Podcast – odcinek #026
Dlaczego warto zbierać opinie od klientów? Pozwól, że przytoczę kilka cyferek:
👉🏻 92% ludzi czyta recenzje online przed zakupem produktu
👉🏻 70% ludzi ufa recenzjom napisanym przez nieznajomych
👉🏻 Regularne korzystanie z opinii klientów może poprawić sprzedaż o 62%!
Aż o 62%!!! 🤩 Nadal zastanawiasz się, czy warto dbać o to, by zbierać opinie od klientów?
Jako że pytanie “Bartek, jak Wy to robicie, że macie tyle opinii od klientów?” jest jednym z tych, które wraca do nas jak bumerang, postanowiłem, że opowiem o tym tutaj.
W tym nagraniu:
✅ poznasz 3 nasze najlepsze strategie na pozyskiwanie opinii od klientów!
Zapraszam do słuchania lub oglądania (tę wersję polecam).
No i nie zapomnij pobrać prezentu! Link znajdziesz na końcu tej strony.
Aby pobrać odcinek kliknij TUTAJ.
Wersja video
Wskazówka: klikając w koło zębate możesz wybrać prędkość odtwarzania i obejrzeć nagranie w przyspieszeniu.
Materiały bonusowe
Mapa myśli
Kliknij TUTAJ lub na miniaturę, aby pobrać mapę myśli, na podstawie której powstało nagranie