Jak przygotować skuteczną i dochodową kampanię Twojego e-produktu… bez płaczu, lamentu i pracy po nocach.

Jest takie powiedzenie:Im więcej potu na treningu, tym mniej krwi na ringu”.

Sprawdza się to nie tylko w sportach walki, ale też przy kampaniach sprzedażowych typu product launch.

Wiele osób, które wprowadzają swój produkt na rynek, idzie totalnie na żywioł: nie mają przygotowanego żadnego planu publikacji, budżetu, strategii marketingowej. NIC.

Czy taka kampania ma szansę się udać? 

Jasne, ale niemal na pewno będzie okupiona ogromnym stresem, nerwami i nieprzespanymi nocami. A przecież nie chodzi o to, żeby doprowadzić się do załamania nerwowego. Żadne pieniądze nie są tego warte.

Dlatego, aby wszystko się udało i kampania poszła jak po maśle, musisz się do niej solidnie przygotować. 

W tym materiale pokażę Ci kluczowe elementy, na które musisz zwrócić uwagę.

Dowiesz się:

➤ Na jakie 4 pytania musisz sobie odpowiedzieć przed kampanią?

➤ Jakich jest 6 kluczowych etapów kampanii, na które musisz zwrócić uwagę?

➤ Które etapy trwają przez cały czas kampanii: od przygotowań po zakończenie?

➤ W jaki sposób zaplanować swoje działania w kalendarzu?

➤ Jak przygotować materiały do kampanii?

Chciałbym zaznaczyć, że jest to trzecie nagranie z serii nagrań o skutecznej sprzedaży produktów cyfrowych. Jeśli nie zapoznałeś się z poprzednimi częściami to jeszcze możesz to nadrobić 😉

Linki znajdziesz w spisie linków poniżej.

Wielka prośba!

Włożyliśmy w to nagranie sporo pracy dlatego mam prośbę: pomóż mi dotrzeć do innych osób, którym to nagranie może pomóc. Może wśród znajomych masz kogoś, komu warto podesłać to video? Podeślij nagranie mailem, Messengerem albo udostępnij na Facebooku. 

Z góry bardzo, bardzo dziękuję.

Zapraszam do oglądania i komentowania!

Wskazówka: klikając w koło zębate, możesz wybrać prędkość odtwarzania i obejrzeć nagranie w przyspieszeniu.

Wersja audio


Aby pobrać odcinek, kliknij >>> TUTAJ <<<

Spis linków

  1. Nagranie nr 1 – 4 modele skutecznej sprzedaży produktów cyfrowych
  2. Nagranie nr 2 – Jak lepiej zrozumieć klienta?

Wersja tekstowa

Wolisz czytać, zamiast oglądać? Jesteś osobą niesłyszącą? W takim razie zapraszam do pobrania wersji tekstowej 🙂 Kliknij okładkę lub link zamieszczony poniżej:

Kliknij tutaj, aby pobrać wersję tekstową (PDF)

 

Zaproszenie

Zapraszam na pokład kursu LICZY SIĘ KAMPANIA
Jeżeli masz swój własny e-produkt (e-book, kurs, szkolenie, webinary) lub planujesz taki stworzyć, to mam dla Ciebie ważną wiadomość:

Na nowo pojawiła się możliwość dołączenia do grona zachwyconych kursantów programu „LICZY SIĘ KAMPANIA”!

 

Kurs „Liczy Się Kampania” zmieni Twój biznes w 5 ważnych obszarach:

  1. Wygeneruje potężne zastrzyki gotówki ze sprzedaży produktów (rekord jednego z naszych kursantów to 760 000 zł łącznie – z kilku prowadzonych kampanii).
  2. Umocni Twoją pozycję na rynku, dzięki czemu zwiększy się Twoja rozpoznawalność oraz autorytet − pojawisz się na „radarze” osób, które wcześniej nie miały pojęcia o Twoim istnieniu.
  3. Przyspieszy proces budowania i rozwoju Twojej społeczności (lista mailingowa, fani na Facebooku, followersi na Instagramie), bez której ciężko o znakomite wyniki w biznesie.
  4. Otworzy wiele nowych drzwi, jak współpraca z liderami z branży, dzięki czemu Twój autorytet wzrośnie, a klienci, zamiast do konkurencji zaczną przychodzić do Ciebie
  5. Wygeneruje dodatkowy czas dla Ciebie oraz Twoich bliskich. Zamiast ślęczeć nad zbędną pracą, możesz iść na basen, na siłownię, na spacer. Dzięki regularnemu odpoczynkowi i regeneracji stajesz się skuteczniejszym przedsiębiorcą.

 

5/5 - (1 głosów)
Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments