Kupują Twoje kursy, ale ich nie przerabiają? Oto rozwiązanie!

Jak podaje badanie przeprowadzone przez dr Katy Jordan z University of Cambridge, średnio tylko 15% osób kupujących kursy przerabia je do końca, a 66% nigdy ich nawet nie rozpoczyna!

Co to znaczy dla Ciebie? Że cały wysiłek, który wkładasz w pracę nad kursem, dziesiątki godzin spędzone nad researchem, przygotowywaniem materiałów i nagraniami idzie na marne. A w zasadzie jest jeszcze gorzej.

Kursy, które są kupowane, ale nie wykorzystywane, działają przeciwko Tobie i na szkodę Twojego biznesu.

Klient, który wydał pieniądze na rozwiązanie swojego problemu za pomocą kursu online i go nie otrzymał, nie będzie zadowolony. I ani nie kupi od Ciebie kolejnych produktów, ani nie poleci dotychczasowego kursu swoim znajomym. Co więcej, może powiedzieć im, że nie warto, bo… u niego nie zadziałało.

Jak do tego nie dopuścić? Stworzyć kurs, który będzie angażujący! Taki, który wciągnie klienta już od pierwszej lekcji i nie puści, aż nie będzie miał efektów!

Jednym ze sposobów na to, jest zachęcenie klienta do zaplanowania pracy z kursem, o czym opowiem Ci w poniższym wideo.

Dowiesz się z niego:

✅ Jakie efekty klientowi daje planowanie pracy z kursem? 

✅ Jakie efekty Tobie daje zaplanowanie pracy z kursem przez klienta? 

✅ W jaki sposób zakomunikować to w kursie?

✅ Czym są mikrosesje i makrosesje? 

✅ W jaki sposób wykorzystać zasadę implementacji? 

✅ Czym jest habit tracker?

 

Wielka prośba i… PREZENT!

Włożyliśmy w to nagranie sporo pracy dlatego mam prośbę: pomóż mi dotrzeć do innych osób, którym to nagranie może pomóc. Może wśród znajomych masz kogoś, komu warto podesłać to video? Podeślij nagranie mailem, Messengerem albo udostępnij na Facebooku. 

Z góry bardzo, bardzo dziękuję.

Przygotowałem dla Ciebie również małą niespodziankę, która z pewnością przyda Ci się w trakcie pracy nad Twoim kursem online.

Mam dla Ciebie dokładny scenariusz nagrania, którym zachęcisz klientów do zaplanowania pracy z kursem. Wystarczy tylko, że dostosujesz go do swojej tematyki i voilà, masz sprawdzoną metodę, którą zaangażujesz kursantów!

Jak zdobyć tę ściągę, która zaoszczędzi Ci czas na zastanawianie się, jak taki materiał powinien wyglądać? Dowiesz się pod koniec poniższego wideo, więc gorąca prośba: dotrwaj do końca 😉

Wskazówka: klikając w koło zębate, możesz wybrać prędkość odtwarzania i obejrzeć nagranie w przyspieszeniu.

Wersja tekstowa

Prawdopodobnie jesteś autorką lub autorem kursów online. Zgadza się?

W związku z tym mam do Ciebie jedno bardzo ważne pytanie: czy Ty w ogóle sprawdzasz, ile osób przerobiło Twoje kursy? Statystyki są tutaj zatrważające i mówią, że zaledwie 15 proc. osób, które kupują kursy online, przerabia je w całości od A do Z. Natomiast około 66 proc. osób, które kupują kursy online, w ogóle ich nie otwiera!

A co robi cała reszta? Kupią kurs online, otworzą kilka lekcji i po prostu go porzucają. Pewnie Ty też masz jakieś e-booki i kursy online, które czekają, aż wreszcie do nich zajrzysz.

Pomyśl – czy chcesz, aby tak samo było z Twoimi materiałami? Że ktoś je kupi, ale ich nie przerobi?

Czy po to robisz dziesiątki dubli, po to dajesz jakieś materiały dodatkowe, żeby ktoś to kupił i walnął w zakurzone odmęty internetu?

No chyba nie. 

Oczywiście możesz tak do tego podejść, ale musisz mieć świadomość, że to będzie miało tragiczne konsekwencje dla Twojego biznesu. A dlaczego? Ponieważ ludzie, jak kupią Twój kurs, ale go nie ruszą, to następnego już nie kupią, bo pomyślą sobie: “A, już mam jeden kurs od tej osoby i nawet go nie otworzyłem. No to po jaką cholerę mi kolejny kurs”. 

I teraz, jeżeli zrobisz nowy kurs, to bardzo często musisz zdobyć zupełnie nowych klientów, ponieważ tamte osoby, raczej nie zdecydują się na następny.

Zobacz – zupełnie inaczej sprawy się mają, jak ktoś Twoje kursy kupuje, przerabia i ma wyniki.

To jest zupełnie inna bajka. Tacy ludzie szybko przekonują się, że to była doskonała inwestycja, bo mają konkretne efekty, dlatego wracają po więcej. Mało tego – jak mają wyniki, to chętnie mówią o Tobie innym, chętnie nagrywają opinie i wszystko doskonale się kręci. 

Do tego, nie musisz wtedy wydawać fortuny na reklamę, bo ogromna część klientów, którzy u Ciebie kupują, to są klienci powracający (których jest coraz więcej, bo oczywiście nowi też przybywają i zostają z Tobą na dłużej). Może warto jednak skupić się na tym, żeby zwiększyć liczbę osób, które przerabiają Twój kurs? To jest znacznie prostsze. Skupiasz się na tym, żeby klienci mieli wyniki, a oni są zadowoleni. I Ty również, jako autor/autorka, uzyskujesz korzyści i satysfakcję.

I właśnie tym zajmiemy się w tym i kolejnych nagraniach z tej całej serii.

Pokażę Ci, jakie rzeczy dołożyć do swojego kursu, żeby klienci go wręcz pokochali!

Czyli będą przerabiać Twój kurs i będą stosować wiedzę, która tam jest zawarta. 

To są rzeczy, które my stosujemy w swoich kursach i siągamy pod tym względem fenomenalne efekty. A teraz chcę się tą wiedzą z Tobą podzielić.

Te materiały pochodzą z kursu “Liczy Się Zaangażowanie”, który już niebawem będzie miał swoją premierę. To tyle. Zapraszam Cię do jednej z lekcji kursu. 

Zaczynamy!

Jeżeli chcesz, by osoby, które kupiły Twój kurs, przerobiły go w całości, to pomóż im to zaplanować.

Wydawać by się mogło, że skoro ludzie zdecydowali się na kurs, kupili go, to na pewno znajdą czas na jego przerobienie. Niestety tak to nie działa. To Ty musisz pomóc klientom zaplanować naukę.

Niech odpowiedzą na takie pytania, jak:

Gdzie i kiedy będziesz przerabiać kurs? Czy będzie to rano, wieczorem? Przed wyjściem do pracy? A może w trakcie spaceru, gotowania, jazdy samochodem?

Mogą to być mikro- lub makro sesje, o których rozmawialiśmy na początku tego kursu.

Bez względu na to, jaki to jest kurs, czy na temat haftowania, marketingu, sprzedaży, budowania zespołu, zawsze warto zaplanować działania, gdzie i kiedy kurs będzie przerabiany. Dzięki temu więcej osób przerobi Twój kurs do końca i będą mieli lepsze efekty. Jest też większa szansa, że takie osoby skorzystają z Twoich innych kursów w przyszłości i polecą je innym osobom.

Niech przyjrzą się temu, jak wygląda ich dzień i niech wyłapią takie momenty, w których mogą dodatkowo się uczyć. Każdy na pewno ma taki moment w ciągu dnia. Kurs można odsłuchiwać do kawy, przy myciu zębów i w wielu innych sytuacjach. Analizując dzień, okazuje się, że takich momentów w ciągu dnia jest całkiem sporo.

Mikro sesje

Dlatego lekcje powinny być krótkie, bo wtedy zmieszczą się w tych okienkach czasowych. Jeśli są długie, to ludzie muszą dawać pauzę, a potem zastanawiać się i odszukiwać miejsce, w którym skończyli słuchać.

Makro sesje

Są też osoby, które wolą cały kurs przerobić jednym ciągiem lub maksymalnie w kilka dni. Wtedy warto sobie zaplanować jeden dzień w tygodniu lub weekend. Warto wpisać kurs w kalendarz i potraktować to jak sesję na studiach czy jak ważną wizytę u lekarza. Każdy ma inny tryb życia, inne obowiązki, więc u każdego będzie wyglądać to inaczej, ale najważniejsze jest, by wpisać kurs w kalendarz.

Zjawisko implementacji

Planowanie nauki działa, bo opiera się na tzw. zjawisku implementacji. Jest to świetny sposób na budowanie nawyków, czyli na przykład, jak wyjdę z toalety, to zrobię 3 przysiady; jak będę miał ochotę na coś słodkiego, to policzę do 20. W ten sposób możemy wdrażać małe nawyki i działa to naprawdę wspaniale. Czyli w naszym przypadku może to wyglądać następująco: jak będę szedł do pracy, to będę słuchał MP3; jak będę w WC, to włączę jedną lekcję.

Jak ludzie zaplanują konkretne działania, to one naprawdę będą się działy. Jeśli tego nie zrobią to będą scrollować po social mediach i mówić potem, że nie mieli czasu na przerobienie kursu. To się dzieje w myśl zasady: „Jak nie zaplanujesz swojego czasu, to ktoś zaplanuje go za Ciebie”. Więc to Ty musisz pomóc swoim klientom zaplanować ten czas.

Monitoring

Możesz też przygotować dla swoich klientów taki prosty habit tracker. Może być na papierze lub w aplikacji. Wystarczy zwykła kartka A4, na której będą zapisane rzeczy do zrealizowania danego dnia. Przy wykonanych zadaniach można stawiać kropki, a przy niezrealizowanych na przykład krzyżyki. Tutaj mówimy o rzeczach związanych z kursem, ale na takiej kartce warto sobie zapisywać rzeczy do zrobienia dotyczące innych dziedzin życia np. przypomnienie o piciu odpowiedniej ilości wody w ciągu dnia, o treningu itp.

Następnie przypomnij uczestnikom, że lekcje są bardzo krótkie i mogą je przerabiać wszędzie, choćby stojąc w kolejce do kasy.

Po co w ogóle o tym mówić?

Być może wydaje Ci się, że są to rzeczy proste i oczywiste, więc po co w ogóle o nich mówić? Uwierz mi, że warto. Twoi klienci poczują się ważni i zaopiekowani. Jeśli zaplanują sobie, gdzie i kiedy będą przerabiać kurs, to wzrasta szansa, że naprawdę ten kurs przerobią. I grono Twoich zadowolonych klientów wzrośnie.

Dziękuję ci bardzo za przeczytanie tego tekstu. To tyle. Mam nadzieję, że lekcja na temat planowania Ci się podobała.

A jeśli chcesz poznać więcej wskazówek, jak podnieść zaangażowanie swoich kursantów, to zapraszam Cię do artykułu i podcastu “7 sposobów na angażujący kurs online”.

Na koniec – mam dla Ciebie świetną wiadomość! 

Przygotowałem dla Ciebie dokładny scenariusz takiego nagrania, o jakim rozmawialiśmy. Wszystko jest dokładnie rozpisane: co powiedzieć kursantom, żeby zachęcić ich do zaplanowania nauki. Oczywiście, musisz to lekko zmodyfikować pod swój kurs i to, co Ty oferujesz. Ale otrzymasz gotowy skrypt, który myślę, że Ci się przyda.

Mogę Ci go wysłać dosłownie za moment. Szczegóły znajdziesz na końcu tego wpisu. 

Dziękuję bardzo za uwagę i widzimy się już niebawem w kolejnej części. A tam porozmawiamy o czymś takim, jak nisko wiszące owoce – co to takiego jest i dlaczego dodanie tego na samym początku kursu niesłychanie zwiększa satysfakcję klientów.

 

Zaproszenie

Zapraszam na pokład kursu Liczy Się Zaangażowanie!

👉 Prowadzisz biznes online? 

👉 Sprzedajesz swoją wiedzę opakowaną w kursy online? 

👉 …i chcesz zarabiać na nich więcej, częściej i szybciej, aby cieszyć się bezpieczeństwem finansowym?

Mam coś właśnie dla Ciebie!


 

Dzięki kursowi “Liczy Się Zaangażowanie” zyskasz:

✅ Nowe, wewnętrzne źródło klientów, którzy będą wracać po więcej i kupować.

✅ Mocną pozycję w swojej niszy. Jako ktoś, kto dostarcza wysoką JAKOŚĆ… a nie tylko sprzedaje. 

✅ Więcej pieniędzy. Zadowoleni klienci będą polecać Twoje kursy kolejnym osobom.

✅ Szansę na wyróżnienie się. Wyróżnisz się w oceanie byle jakich kursów, które teraz  zalewają polski rynek. Dzięki temu klienci przyjdą do Ciebie (zamiast do konkurencji).

✅ Święty spokój. Przestaniesz być niewolnikiem Gigantów Reklamowych. Nawet jeśli dostaniesz bana na FB czy Google, to nie wpadniesz w kryzys.

✅ 1000 wiernych fanów – szybciej od konkurencji. Inwestujesz w dźwignię, dzięki której klienci będą wracać i dużo szybciej rozwiniesz swój biznes. 


>> Pełną ofertę przeczytasz  TUTAJ <<

Prezent do pobrania

 

Mam dla Ciebie dokładny scenariusz nagrania, którym zachęcisz klientów do zaplanowania pracy z kursem. Wystarczy tylko, że dostosujesz go do swojej tematyki i masz sprawdzoną metodę, którą zaangażujesz kursantów!

UWAGA! Aby otrzymać skrypt, proszę, napisz odpowiedź na pytanie w komentarzu pod tym wpisem

Komu i w czym pomagasz?

Przykładowo: pomagam przedsiębiorcom w doradztwie podatkowym. Albo jestem trenerem personalnym i pomagam kobietom, które urodziły dziecko w tym powrocie do dawnej figury. Oczywiście śmiało możesz podać też adres Twojej strony internetowej lub dać link do swojej oferty.

WAŻNE:

Zostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na to, że dostaniesz od nas automatycznie maila z linkiem do mapy myśli z tego nagrania. Stanie się to bez względu na to, czy skomentujesz wpis, czy skorzystasz z funkcji „odpowiedz” reagując na komentarz innej osoby.

Pamiętaj, żeby wpisując komentarz podać prawidłowy adres e-mail, ponieważ na ten adres zostanie wysłany link do mapy myśli.

Nie trafi on do naszej bazy i nie będziemy Ci wysyłać żadnych innych maili, jeśli nie jesteś zapisany na nasz newsletter.

Jeżeli chcesz skomentować poniższy wpis, ale NIE CHCESZ otrzymać wiadomości zwrotnej z linkiem do mapy myśli, to w polu „adres e-mail” wpisz: tylkokomentujeniechcepytan@gmail.com. Albo wymyśl coś innego 😉

Natomiast, jeśli chcesz otrzymywać ode mnie powiadomienia o nowych wpisach i dodatkowe materiały, które wysyłam tylko i wyłącznie newsletterem, to zapisz się tutaj. W pierwszej wiadomości dowiesz się, w jaki sposób przetwarzamy i chronimy Twój adres e-mail. Z newslettera możesz się w każdej chwili wypisać. W każdej wiadomości na dole jest link „Wypisz mnie z subskrypcji”. W razie wątpliwości zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.

To bardzo ważne, żebyś zapoznał się z powyższą treścią, zanim dodasz komentarz. 

Subskrybuj
Powiadom o
guest
164 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Grzegorz
5 miesięcy temu

Pomagam inwestorom w nieruchomości w ogarnięciu podatków 🙂

Ewa
Ewa
5 miesięcy temu

Jestem nauczycielka muzyki i chce aby moi uczniowie lepiej umieli sobie zaplanowac cwiczenie na skrzypcach. Z gory dziekuje za pomoc.

Roman
Roman
5 miesięcy temu

Jestem kierownikiem poradni, pomagamy pedagogom i rodzicom w radzeniu z trudnościami w nauce i zachowaniu dzieci.

Marcin
Marcin
5 miesięcy temu

Jesteśmy tuż przed planowaniem nowego kursu, tekst dla Nas! Czekam na resztę materiału bo już czuję że będzie petarda!

Tomek
5 miesięcy temu

Jak dla mnie Bartek to ekspert, specjalista i synonim 100% gwarancji satysfakcji!
Kto korzystał z kursów Bartka i ta tematyka jest mu bliska pewnie zakupi kolejny produkt bez czytania oferty, bo “Liczy się Czas” 😀

Polecam!

Diana
5 miesięcy temu

Jestem lektorką języka niemieckiego i pomagam dziewczynom mieszkającym w Niemczech, Szwajcarii i Austrii rozgadać się po niemiecku. Moja specjalizacja to język codzienny i słownictwo związane z rodzicielstwem: od ciąży przez poród, czas niemowlęcy, żłobek aż po plac zabaw i wizyty u lekarza. Działam w sieci na Językowym Preclu: https://jezykowyprecel.pl/

Gosia
Gosia
5 miesięcy temu

Cześć :). Jestem Gosia, na Instagramie działam jako @panionlajnu i pomagam przedsiębiorcom układać strategię działań online-podpowiadam co i w jakich kanałach warto robić, by zwiększyć sprzedaż usług i produktów a moją specjalizacją są kampanie reklamowe. Tworzenie kursu dopiero przede mną, ale będąc w LSK,LSC a teraz jeszcze niedługo dołączając do LSZ, już nie moge się doczekać :)).

Lady V. (Kasia)
5 miesięcy temu

Wierzę, że każdy ma w sobie własną opowieść, którą warto pokazać światu. Pomagam w jej wyczarowaniu.
Dzielę się również wiedzą i wspieram na IG jako @ladyv.pisarka 🙂

Lady V. (Kasia)
5 miesięcy temu
Reply to  Bartek Popiel

Zaszłam świadomie 😉
Swoją drogą prawdopodobnie wiedzę dotyczącą kursów prawdopodobnie będę wykorzystywać przy tworzeniu zeszytów ćwiczeń dla chcących pisać i tym podobnych rzeczy. Nawet konsultacje 1:1 chyba podrasuję. Takie mam podejrzenia ^^

Jakub
Jakub
5 miesięcy temu

Hej! Jestem fotografem i niedługo będę pomagać innym w realizacji emocjonalnych sesji par i prowadzeniu ciekawych historii.

Adam
5 miesięcy temu

Jestem instruktorem biegania i pomagam ludziom nauczyć się biegać 10 km w godzin i szybciej.

Aga
Aga
5 miesięcy temu

Układam zajętym ludziom procesy i operacje

Marcin
Marcin
5 miesięcy temu

Pomagam przedsiębiorcom w przygotowywaniu prognoz i analiz finansowych

Piotrek
5 miesięcy temu

Cześć wszystkim! Z tej strony Piotrek Krajewski – Pomagam rowerzystom górskim i nie tylko w nauce odrywania się od ziemi na rowerze czyli skakanie na skoczniach!
Znajdziecie mnie na http://www.piotrekkrajewski.pl 🙂

Last edited 5 miesięcy temu by Piotrek
Adam
5 miesięcy temu

Wraz z dwoma pozostałymi Panami od Fotografii pomagamy miłośnikom fotografii w gruntownym poznaniu tego medium i prowadzimy ich warsztatami oraz konsultacjami od poziomu „zero” do momentu, kiedy mogą samodzielnie przygotować swoją wypowiedź fotograficzną 🙂

A działamy pod marką: https://warsztaty-fotograficzne.org/

Last edited 5 miesięcy temu by Adam
Ewa
Ewa
5 miesięcy temu

Jestem fotografem, pomagam poczatkujacym fotografom rozwijac sie i ulepszać swoj warsztat.

Marcin
Marcin
5 miesięcy temu

Zastanawiałem się nad używaniem słowa “pomagam” w sytuacjach odpłatnego oferowania swoich usługi innym. Problem 1: Np. widzisz że komuś zepsuł się samochód i stoi na środku drogi. Właściciel próbuje go sam zepchnąć na pobocze ale nie ma tyle siły. Przechodzisz obok i pytasz “Pomóc Panu?”. Czyli po pierwsze pomoc jest wtedy gdy ktoś ma problem i aktywnie szuka pomocy lub gdy ktoś ma problem, którego nie jest w stanie rozwiązać sam i jest oczywiste że potrzebuje pomocy (nie musi wtedy aktywnie szukać bo jest to oczywiste, np. tak jak z tym samochodem). A po drugie pomoc ma charakter bezpłatny. To… Czytaj więcej »

Justyna
Justyna
5 miesięcy temu

Jestem edukatorką przyrodniczą i uczę rodziców i ich dzieci, jak można wspaniale spędzić czas w lesie.

Konrad
5 miesięcy temu

Jestem nauczycielem języka chińskiego (mandaryńskiego), swoją wiedzą pomagam tym, którzy również chcą opanować posługiwanie się tym językiem😃

Igor
5 miesięcy temu

Cześć! Bartek, jak zawsze świetnie, ciekawie i merytorycznie! Nie mogę się doczekać możliwości zakupu kursu 😀 Ja jako programista ułatwiam wykonywanie swoich zadań (zwłaszcza umysłowych) poprzez aplikację Planister, którą tworzę 🙂 Wiedza z Twojego kursu będzie na wagę złota 😀

Natalia
5 miesięcy temu

Dzięki za video! Super!
Nazywam się Natalia i pomagam osobom spoza świata IT zostać Product Owner’em i być w tym dobrym

Lukasz
Lukasz
5 miesięcy temu

Świetny artykułu Bartek. OD mnie – Pomagam chudym facetom skutecznie przytyć i zbudować umięśniona sylwetkę za pomocą naukowo przetestowanych metod.

Lidia
5 miesięcy temu

Pomagam osobom rozpoczynającym lub prowadzącym biznes online w pokonywaniu technicznych problemów prowadzenia biznesu online.

Sebastian
Sebastian
5 miesięcy temu

Cześć Jestem Product Managerem, który uczy poprawnej instalacji okablowania strukturalnego i jestem w trakcie publikacji pierwszego kursu online.

Aneta
5 miesięcy temu

Pomagam nauczycielom i zapewne wdrożę Twoje pomysły

Anna
5 miesięcy temu

Pomagam opiekunkom dziecięcym w poszerzaniu kompetencji i zdobywaniu nowych kwalifikacji w zakresie opieki nad dziecmi do lat 3

Marta
5 miesięcy temu

Uczę przedsiębiorcze kobiety, które samodzielnie prowadzą konta firmowe na FB i IG jak robić to efektywnie i efektownie 🙂

Grzegorz
Grzegorz
5 miesięcy temu

Pomagam ludziom tworzyć własne oprogramowanie

Przemek
5 miesięcy temu

Pomagam trenerom piłki nożnej spełniać ich dziecięce marzenia, które z czasem zmieniają się w dorosłe cele

Eliza
Eliza
5 miesięcy temu

Pomagam kobietom uwierzyć w siebie i wyjść z toksycznego związku

Olesia
Olesia
5 miesięcy temu

Jestem pasjonatką rynku lotniczego. Planuję opracować kurs wstępny o zarządzaniu lotnictwem dla studentów oraz dla osób rozpoczynających karierę w tej branży.

Jakub
Jakub
5 miesięcy temu

Pomagam w rozwijaniu firm produkcyjnych oraz udoskonalaniu procesów produkcji.

Iwona
Iwona
5 miesięcy temu

Jestem chemikiem i uczę chemii

Agnieszka
5 miesięcy temu

Pomagam kobietom wrażliwym lepiej się rozumieć i prawdziwiej żyć, nawet jeśli w działaniu kręcą się w kółko.

Uczę języka serca, czyli takiego sposobu mówienia, który porządkuje myśli, pomaga złapać dystans i przywraca energię do działania.

Moim hasłem przewodnim jest U/słyszeć Siebie, bo głęboko wierzę, że dzięki jasności, najpierw, o co nam samym chodzi, w relacjach z innymi jesteśmy swobodnie prawdziwe, a w życiu szczęśliwe. https://uslyszecbyzrozumiec.pl/oferta/dobre-spotkanie/

Last edited 5 miesięcy temu by Agnieszka
Agnieszka
5 miesięcy temu
Reply to  Bartek Popiel

Hej 🙂 To fakt! Jednak, gdy się uczysz nowego, to wciąż i wciąż odkrywasz TO jedno, albo tamto zdanie, stwierdzenie, wskazówkę, No i jeszcze nie mam dość 🙂

Adam
Adam
5 miesięcy temu

Pomagam początkującym kartografom ogarnąć grafikę wektorową.

Joanna
Joanna
5 miesięcy temu

Pomagam parom w kryzysach umacniać relacje

Piotr
Piotr
5 miesięcy temu

Pomagam testerom oprogramowania poznawać nowe aplikacje i narzędzia.

Witek
Witek
5 miesięcy temu

Szkolę przedsiębiorców oraz zarządców nieruchomości i właścicieli domów jednorodzinnych w zakresie podnoszenie efektywności energetycznej, oszczędzania energii elektrycznej i cieplnej oraz przeprowadzam przez ścieżkę audytów energetycznych w celu pozyskiwania finansowań m.in. na termomodernizację budynków i montażu instalacji OZE.

Ela
Ela
5 miesięcy temu

Pomagam testerom zacząć automatyzować testy oprogramowania 😉

Asia
5 miesięcy temu

Jestem wirtualną asystentką i pomagam przedsiębiorcom ogarnąć zaplecze w prowadzeniu firmy tak, aby całą swoją energię mogli kierować w rozwój firmy:
joannafalinska.pl

test
test
5 miesięcy temu

Test czy to działa 🙂

Olek
5 miesięcy temu

Jestem programistą i pomagam innym programistą pisać efektywniej i lepszej jakości kod

Wojtek
Wojtek
5 miesięcy temu

Pomagam programistom SAP w zrozumieniu najnowszych trendów i technologii.

Agata
Agata
5 miesięcy temu

Prowadzę szkołę tańca, chcę stworzyć kurs online dla kobiet, aby nabrały pewności siebie i odkryły swoje prawdziwe “ja”

Rafał
5 miesięcy temu

Super sprawa! W tym roku wypuszczam swój pierwszy kurs, dlatego fajnie żeby od początku był angażujący dla mojej społeczności 😀
Na pewno zastosuję wszystkie wskazówki 💪

Monika
Monika
5 miesięcy temu

Akurat dzisiaj miałam live powitalny w kursie “Sklep na Etsy”, pomagam otwierać i prowadzić sklepy na tej platformie i już skorzystałam z artykułu! https://sklepnaetsy.pl

Last edited 5 miesięcy temu by Monika
Janek
Janek
5 miesięcy temu

Super

Janek
5 miesięcy temu

Pomagam ludziom w rozwijaniu samo-świadomości poprzez sprawdzone techniki psychologiczne 🙂

Tomasz
5 miesięcy temu

Dziękuję za Twoją uwagę 🙂 Mam na imię Tomek i uczę jak realizować samodzielnie nagrania i montaż wideo do kursów online oraz podcastów a także tworzę takie materiały dla klientów na własnym sprzęcie 🙂

Życzę miłego dnia! 🙂
Pozdrawiam Bartka 🙂

Lubomira
Lubomira
5 miesięcy temu

Zmieniam zawod na Wirtualna Asystentke, planowanie w tym zawodzie to podstawa. Dziekuje.

Joasia
5 miesięcy temu

Jako @SiłaSłuchania pomagam ludziom usłyszeć siebie i usłyszeć siebie nawzajem poza tym jako @lewandowska.coach wdrażam w organizacjach model constant feedback, dzięki któremu łatwiej jest się budować zaangażowanie i motywację (u pracowników i liderów) oraz komunikować na miarę potrzeb (zamiast gadać bez sensu).