Czy warto robić webinary? Nie szkoda na to czasu? Nie lepiej nagrać porządne video, które nakręcimy raz i będzie działało?
Z nagrania zamieszczonego poniżej dowiesz się jak ja wykorzystuję webinary w projekcie LiczySieNauka.TV
Webinary, to moja tajna broń. Żadna inna forma prezentacji online (a testowałem wszystko) nie ma takiej skuteczności.
W odnodze edukacyjnej pełnią one kluczową rolę strategiczną, i to dzięki nim osiągamy konwersje sprzedaży na poziomie 20-30%. To oznacza, że jeśli na webinarze było 300 osób, to ok. 1/3 kupowała produkt 😀
To nagranie będzie ucztą dla tych, którzy lubią biznesowe konkrety. Będzie twarda matematyka, obliczenia i będziemy szacować kiedy dojdziemy do miliona.
Z nagrania dowiecie się:
- Ile wydałem na reklamę?
- Ile osób zapisało się na listę adresową?
- Jaki był koszt pozyskania czytelnika i jego adresu email?
- Jaki był koszt pozyskania Klienta?
- Jak zarabiam na KAŻDYM mailu (nawet jeśli zapisana osoba nic nie kupuje albo… nie otwiera maili?) Tak, tak!
- Jaka jest wartość Klienta?
- Jaki był wskaźnik między kosztem pozyskania klienta, a tym jaka jest jego wartość po zakupie, i dlaczego to było 884%?
- Ile (szacunkowo oczywiście) musiałbym włożyć w reklamę i jakiej wielkości lista jest potrzebna, żeby… wyciągnąć z tego milion złotych?
Także szykuje się PETARDA! Zapraszam do oglądania, potem zapoznaj się z ramką zamieszczoną pod nagraniem 😉
Tego jak robić webinary, które sprzedają jak szalone będę uczył na kursie “Liczy Się Strategia”. Dostaniesz moje szablony, prezentacje, gotowe skrypty i listy kontrolne. Pokażę w najdrobniejszych szczegółach co robić krok po kroku.
::: Kliknij Tutaj i zapoznaj się z ofertą kursu :::
Zapisy kończą się za:
Bardzo merytoryczny wpis. Mało ludzi ma odwagę, żeby ujawniać takie liczby!! Brakuje tylko jeden informacji, żeby mieć całkowitą jasność sytuacji. Jaka była liczba różnych produktów i jakie były ich ceny?
Ten sam produkt za każdym razem, cena 97 zł 🙂
Wychodzi na to, że statystycznie co 3 klient kupił 2 sztuki produktu? Czy może ja czegoś nie ogarniam? 😛 Ewentualnie ktoś kupił kilka(naście) sztuk dla jakiejś grupy ludzi.
Na różnych spotkaniach konwersja wahała się między 25% a 40%. Były też w międzyczasie 1 akcja specjalna, gdzie nie płaciłem nic za reklamę, a sprzedało się kilkadziesiąt sztuk (Mikołaj) 🙂 Potem kolejna była w styczniu, ale nie jest tu uwzględniona, bo była już po nagraniu, a było to “100 dni do matury” 🙂
Konwersja zwiększa liczbę klientów, a tym samym proporcjonalnie zwiększa się przychód. To w żaden sposób nie zaburza stosunku przychodu do liczby klientów.
W moim pytaniu interesuje mnie tabela z 3 liczbami: przychód, liczba klientów i wartość klienta. Nie ma znaczenia, czy klient został pozyskany w sposób płatny czy bezpłatny.
Jeżeli piszesz, że niektóre akcje sprzedażowe nie zostały uwzględnione, to rozumiem, że nie zostały uwzględnione w przychodzie i liczbie klientów? Cały czas pozostaje dla mnie niezrozumiałe to, że statystyczny klient kupił 1,3 produktu.
Zostały 🙂 Masz rację, jest jakiś błąd. Po prostu wziąłem przychód i podzieliłem przez liczbę klientów i nawet się nie zastanowiłem nad tym wynikiem. Sprawdzę, co ja tam namieszałem.
Ok, już wiem. Wliczyłem w przychody też produkty po 397zł. Na webinarach robimy promocję i kurs jest za 97 zł do 23:59. Potem cena wraca na 397 i takie sprzedaże też się w grudniu pojawiły. Mój błąd, że nie wyszczególniłem tego w nagraniu.
Dzięki za odpowiedź. Tak właśnie podejrzewałem, że sprzedaż dotyczyła różnych cen i dlatego o to zapytałem w pierwszym pytaniu. Liczenie średniej wartości klienta przy jednym produkcie i jednej cenie powinno dać wartość bardzo zbliżoną do ceny lub wręcz identyczną z ceną 🙂
Czy uważasz Bartku, że jeśli ktoś dopiero zaczyna to konwersja może być podobna?
Jeśli mówisz o sobie to tak, bo Ty nie zaczynasz. Ludzie Cię znają, lubią i szanują. Natomiast jeśli ktoś wszystko buduje absolutnie od zera i na tzw. zimnym ruchu, to na pewno będzie nieco mniejszy wynik. U mnie konwersje są wysokie, bo jest całość też dobrze zorganizowana. Średnio na webinarach ludzie mją ok.10%, co i tak jest fajne. No i zależy też od produktu – czy oferujesz coś w rynku “want to have” czy rozwiązujesz problem. Moje produkty rozwiązują bardzo palący problem dlatego takie wyniki. Mateusz zapraszam na pokład kursu. Jeden webinar i zwróci Ci się cała inwestycja 🙂 Nie… Czytaj więcej »
Gdzie się można zapisać?
Tym pytaniem mnie zagiąłeś, bo to oznacza, że ramka pod video jest chyba za mało widoczna 😀 Oto link do oferty: bit.ly/liczysiestrategia 🙂
😀
Bardzo dobre video. Jak najbardziej: chcę więcej takich 🙂
Wspaniały materiał Gratuluję
Uwielbiam webinary, a Twój materiał jest ekstra 🙂
Dzięki wielkie za polecenei tak skutecznych webinarów – dla mnie jest to najlepsza forma nauki.
Pozdrawiam.