest kolejnym etapem drabiny produktowej skierowanym do stałych klientów? 🧐

W tym nagraniu przeanalizowałem wady i zalety tanich i drogich produktów oraz to, jakie komunikaty (informacje dla klientów) mogą kryć się za niską i wysoką ceną.

Z tego nagrania dowiesz się m.in:

✅ Która opcja cenowa jest lepsza – tańsza czy droższa?

✅ Czy cena ma aż takie znaczenie?

✅ Jakie produkty, kiedy i komu oferować?

Zapraszam do słuchania lub oglądania (tę wersję polecam).

No i nie zapomnij pobrać prezentu! Link znajdziesz na końcu tej strony.

Aby pobrać odcinek kliknij TUTAJ.

Wersja video

Wskazówka: klikając w koło zębate możesz wybrać prędkość odtwarzania i obejrzeć nagranie w przyspieszeniu.

Materiały bonusowe

Mapa myśli

Kliknij TUTAJ lub na miniaturę, aby pobrać mapę myśli, na podstawie której powstało nagranie

Mapa myśli

Linki wymienione w nagraniu:

Oceń ten wpis
Subskrybuj
Powiadom o
guest

1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Nikola
Nikola
6 miesięcy temu

Super wpis, który bardzo mi pomógł! Jestem w trakcie zakładania własnego biznesu, dlatego zastanawiałam się jakie ceny powinnam mieć w moim sklepie online. Muszę jeszcze poszukać firmy, która zajmuje się tworzeniem stron internetowych, ponieważ bez tego nie będę mogła rozpocząć sprzedaży.