Dlaczego warto robić “epickie” kampanie? 8 najważniejszych powodów.

Dlaczego warto zainteresować się tym tematem kampanii sprzedażowych właśnie teraz?

Czytaj (lub oglądaj!) dalej, a dowiesz się…

  • Dlaczego warto raz na jakiś czas przygotować dużą kampanię, która wstrząśnie rynkiem i zafunduje naszym odbiorcom trzęsienie ziemi?
  • Czym kampania sprzedażowa różni się od standardowego wydawania produktu na zasadzie “to jest produkt, więc jak chcesz, to go kup”?
  • Jakie wyniki osiągały osoby, którym pomagałem przygotowywać pierwszą kampanię?
  • Jaki jest największy plus stworzenia takiej kampanii, o którym nikt nie mówi, a nie są to pieniądze.

Zazwyczaj to jest tak, że ktoś robi produkt, następnie oddaje go do dystrybucji (do gry wchodzi więc lista mailingowa, fanpage, grupa na Facebooku, może jacyś partnerzy sprzedażowi) – i w zasadzie tutaj ta droga się kończy.

A jak to wygląda w momencie, gdy robimy kampanię?

Po odpowiedź zapraszam do poniższego wideo lub wersji tekstowej. Rozsiądź się wygodnie, weź notatnik do ręki i zatroszcz się o to, by najbliższych 30 minut mogło się stać najlepiej spędzonym dzisiaj czasem.

W tym momencie mam do Ciebie gorącą prośbę – PODAJ DALEJ to video w swoich kanałach społecznościowych, ponieważ zależy mi na tym, żeby jak największa ilość osób skorzystała z wiedzy w nim zawartej.

UWAGA! Obejrzyj video uważnie, ponieważ pod koniec ogłaszam KONKURS, w którym nagrodą będzie KURS “Liczy Się Kampania” dla 3 osób! Ten kurs to skarbnica wiedzy na temat tego, jak przeprowadzić skuteczną kampanię i podkręcić sprzedaż swoich produktów.

Wskazówka: klikając w koło zębate możesz wybrać prędkość odtwarzania i obejrzeć nagranie w przyspieszeniu.

Jeśli chcesz zapisać się na bezpłatną konferencję online, o  której mówię na końcu video i dowiedzieć się na niej:

  • Jakie były najbardziej kosztowne błędy, jakie popełniłem, sprzedając produkty online (szacuję, że kosztowały mnie one ponad 250.000zł) ?
  • Jak właściwie komunikować to, co sprzedajesz?
  • Co sprawdzić, zanim zaplanujesz swoją kampanię?
  • Kiedy robić kampanie wspierane reklamami, a kiedy tylko na rynku wewnętrznym (zasięgi organiczne) ?
  • Jakie jedno pytanie może uchronić Cię przed kompletną porażką?
  • Jaką jedną rzecz powinieneś zrobić zaraz po kampanii, aby każda kolejna była lepsza?

to koniecznie przejdź >>> TUTAJ <<< , aby otrzymać dostęp, powiadomienie przed szkoleniem oraz GRATISY!

Wersja tekstowa:

Najpierw budujemy napięcie, tworzymy odpowiedni klimat. Zapowiadamy, że ten produkt ma się pojawić, kreujemy więc oczekiwanie na ten produkt ze strony Twoich odbiorców. Rynek chce ten produkt, rynek go oczekuje, rynek nie może się doczekać, rynek się zastanawia: co to takiego się pojawi? W jakiej to będzie formie? Czy to jest coś dla mnie, czy nie?

Dopiero po tej fazie następuje robienie produktu.

Kolejny punkt na tej liście to “produkt trafia do dystrybucji w dużych ilościach”. I w dużych ilościach zazwyczaj jest szybko wyprzedawany.

Okej, pójdźmy dalej.

Gdzie, w jakich branżach, ma zastosowanie prowadzenie kampanii sprzedażowych?

Prawdopodobnie prekursorem całego ruchu wprowadzania w ten sposób produktów na rynek jest branża Hollywood lub szerzej: branża rozrywkowa. Oni robią to naprawdę doskonale! Przypomnijcie sobie, co się dzieje, gdy zbliża się premiera nowej części Jamesa Bonda.

Najpierw pojawia się piosenka… “Oho, już wiemy kto zaśpiewa nową piosenkę do Bonda”!

Później, na specjalnym pokazie, przedstawiany jest aktor. “O, wiemy już kto zagra Jamesa Bonda”!

Dalej mamy jakieś przecieki, gdzie będą kręcone sceny, mamy wywiady z aktorami, pojawiają się pierwsze teasery i tak dalej i tak dalej.

Dopiero później przychodzi premiera… i kina są wypełnione po brzegi.

Doskonale robią to również twórcy Gwiezdnych Wojen. Osoby odpowiedzialne za te filmy zazwyczaj organizują premierę w grudniu, w okolicach świąt.
Pamiętam, jak kiedyś byłem w Warszawie jakoś w okolicy premiery Star Warsów. Jakie było moje zdziwienie, gdy odkryłem, że szlabany przed niektórymi hotelami były podświetlone specjalnymi LEDami nadającymi całości wrażenie miecza świetlnego…! Oni robią to niesamowicie, podgrzewają atmosferę na ileś wcześniej i później, gdy mamy tę premierę, to ludzie szaleją.

Od tego, jak duży szum się tutaj zrobi, zależy to, jak będą się sprzedawać jest licencje na akcesorie. Bo to przecież chodzi, by wchodzić w kolejne segmenty rynku, na tym też producenci zarabiają. Pojawiają się zabawki, pojawiają się eventy. Jedno drugie nakręca. A często jest nawet tak, że z samego filmu wytwórnia nie wyciągnie tyle, ile ze sprzedaży akcesoriów.

Dalej – przypomnijcie sobie konferencje Apple. To też jest przecież przykład świetnie poprowadzonego product launchu!

Całości zawsze towarzyszy ogrom różnych przecieków, informacji, o których rozpisują się blogerzy, o których YouTuberzy nagrywają emocjonujące vlogi. To wszystko podgrzewa atmosferę, gdzie później, jak ten iPhone rzeczywiście trafia do sprzedaży, jak jest ta konferencja, to jest to relacjonowane na żywo… ludzie siedzą po nocach, oglądają transmisje, a później – gdy produkt trafia do sprzedaży – to oczywiście przed sklepami ustawiają się długie kolejki.

Pamiętam zdjęcia, na których widać, jak ludzie spali pod sklepali Apple’a tylko po to, by jak najwcześniej kupić nowego iPhone’a. Z drugiej strony nigdy nie widziałem nikogo pod sklepem Microsoftu, żeby ktoś w śpiworze spał w kolejce, bo chciał kupić jako pierwszy nową wersje systemu operacyjnego 😉

Tymczasem Apple robi to naprawdę doskonale.

Kolejny przykłąd – jak do Polsce wchodziła Heyah, to wszechobecna była ta wielka czerwona łapa. Wisiała nawet na Pałacu Kultury w Warszawie!

Wszyscy wiedzieli, że pojawi się Heyah, ale nikt nie wiedział, o co z tą Heyah chodzi. To też przykład doskonale przeprowadzonej kampanii wprowadzającej produkt na rynek.

Doskonale robi się to również w branży gamingowej. Spójrzcie, w jaki sposób wprowadzono na rynek Wiedźmina, jak to wygląda teraz w przypadku Cyberpunka. Przesuwanie terminów, jakieś przecieki… Zresztą, to przesuwanie premier też jeszcze bardziej podkręca ludzi. Oczywiście, również wkurza, ale z drugiej strony – jeszcze bardziej wzmaga oczekiwanie. Z tego co wiem, to gra Cyberpunk też miała być wydawana w marcu lub kwietniu 2020 roku, a chyba została przeniesiona na wrzesień.

Teraz przejdźmy do tego, jakie są najistotniejsze powody, dla których warto wykorzystać tę strategię.

Zwiększenie wpływu.

Jesteś przedsiębiorcą, prowadzisz firmę. Masz swoje produkty, masz swoje szkolenia, masz płatne webinary, masz kursy… Prawdopodobnie chcesz pomagać większej liczbie osób.

Chcesz dostarczyć te produkty do większego grona. Jeśli masz dobre produkty i dobre rozwiązania, to oczywistym jest, że chcesz, by jak najwięcej osób z tego skorzystało.

I właśnie dzięki kampanii możesz dotrzeć do większej liczby osób. Taka kampania powoduje, że więcej osób patrzy na Ciebie, więcej osób zwraca na Ciebie swoją uwagę. Twój wpływ na życie i pracę innych jest wprost proporcjonalny do tego, jak mocna będzie Twoja kampania.

Jeśli po prostu wydasz jakiś produkt na zasadzie “hej, tu masz mojego ebooka, możesz go kupić”, to dotrzesz co najwyżej do swojego, małego grona. A jeśli zrobisz mocne uderzenia (w dodatku np. we współpracy z partnerami), to ten zasięg też jest dużo, dużo większy. To nie wygląda jak kamyczek wrzucony do jeziorka… tylko bardziej jak głaz 😉

Test pomysłu.

Zauważ, że sama kampania możesz sprawdzić, jak duże zapotrzebowanie na Twój produkt jest na rynku. Portale typu Kickstarter, PolakPotrafi są do Twojej dyspozycji. To tam różnego rodzaju pomysły są weryfikowane. Opisz, co chcesz zrobić, w jaki sposób, poprowadź kampanię… i przekonaj się, czy rynek to kupi, czy nie kupi 🙂

Często jest tak, że produkt może nie jest jakoś super intuicyjny, ale jest bardzo dobrze przeprowadzona kampania, i.. się sprzedaje 🙂 Ale tutaj piękne jest to, że produkcja następuje dopiero wtedy, gdy pieniądze są zebrane. Tam ludzie płacą za pewnego rodzaju prototyp, który dopiero ma powstać!

I to też świetny patent na wydawanie produktów wiedzowych, np. kursów. Przekonaj się najpierw, jakie jest zainteresowanie. Zrób kampanię, powiedz ludziom “hej, w tej chwili możesz to kupić po niższej cenie…” i dopiero potem zabieraj się za produkcję. Kurs, który niebawem będę wypuszczał, również będzie realizowany w takiej formie.

Jako przedsiębiorca masz chwilę oddechu.

Ponieważ prawdopodobnie teraz to wygląda u Ciebie tak, że pracujesz dużo, może nawet za dużo. Robisz dobrą minę do złej gry. “Wszystko jest w porządku, moja firma się kręci, mamy jakieś tam przychody”.

Oczywiście masz nadzieję, że cierpliwością, pracowitością, ciężką pracą zagwarantujesz sobie efekty. I oczywiście, że tak. To przyniesie efekty, ale… to zajmie długie lata. Ja też się o tym bardzo boleśnie przekonałem.

Jak założyłem własną firmę, to początkowo działałem w sposób – nazwijmy to – tradycyjny. Oczywiście miałem efekty, ale one się nie porównywały do tego, czego doświadczyłem w trakcie kampanii.

Dopiero po takim pierwszym “trzęsieniu ziemi” zobaczyłem, że można inaczej. Na początku byłem w takim wręcz kołowrotku: ciągle praca, ciągle produkty, ciągle wydawanie nowych materiałów, od rana do wieczora.

Byłem w takim błędnym kole, zbudowałem sobie złotą klatkę, z której ciężko było się wydostać. Kampania pozwoliła mi się z tego uwolnić. Kampania spowodowała, że dostałem większy zastrzyk gotówki i to, co normalnie zajmowało mi kilka miesięcy, było wygenerowane w ciągu tygodnia…. i nagle było takie “WOW”.

Zrobiliśmy naprawdę spory obrót i dzięki temu miałem chwilę oddechu, żeby poukładać firmę, żeby zrobić checklistę, żeby opracować procedurę, żeby coś oddelegować, żeby przemyśleć (albo stworzyć!) strategię. To wszystko jest bardzo, bardzo pomocne.

Dzięki temu zyskujesz czas dla bliskich i dla siebie. Zamiast ślęczeć nad bezsensowną pracą, możesz iść na basen, na siłownię, na spacer. To jest naprawdę niesamowity punkt, moim zdaniem jeden z najistotniejszych.

Dowód społeczny.

Jest coś takiego, że jak wprowadzamy produkt na rynek, to pokazując duże zainteresowanie tym, co oferujesz, ułatwiasz także wybór innym. Pozostali podążą drogą innych osób. To ten sam mechanizm, który ma tak duże znaczenie przy kampaniach Apple’a. Zobaczcie też, jak jest z filmami Patryka Vegi. Wprowadzając Służby Specjalne, Botoks lub Pitbulla, on najpierw generuje jakąś publiczną. Pojawiają się artykuły w prasie: “on ujawni, jak naprawdę działa rynek farmaceutyczny, medyczny”.

Cały ten dyskurs jest naprawdę obecny wszędzie. I później: bum! Premiera! I pomimo tego, że film jest co najwyżej średniej klasy, to ludzie i tak wypełniają sale kinowe po brzegi. I tak się biznes kręci!

Doskonale radzi sobie z tym też Wojciech Smarzowski. W przypadku np. Drogówki i Kleru ten mechanizm też bardzo fajnie się sprawdził.

ZAROBKI.

Kampanie słyną z tego, że generują ponadprzeciętne wyniki. Moja pierwsza kampania wygenerowała około 22 000 złotych. Następna – 39 000 zł. Kolejna – 89 000, a później… Liczy Się Strategia na 220 000zł. Moja największa z dotychczasowych kampanii to 280 000zł w 10 dni sprzedaży. Największy mój wynik u klienta to 760 000 zł, łącznie z kilku prowadzonych wspólnie kampanii – ponad 2 240 000 w mniej niż dwa lata. Przyznaj, że to całkiem niesamowite wyniki!

Pokażę Ci teraz kilka przykładów osób, z którymi miałem okazję współpracować. To były raczej mniejsze kampanie, często pierwsze, które ci ludzie mieli okazje poprowadzić.

Pierwszy przykład: Marcin, który z wygenerował ok. 30 000 zł przy 500zł inwestycji w reklamę.

Kolejna informacja, tym razem od Dawida. Pomagałem jednej firmie przygotować kampanię, ta współpraca była nieco bliższa niż w przypadku Marcina. Tutaj wykręciliśmy z pierwszej kampanii 263 246 zł. Kolejny wynik, znowu Dawida. Rozmawialiśmy o końcówce kampanii i… Dawid się pochwalił, że w ostatni dzień wpadło 56 000zł.

Kolejny przykład, też od jednego z klientów, który wykręcił ponad 50 000 z jednego ze swoich pierwszych kursów!

Michał – pierwsza w życiu kampania z pierwszym kursem, wygenerowała 17.5k! Niesamowity wynik, co? A później było już tylko lepiej… Efekt kolejnej: 65 000 zł.

Produkty online, czyli kursy, ebooki, webinary… to produkty cieszące się wysoką marżą. A kampanie pomagają Ci sprzedać droższe produkty. Jestem pewien, że normalnie byłoby mi bardzo ciężko znaleźć nabywców na tak drogie kursy (997, 1970zł oraz 4970 zł w 1. edycji; w drugiej edycji te ceny wyglądały już inaczej: 1970zł, 2970zł oraz 7770zł)

Umocnienie pozycji.

Bez dobrej kampanii jesteś po prostu jedną z wielu osób, które działają sobie na rynku. Jeśli jesteś trenerem fitness, to prawdopodobnie jesteś jednym z wielu trenerów fitness. Jeśli natomiast dobrze zrealizujesz kampanię, to zmienia się postrzeganie Twojej osoby, Twojej marki.

Bo zastanów się – o czym myślisz, kiedy powiem “popularny napój gazowany”? Prawdopodobnie Coca-Cola albo Pepsi, prawda? A jeśli powiem “najlepszy smartfon na rynku”? Wiele osób pomyśli o iPhonie. I co ciekawe – nawet osoby, które mają telefon z Androidem, bardzo często na tak postawione pytanie, pomyślą o iPhonie. A jeśli powiem “bardzo luksusowy samochód”? Pewnie Mercedes albo Bentley. A “luksusowy zegarek”? No pomyśl o jakiejś marce – prawdopodobnie będziesz miał w głowie Rolex.

Nie bez znaczenia jest fakt, że kampania powoduje też wzrost rozpoznawalności, poważania na rynku i autorytetu. Zauważ, że wszystko się tutaj łączy ze sobą. To system naczyń połączonych. To wszystko przekłada się też oczywiście na Twoje stawki i ceny, które możesz dyktować.

Pojawiasz się też na “radarze” osób, które wcześniej nie miały pojęcia o Twoim istnieniu.

Rozwój społeczności.

To bardzo ważna sprawa – nie zrobi się przecież dużego biznesu online docierając tylko do 100 osób (chyba, że to 100 miliarderów ;)). W biznesie online z reguły potrzebujemy większych zasięgów – większego fanpage’a, większej listy mailingowej i tak dalej.

Oczywiście małe, selektywne, laserowo wybrane grupy to też pewnego rodzaju strategia, ale większość twórców internetowych woli jednak zwiększać zasięg swojego dotarcia. Oczywiście jakość kontaktów ma znaczenie. Teoretycznie mógłbyś kupić sobie listę, ale to kompletnie nie zadziała! To, że kupisz listę na milion adresów, to nie to samo, gdy zbudujesz listę na milion adresów.

I ta grupa, która zostanie z Tobą po kampanii, będzie Cię znała, będzie Cię lubiła i nawet jeśli nic nie kupili przy okazji tej kampanii, to wcale nie znaczy, że nigdy nie kupią, prawda?

Każda kampania przyspiesza proces pozyskiwania nowych ludzi do Twojej społeczności. Bo przecież każda kampania polega na tym, że najpierw dajesz dużą wartość. Dajesz materiały wideo, materiały tekstowe, infografiki…

Ja zawsze staram się robić kampanie tak, że nawet jeśli ktoś nie skorzysta z mojego płatnego kontaktu, to staram się, że nawet jeśli ktoś oglądał tylko bezpłatne materiały, to żeby ta osoba i tak się dużo nauczyła.

To podejście naprawdę przynosi konkretne rezultaty. Jeśli pamiętasz kampanie Liczy Się Strategia lub Liczy Się Czas, to doskonale wiesz, że zawsze dawaliśmy świetne darmowe materiały, którymi byli zachwyceni nawet ci, którzy nie kupili kursu. To jest właśnie to – najpierw daj, później złóż propozycję. To powoduje, że relacje z odbiorcami są silniejsze. Wczuwasz się w położenie klienta.

Ja też niedawno poprosiłem Was o wypełnienie ankiet. Na chwilę nagrywania tego materiału mamy ponad 500 odpowiedzi, wow! Dzięki temu lepiej Was znamy. Lepiej znamy Wasze bolączki. Wiemy, jakie są Wasze konkretne problemy na ten moment. Dzięki temu wiemy, jakie materiały będą dla Was pomocne. To naprawdę wszystko “robi robotę”.

Kampania promocyjna otwiera wiele drzwi.

O tym się rzadko mówi. Ponieważ jeśli ktoś patrzy na to krótkoterminowo, to najczęściej mówi się tylko o zarobkach. “Zrób kampanię, to zarobisz kilkadziesiąt tysięcy”. To już ustaliliśmy, ale… na tym nie koniec.

Bo moim zdaniem w dłuższym terminie największą zaletą jest to, że otwieramy mnóstwo drzwi. Ja dzięki moim kampaniom mam okazję współpracować z liderami z branży. Bez kampanii nigdy nie mógłbym być taką “szarą eminencją” na zapleczu, która układa te strategie. Nie wszystkimi współpracami się chwalę, nie wszystkimi mogę się chwalić. Nie bez znaczenia jest też to, że dzięki kampaniom o wiele łatwiej jest mi zainteresować mną media. Dostałem zaproszenie do Radia Czwórki, do Radia Kraków, wystąpiłem na kilku fajnych kanałach na YouTubie.

To są najistotniejsze powody, dla których moim zdaniem warto teraz zrobić dużą kampanię promocyjną.

A czemu o tym mówimy? Bo mam dla Ciebie propozycję 🙂

Kliknij w link i zapisz się na newsletter dzięki któremu dowiesz się, dlaczego obecna sytuacja SPRZYJA prowadzeniu dużych kampanii sprzedażowych. Śledź swoją skrzynkę, miej oko na naszego fanpage’a i YouTube’a – to tam będą się pojawiały kolejne materiały.

Darmowe szkolenie online

I jeszcze jedno! Już niebawem odbędzie się webinar! 14 kwietnia o godzinie 20:00 podzielę się z Tobą bardzo ważnymi informacjami na temat najczęstszych i najbardziej kosztownych błędów zwiazanych z kampaniami online. Mam nadzieję, że jeśli je poznasz, to sam ich już nie popełnisz 🙂

>>> Dlatego kliknij tutaj i zapisz się już teraz! <<<

Nawet jeżeli nie będziesz uczestniczyć na żywo, to warto się zapisać, bo przygotujemy specjalną mapę myśli, którą dostaniesz bezpośrednio po tym szkoleniu.

 

Konkurs!

Aby wziąć udział w konkursie i wygrać dostęp do kursu “Liczy Się Kampania”, w którym pokazuję jak, krok po kroku, przeprowadzić dochodową kampanię online,
odpowiedz w komentarzu poniżej tylko na jedno pytanie, a mianowicie:

Dlaczego właśnie TY powinieneś / powinnaś otrzymać bezpłatny dostęp do kursu?

Dopisz też koniecznie:

  • czym się zajmujesz
  • kto jest Twoją grupą docelową
  • jakie już masz produkty online
  • oraz zostaw linka do swojego fanpage lub strony www.

Na zgłoszenia czekam do 13 kwietnia do godz. 23:59. Powodzenia! 🙂

To bardzo ważne, żebyś zapoznał się z powyższą treścią zanim dodasz komentarz. 

 

EDIT:

Oficjalne ogłoszenie wyników nastąpiło 14 kwietnia, na żywo, na webinarze.

Gratulujemy zwycięzcom: Dorocie, Kamilowi oraz Mateuszowi i trzymamy kciuki za ich epickie kampanie! 🙂

32
Dodaj komentarz

avatar
26 Comment threads
6 Thread replies
4 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
29 Comment authors
Bartek PopielPiotrMaryMarcinAdam Recent comment authors
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Marlena
Gość

Cześć! Nazywam się Marlena Sztamborska i zajmuję się nauczaniem ludzi rysunku oraz malarstwa. Aktualnie pracuję nad kursem online dla każdego, kto chciałby się nauczyć rysować 🙂 Więc grupą docelową są hobbyści, jak i osoby, które zawsze chciały nauczyć się tego fachu ale nie miały czasu na chodzenie na kursy do różnych pracowni artystycznych. Tak jak wspomniałam, kurs za kilka dni będzie nagrywany (kończę remont). Nagrywam też od pół roku treści na YT: https://www.youtube.com/channel/UCAxECkSYSmYOuA0Ox-7D_lA i strona www: https://sztamborska.com/. PS Robisz genialną robotę, bardzo dziękuję 🙂 tworzysz mega wartościowe treści, za które bardzo dziękuję. Już oglądam Cię od kilku lat 😉 Pozdrawiam… Czytaj więcej »

Szymon Owedyk
Gość

Bardzo wartościowy materiał, który chciałem oglądać w szybkości 1.25, ale musiałem zmienić na zwyczajną, ponieważ naturalnie mówisz dość szybko i bez rozciągania 🙂 Co do Twojego pytania, to będę wdzięczny za dostęp do kursu, ponieważ posiadam już kilka kursów online i 2 książki/e-booki na temat SEO, WP, Pracy zdalnej i Biznesu online. I mimo, że te produkty sprzedają się co miesiąc i jest już coraz lepiej, to chciałbym jeszcze bardziej zwiększyć zasięg takiej sprzedaży. Moją grupą docelową są wszyscy, którzy chcą pracować zdalnie bądź założyć swój pewien biznes online i potrzebują dokładnych wskazówek bądź kierunków działań, jak to zrobić. ps.… Czytaj więcej »

Mary
Gość

Hej! Jestem: z wykształcenia i doświadczenia psychologiem, z pasji i zawodu fotografem/właścicielem agencji fotograficznej (www.cosmofoto.pl), instruktorką indoor cycling i organizatorem obozów sportowych/triathlonowych dla kobiet, bezglutenową weganką, która dzieli się na blogu http://www.awariawgarach.pl sposobem na bycie aktywną przy nietolerancjach pokarmowych i weganiźmie, z amatorskim triathlonem w tle. Staram się czynić wokół siebie świat lepszym i pomagać innym w ich staraniach. Grupą docelową Awarii w garach są osoby, które mierzą się z nietolerancjami pokarmowymi przy aktywności fizycznej, osoby, które chcą zmienić/urozmaicić sposób żywienia, a nie wiedzą od czego zacząć/jak nie zginąć w “wege” świecie, osoby, którym dbałość o środowisko naturalne jest bliskie,… Czytaj więcej »

Kamil Bąbel
Gość

Wow! Ciekawy miks życiowych doświadczeń i umiejętności.

Mary
Gość

Dzięki 🙂

Dominik
Gość
Dominik

Nie zgodzę się z kupioną lista. Może działać mega. Podam pewien przykład. Jedna z osób zakupiła listę osób ,które podpisały pewien protest związany z bardzo emocjonującym tematem. Na pewno każdy spotkał się w internecie z protestami przeciw tematowi X ludzie bezmyślnie wpisują swoje imię, nazwisko, maile. Taka baza maili zgodnie z regulaminem serwisu, które nikt nie czytał została sprzedana, wiec standard RODO został zachowany. Dobra kampania na fb ,żeby ludzie już teraz sami podali maile i pobrali ciekawą treść ,i nie denerwowali się ,że ktoś kupił bazę. W ten sposób można uzyskać już piękną selekcję leadów, a wstępny etap został… Czytaj więcej »

Andrzej
Gość
Andrzej

Cześć Bartek Zarówno dawanie jak i branie jest złe. Nie chcę darmo, oferuję wymianę, za kurs znajdę jego słabe punkty i być może sposoby poprawy. (Jestem w tym dobry). Albo potwierdzę jego doskonałość. Jestem Andrzej. Prawie nikt nie żyje swoim życiem, nie wykorzystuje pełni swoich potencjałów, prawie nikt nie ma zdrowych systemów rodzinnych itd. 99,8% ludzi to awatary żyjące w Matrixie, które nie mają świadomości tego kim są. Nie ma nic ważniejszego i cennniejszego dla każdego jak odzyskanie siebie i swojego życia. Wszyscy o tym marzą, świadomie lub nie. Ja miałem szczęście spotkać prawdziwych mistrzów i otrzymać dar, dzięki któremu… Czytaj więcej »

Paweł
Gość

Paweł, Entuzjasta sprzedaży na Allegro. Mój target to każda osoba, która ma produkt i chciałaby go sprzedać na największym targu internetowym w Polsce – Allegro. Jak na razie mój najlepszy produkt online to blog który prowadzę https://vsprint.pl, kilka nagrań + pare artykułów ( składam w ebooka ). Tak nieskromnie – chciałbym być dobrym case study w Twoim portfolio 🙂 A tak skromnie – wpadłem na nisze, potrzebuje to zautomatyzować i zmonetyzować. Kupując Twoje wcześniejsze kursy wiem że warto 🙂 Allegro obecnie jest na fali – niska bariera wejścia, duża widownia a łącząc to z digitalizacją powinna być “petarda”
Pozdrawiam
Paweł od Allegro

Agnieszka
Gość

Cześć Bartek, świetny materiał – pokazuje czego można spodziewać się po kursie. Ja mam na imię Agnieszka i od 20 lat prowadzę własny biznes. Zaczynając od tradycyjnych stacjonarnych form sprzedaży dobudowywałam kolejne kanały sprzedaży internetowej najpierw na polskim rynku a następnie na rynkach zagranicznych.Koncentruję się na współpracy z polskimi firmami które potrafią produkować wspaniałe, doskonałej jakości produkty. Małym przedsiębiorcom którzy prowadzą biznes stacjonarny często wydaje się że wejście do online jest bardzo skomplikowane, tym którzy sprzedają jedynie w Polsce, wejście na rynki zagraniczne wydaje się obwarowane barierami nie do przebicia. Te bariery są tylko w naszych głowach, sprzedaż swoich produktów… Czytaj więcej »

Eunika
Gość

Cześć! Nazywam się Eunika Jedynak i wspieram kobiety rozpoczynające swoją przygodę ze scrapbookingiem (w skrócie jest to tworzenie albumów, kartek i innych projektów z papieru, zdobienie ich oraz zamykanie w niepowtarzalne, często przestrzenne formy). Uczę tego jak tworzyć scrapbookingowo, a także przekazuję swoją wiedzę i doświadczenie z tematów wspierających, tj. jak wyceniać swoje prace, jak tworzyć inicjatywy biznesowe, jak komunikować się w mediach społecznościowych itp. Uczę tego, czego najbardziej osobom w mojej branży brakuje. W życiu robiłam wiele rzeczy (pracowałam w Polsce, w Danii, w Norwegii, w Indiach), a po ukończeniu studiów doktoranckich z zarządzania stanęłam przed wyborem: ZROBIĆ BADANIA… Czytaj więcej »

Izabela
Gość
Izabela

Cześć, nazywam się Izabela Sobańska i aktualnie szybko przebranżawiam swoją działalność gospodarczą na edukacyjną. Jestem magistrem chemii i od ponad 10 lat udzielam korepetycji, a w związku z koronawirusem wdrożyłam korepetycje online. 3 tygodnie temu założyłam grupę dla uczniów, którzy potrzebują pomocy w nauce chemii prowadzonej zdalnie przez szkoły. Grupa liczy już ponad 1300 osób, które pomagają sobie wzajemnie w rozwiązywaniu zadań, a ja nagrywam dla nich wykłady, w których omawiam poszczególne tematy i organizuję sesje Q&A na żywo, w których odpowiadam na bieżące pytania i problemy uczestników. W wakacje chcę wypuścić grupowe szkolenie  online dla uczniów klas II szkół… Czytaj więcej »

Mateusz
Gość

Cześć Bartek! Podczas ostatniego konkursu spóźniłem się o dzień z odpowiedzią. Tym razem tego błędu nie popełnię. Kursy wykorzystam do przeprowadzenia sprzedaży 4 szkoleń online dedykowanych fryzjerom. Jest to jeden z elementów, które zamierzamy wdrożyć ze wspólnikiem do naszego biznesu. Prowadzimy sklep internetowy z kosmetykami do stylizacji włosów i brody dla mężczyzn i fryzjerzy są jedną z 3 naszych grup odbiorców. Sprzedaż kursu chcemy wykorzystać również do zbudowania bazy klientów hurtowych w naszym sklepie. A teraz pytanie na najważniejsze pytanie – dlaczego to ja powinienem otrzymać bezpłatny dostęp do kursu? Wiem, że lubisz kiedy wiedza, którą przekazujesz przekłada się na… Czytaj więcej »

Ania
Gość

Tak wiele się zmienia, tak wiele rzeczy trzeba się nauczyć, tak wiele (ogarniając wcześniej) można dać innym ludziom. Na co dzień czytam wiele książek, większość polecanych przez Ciebie, sama chcę wszystko ogarnąć. Wiem, że w pojedynkę nie da się pójść dalej, nie da się wejść na wyższy poziom. Twój kurs pozwoli mi pomóc innym, dać im zarówno moją wiedzę, jak i pomóc później wejść do wirtualnego świata. Wiem, że Twoje kursy w syntetyczny sposób przekazują potężną dawkę wiedzy (skończyłam właśnie LSC). Branża beauty, z którą współpracuję pomagając im zrozumieć marketing bardzo takiej wiedzy potrzebuje. A ja chce im ją dać.… Czytaj więcej »

wojtek
Gość
wojtek

Witaj skoro Twoją mocną stroną jak sam piszesz jest “… jest to, że potrafię znaleźć rozwiązania tam, gdzie wszyscy inni już bezradnie rozkładają ręce. Wierzę, że z każdej sytuacji jest jakieś wyjście.” to piszę do Ciebie ponieważ chcę się przekonać co możesz mi zaproponować za rozwiązanie …? Grupa docelowa potencjalny Kowalski który zamierza wyremontowac sobie dom, mieszkanie, biuro, salon fryzjerski, kosmetyczny… Zajmuję się sufitami napinanymi. link do mojego fanpage https://www.facebook.com/sufitynapinane.estilohousepl/ czekam na zaproszenie. Pozdrawiam Wojtek

Agnieszka
Gość

“Chciałbym żeby ktoś polepił z nią coś z plasteliny. Naprawdę!” To są słowa, które zrobiły ze mną to co najgrubsza struna z gitarą. Potem to już poleciało efektem motyla. Poruszenie i zaintrygowanie pytają: “Przeczytasz?” TUTAJ: https://uslyszecbyzrozumiec.pl/wybieram-zyc/

Przemysław
Gość

Dlaczego warto zrobić kampanię z nami? Dlaczego warto dać nam dostęp do kursu “Liczy się kampania”? Bo to będzie świetna przygoda. Nie tylko dla nas 😉 Od ponad trzech lat nagrywamy podcasty dla trenerów piłki nożnej. Jak wszyscy internetowi twórcy uważamy, że TO BARDZO SPECYFICZNA grupa odbiorców 🙂 Ale nie zrażamy się i działamy, notując przy tym całkiem zadowalające wyniki. Przez ostatni czas wyrobiliśmy sobie niezłą markę w środowisku, dzięki czemu wiele drzwi otworzyło się przed nami. Postanowiliśmy zrobić coś “grubego”: wymyśliliśmy sobie, że stworzymy studia podyplomowe. Całkowicie nowy kierunek, oparty na metodologii znanej wśród szkoleniowców z Hiszpanii. Napisaliśmy program,… Czytaj więcej »

Piotr
Gość

Cześć, nazywam się Piotr Wnuczek jestem bardzo młodym przedsiębiorcą, ale bardzo dużo działam. Pracuję nad kreatywnymi projektami, tworzę programy i systemy dla osób pracujących projektowo oraz działających w internecie. Dodatkowo zajmuję się produktywnością, zarządzaniem czasem i projektami oraz skutecznym i twórczym działaniem. Moje największe pasje to programowanie i informatyka, produktywność, projekty kreatywne, rozwój osobisty i nauka. Bardzo dużo pracuję nad rozwojem osobistym i biznesowym, moim celem jest dawanie wartości i tworzenie produktów, dla wszystkich pracujących projektowo. Efektem mojego rozwoju pracy i nauki jest firma i najważniejsze projekty Website System i Project System. Pracuję także nad dzieleniem się moją wiedzą przez… Czytaj więcej »

Dorota Lubas
Gość

Cześć, prowadzę poradnię psychologiczno – pedagogiczną i pomagam dzieciom, młodzieży w pokonywaniu ich trudności edukacyjnych. W te działania włączam rodziców i nauczycieli – aby oni mieli skuteczne narzędzia do pomocy. Mam kurs online Trening Płynności Czytania – ponieważ zamarzyłam w czerwcu 2019 , aby nie ograniczała mnie stacjonarna placówka w dotarciu do potrzebujących dzieci. Obecnie trwa druga edycja kursu. To, że zrobiłam jako pierwsza w Polsce taki kurs bardzo przydaje się teraz do dzielenia się doświadczeniem podczas zmiany edukacji na zdalną. I to jest powód – dlaczego ja powinnam dostać dostęp do Twojego kursu jak robić kamanie. W obecnej sytuacji… Czytaj więcej »

Łukasz
Gość

Cześć, Nie wiem czy to ja powinienem dostać dostęp do szkolenia, ale chociaż napiszę jaki ja mam problem i z czym się borykam. Prowadzę z żoną salon kosmetyczny. Salon stacjonarny funkcjonuje całkiem fajnie, ale chcieliśmy pójść w szkolenia dla kobiet (kosmetyczek) w wersji on-line. Wersja stacjonarna jest super i dostarcza w pewien sposób spełnienia, ale w dzisiejszych czasach pandemii dodatkowo blokuje rozwój i funkcjonowanie. Niestety nie mam(y) doświadczenia w temacie on-line i to jest mój (nasz) największy problem. Zrobiliśmy plan szkolenia i jakby ono miało wyglądać. Próbujemy coś podziałać już od dłuższego czasu w tej materii, ale nie przekłada się… Czytaj więcej »

Kamil Lisowicz
Gość

Cześć Bartku! 🙂 uzupełnieniem tego komentarza jest film, do którego link umieściłem na samym dole. Sugeruję abyś, najpierw przeczytał komentarz, a dopiero później obejrzał filmik. 😉 Zacznę od tego, że patrząc z obecnej perspektywy widzę jak dużo miałem szczęścia w nieszczęściu. Oczywiście mam na myśli pandemię spowodowaną koronawirusem. Osiem miesięcy temu podjąłem decyzję, że ZMIENIAM branżę i uczę się wszystkiego od zera. Przejście z branży realizowania projektów UE do branży E-commerce to jak zaprzestanie trenowania na siłowni i pójście na lekcje baletu. Mniej więcej tak „dużo” wspólnego ma jedna działalność z drugą. Totalnie dwa różne światy. Decyzję podjąłem z wielu… Czytaj więcej »

Ania Dąbrowska
Gość

Cześć Bartek! Prowadzę bloga dla maturzystów http://paniodchemii.pl, gdzie oferuję kursy, pomagające przygotować się do egzaminu z chemii. Dlaczego powinnam dostać miejsce w kursie Liczy się Kampania? Wyjaśniam tutaj: https://bit.ly/moje-zgloszenie-lsk 🙂

Patryk
Gość

Dzień dobry Bartku, nazywam się Patryk Łopot i wiem, że to ja powinienem otrzymać dostęp do kursu Liczy Się Kampania, ponieważ: • Wdrażam wiedzę w życie, a nie magazynuję kursy na półce • Mam produkty online, które chciałbym promować (kurs o reklamie Facebook; usługi B2B) – więcej na http://www.lokalny-sukces.pl – celuję w przedsiębiorców, którzy są świadomi potencjału reklamy online, ale nie są zadowoleni z efektów realizowanych kampanii na Facebooku • Mam ambitny cel – zwiększenie społeczności 5X (wiem, że bez gotowego planu będzie to ciężkie do zrealizowania) – celuję w 10.000 adresów email w mojej bazie Kilka tygodni temu przeczytałem… Czytaj więcej »

Justyna Rose
Gość

Dobry wieczór Bartku, zafascynowana Twoją osobą oraz oferowanymi przez Ciebie usługami po przesłuchaniu wywiadu z Tobą w „Expert w Bentleyu” postanowiłam koniecznie odwiedzić Twoją stronę i tak zostałam tam przez kilka godzin. A tak na poważnie, zapoznając się z zakresem Twoich umiejętności i świadczeń trafiłam na kogoś, kto jest wyjątkowy, w tym, co robi. Realizując już szkolenia od takich wybitnych osób jak m.i. Jakub B. Bączek, stwierdziłam, że jednak jeszcze czegoś brakuje mi do zaspokojenia mojej ogromnej chęci rozwoju osobistego, a co się za tym kryje, również moich działań biznesowych. Kurs „Liczy Się Kampania” jest taką wisienką na torcie! Nazywam… Czytaj więcej »

Joanna
Gość

Cześć, mam na imię Joanna i od pół roku stawiam pierwsze kroki w biznesie. Moją grupą docelową są osoby, które cenią sobie nietuzinkowe przedmioty i chcą otaczać się produktami najwyższej jakości. Do zapoznania z ofertą zapraszam na stronę https://pracowniahaft.pl Dużo rzeczy jest dla mnie nowych i bardzo dużo czasu poświęcam na naukę. Ciągle coś ulepszam. Przesiadłam się z Bentleya i zostałam u Ciebie na dłużej. Zainwestowałam w Twój kurs Liczy się Czas i dzięki niemu już wiem, jak radzić sobie z trudnościami. Czuję się lepiej zorganizowana i zdecydowanie lepiej wytyczam swoje cele. Bartku, Twój kurs LSC jest dla mnie bardzo… Czytaj więcej »

Adam
Gość

Cześć! Jestem autorem takich programów jak “Koala Player”, “Koala Ratownik”, “Koala Film Studio”, i gier takich jak “Mr Giggle”, “Mr Giggle XMass”, “Go Monkey!”. Dlaczego to właśnie ja powinienem otrzymać bezpłatny dostęp do kursu? Dlatego, że: – nastał świetny czas gdzie praca zdalna rozpowszechnia się w tempie błyskawicznym, o czym pisał ostatnio Bartek – używam autorskiego komunikatora “Koala Direct Connect”, za pomocą którego mogę kontaktować się zdalnie z kolegami z pracy lub klientami firmy – chcę sprawdzić czy ten program chciałyby używać firmy, szkoły, instytucje, którym zależy na usprawnieniu w komunikacji oraz na bezpiecznej wymianie dokumentów – chcę sprawdzić czy… Czytaj więcej »

Marcin
Gość

Witaj, nazywam się Marc.in Kokoszka Kurs powinienem dostać bo go pięknie wykorzystam, dajesz mega wartościową wiedzę więc przy wszystkich firmach i obowiązkach jesteś jedną z niewielu osób którą śledzę i po prostu go przepracuję a tak serio pisze komentarz bo jestem Ciekawy czy i jakie elementy tej kampani są ustawione na osoby które wezmą udział w kampanii 🙂

Piotr
Gość

Niestety na konkurs już dla mnie za późno, mimo to zostawię swój komentarz. Po kilku latach znów natrafiłem na Twój blog i robisz naprawdę kawał dobrej roboty. Sam zaczynam swoją przygodę z blogowaniem i patrząc na statystyki idzie mi nadzwyczaj dobrze, co jest dodatkowym motywatorem. Dzięki za przekazywaną wiedzę i pozdrawiam.

Bartek Popiel
Admin

Tym bardziej dziękuję pięknie za Twój komentarz 😉