Jak reklamować się za darmo?

Jak reklamować się za darmo

Wiesz, że istnieje jedna sprytna strategia, która może przynieść do Twojej firmy od kilku do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie?

Co ciekawe, żeby zacząć z tego korzystać potrzebujesz od 20 minut do kilku godzin pracy (w zależności od biznesu jaki prowadzisz).

Ta sama strategia pomoże Ci mocno obniżyć, a może nawet całkowicie skasować koszty reklamy.

Korzystam z tej strategii od ponad 2 lat i tylko dzięki niej zarobiliśmy dodatkowe 300.000zł. Pierwszy raz na łamach bloga omawiam tą strategię tak dokładnie.

Dotychczas tą metodę tak dokładnie pokazywałem klientom, którzy płacili po kilka tysięcy złotych za pakiet indywidualnych konsultacji, lub zakupili produkty premium. Dlatego nagranie, które zaraz zobaczysz jest dla mnie niezwykle ważne.

Z nagrania (lub wersji tekstowej) dowiesz się:

  • Jak zmniejszyć lub całkowicie zlikwidować koszty reklamy?
  • Jaki niewybaczalny błąd popełniają blogerzy i właściciele portali tematycznych?
  • Co zrobić, żeby na Twój newsletter zapisywało się co najmniej kilkadziesiąt osób każdego dnia?

Wielka prośba

Bardzo dużo pracy włożyliśmy w to nagranie dlatego mam prośbę: pomóż mi dotrzeć do innych osób, którym to nagranie może pomóc. Może wśród znajomych masz kogoś, komu warto podesłać to video? Podeślij nagranie i pdf’a mailem, Messengerem albo udostępnij na Facebooku. Z góry bardzo, bardzo dziękuję ?

A teraz zamknij drzwi, wycisz telefon, pozamykaj wszystkie inne zakładki i zobacz to nagranie do ostatniej minuty. Jak wolisz czytać to pod nagraniem masz wersję tekstową.

POBIERZ PDF

Wolisz czytać zamiast oglądać? Jesteś osobą niesłyszącą? W takim razie zapraszam do wersji tekstowej 🙂 Kliknij w okładkę lub link zamieszczony poniżej:
Kliknij tutaj, aby pobrać wersję tekstową (pdf)

To jest tylko wierzchołek góry lodowej.  Znacznie więcej tego typu treści znajdziesz w kursie „Liczy się strategia”.  Już niedługo otwieramy ponownie zapisy, więc…

Zapisy na kurs “Liczy Się Strategia”

ZAKOŃCZONE

Jeżeli:
1. Chcesz mieć stały strumień klientów, dla których cena nie jest najważniejszym czynnikiem przy zakupach.

2. Chcesz znacząco poprawić sprzedaż w swojej firmie (być może nawet o kilkaset procent!)

3. Chcesz, aby Twoja firma działała jak dobrze naoliwiona maszyna

.

Jeżeli masz jakieś pytania, prośby, sugestie, albo po prostu chcesz napisać, że zrobiliśmy dobrą robotę, to zapraszam do komentarzy 🙂

WAŻNE:
Pamiętaj, żeby wpisując komentarz podać prawidłowy adres email, bo na tego maila zostanie wysłana informacja o bonusie.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na to, że dostaniesz od nas automatycznie maila z linkiem do bonusowego nagrania. Stanie się to bez względu na to, czy skomentujesz wpis, czy skorzystasz z funkcji “odpowiedz” reagując na komentarz innej osoby.

Chcę, żebyś wiedział, że tego maila dostajesz jednorazowo. Nie trafi on do naszej bazy, nie będziemy Ci wysyłać żadnych innych maili jeśli nie jesteś zapisany na nasz newsletter.

Jeżeli chcesz skomentować poniższy wpis, ale NIE CHCESZ otrzymać wiadomości zwrotnej z listą pytań strategicznych, to w polu na email wpisz: tylkokomentujeniechcepytan@gmail.com. Albo wymyśl coś innego 😉

Natomiast jeśli chcesz otrzymywać ode mnie powiadomienia o nowych wpisach i dodatkowe materiały, które wysyłam tylko i wyłącznie newsletterem, to zapisz się tutaj. W pierwszej wiadomości dowiesz się w jaki sposób przetwarzamy i chronimy Twój adres email. Z newslettera możesz się w każdej chwili wypisać. W każdej wiadomości na dole jest link “Wypisz mnie z subskrypcji”. W razie wątpliwości zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.  

To bardzo ważne, żebyś zapoznał się z powyższą treścią zanim dodasz komentarz. 

4.7/5 - (23 głosów)
Subskrybuj
Powiadom o
guest

867 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Sebastian
Sebastian
5 lat temu

Hej. Mnie zawsze zastanawia dlaczego teksty w oto lub na squuzepage są taaaakie długie. Czy ktokolwiek to czyta.? Czy faktycznie ludzie zjeżdżają na sam dół i dlaczego to robią?

Pozdrawiam.

Bartek
Bartek
5 lat temu
Reply to  Bartek Popiel

Jak taka ofertę dobrze napisać ? Bartku

Anna
Anna
5 lat temu
Reply to  Bartek Popiel

Bardzo czekam na ten warrsztat 🙂 Bartek jesteś absolutnym mistrzem ofert 🙂

Marta
Marta
5 lat temu
Reply to  Anna

Ja rowniez, jak Anna, czekam na ten warsztat. Daj znac wczesniej, zebym mogla zorganizowac sobie lot 😉

Aleksandra
Aleksandra
5 lat temu
Reply to  Bartek Popiel

ja też chętnie przyjadę na tai warsztat 🙂

Policjantka ulicy
Policjantka ulicy
5 lat temu
Reply to  Bartek Popiel

Ja czytam wszystkie do końca i robię tak zawsze, nawet jak znam autora danego kursu ? Przyznam szczerze, a w tamtym roku na kursy wydałam ponad 10 000 (także stacjonarne z kosztami dojazdu i noclegów) i wszystkie kursy on-line kupiłam w OTO :p oczywiście nie żałuję żadnego z tych zakupów =).
Bardzo interesuje mnie warsztat pisania ofert, który Bartku szykujesz, bo również zamierzam sprzedawać swoje produkty online.

Mariola
Mariola
5 lat temu
Reply to  Sebastian

Czytają, czytają. Sama czytam. Nie wszystkie oczywiście, lecz te, które mnie interesują i które są dobrze napisane. Jeśli zaczynam rozważać zakup, ale nie do końca jestem pewna to potrafię przeczytać baaaaardzo długie teksty, aby się upewnić czy ta oferta na pewno spełni moje wymagania.

Tomasz
Tomasz
5 lat temu
Reply to  Sebastian

Zrobiłem ankietę wśród klientów – okazało się że przytłaczająca większość facetów nie czyta długich tekstów, tylko od razu skrolują na koniec (na pytanie dlaczego – odpowiedź zawsze kręciła się wokół sformułowania “szkoda im czasu na lanie wody i wciskanie kitu”

Natomiast u kobiet było odmiennie – Lubią czytać i przeważnie czytają, łatwiej udawało się im sprzedać przez grę słów i działanie na emocjach… konkretne cechy produktu były mniej ważne niż wytworzone w nich emocje

Tak więc jak widać oferta dla kobiety i mężczyzn powinna być całkowicie odmienna 🙂

Beata
Beata
5 lat temu
Reply to  Tomasz

Chyba powinnam być facetem 😉

Aneta
Aneta
3 lat temu
Reply to  Sebastian

Moja główna lekcja – ucz się i wdrażaj od razu, a nie czekaj aż zapomnisz?

Bartek Popiel
3 lat temu
Reply to  Aneta

Dokładnie 😀

Monika
Monika
5 lat temu

Lekcja, jaką wyciągnęłem z materiału video to… “Szybka implementacja w życie nowo zdobytej wiedzy/umiejętności”. Z góry dziękuję za free materiał i pozdrawiam – Monika

Jan
Jan
4 lat temu
Reply to  Monika

Pozdrawiam, cenne informacje do wdrożenia Jan

Michał
Michał
5 lat temu

Najważniejsza lekcja: Prędkość implementacji – często łapię się na tym, że przeciągam różne projekty (szukając “lepszego” rozwiązania i więcej informacji) w nieskończoność albo przekładam na “kiedyś” ;).

Pozdrawiam!

Wojtek
Wojtek
5 lat temu
Reply to  Bartek Popiel

To oczym Bartku piszesz, mówisz, można przyrównać do firmy Microsoft, która od początku wypuszcza na rynek “dziurawe” systemy operacyjne 🙂 to lepsze od doskonalenia i nie wdrażania w rynek. Systemy operacyjne się sprzedają, użytkownicy zgłaszają problemy, firma udoskonala już sprzedający się system na rynku 🙂
To jest to.

Adam
Adam
3 lat temu
Reply to  Michał

Mam podobnie…

Andrzej
Andrzej
5 lat temu

Lekcja którą wyniosłem z filmu to ” kuj żelazo póki gorące” 🙂

Łukasz
Łukasz
5 lat temu

Moja lekcja jest taka, by nieco bardziej wysilić się do zachęcenia subskrybentów do zapisu na listę 🙂

Olgierd
Olgierd
5 lat temu

Ciekawe wideo. Mnie osobiście zaciekawiła “szybka oferta” w trakcie zapisu na newsletter. Odliczanie czasu na pewno zmusza do przemyśleń czy ten produkt jest dla mnie. Koniecznie muszę sam to u siebie wykorzystać 😛

Aleksandra
Aleksandra
2 lat temu
Reply to  Olgierd

Tak, presja zwykle dobrze działa – wystarczy wejść do Biedronki: “Tylko w tym tygodniu!”, “Do wyczerpania zapasów”…

Bartek Popiel
2 lat temu
Reply to  Aleksandra

Jednak również warto ją stosować z umiarem.

Dobrym przykładem są tutaj reklamy Media Expert. Ich “wietrzenia magazynów” trwają cały rok. Z tego powodu te reklamy nie mają takiej siły przebicia, bo ludzie się do tego przyzwyczajają i nie traktują takiej okazji jak czegoś wyjątkowego.

Adam
Adam
5 lat temu

Czasem chciałbym coś co mnie zainspirowało zamieścić na swoim fanpage, ale jak wiecie FB tnie zasięgi przy zamieszczaniu linków z YouTube. Czy zgadzasz się, żeby pobrać Twoje video z YouTube i wrzucić na Fb? Oczywiście z opisem, że to nie mój film?

Marcin
Marcin
5 lat temu

Prędkość implementacji 🙂

Olga
Olga
5 lat temu

Najważniejsza lekcja: najpierw dawaj, potem dopiero bierz, co w kontekście newslettera oznacza, jeśli chcesz, by ktoś się zapisał na Twoją listę, daj mu coś w zamian za zapis. Zbierając same adresy e-mail w tej pierwszej fazie korzystasz tylko Ty, Twój czytelnik może jedynie mieć nadzieję, że w późniejszej fazie on też skorzysta i relacja na koniec dnia będzie win-win.

Szymon
Szymon
5 lat temu

Mi spodobała się oferta na początek dla subskrybentów. Super pomysł?

Justyna
Justyna
5 lat temu

A moja lekcja jest taka, że internet jest skarbnicą darmowej wiedzy. Masz Bartek mojego suba. 🙂 Dzieki za wartościowy materiał.

Grzesiek
Grzesiek
5 lat temu

Moja lekcja z tego nagrania to taka że jak najszybciej muszę wdrożyć jednorazową ofertę, ponieważ pozyskuje leady właśnie z internetu którzy zostawiają swoje dane a jest ich sporo i właśnie uświadomiłem sobie ile pieniędzy ucieka jeżeli czegoś takiego nie mam na swojej stronie 🙂

Arek
Arek
5 lat temu

Hej Bartku, najważniejszą lekcję jaką wyciągnąłem z tego materiału jest wykorzystywanie szansy jaką niesie okno zaraz po zapisie na newsletter. Niby taki mały detal a z wielkim potęciałem.
Pozdrawiam Arek

Jakub
Jakub
5 lat temu

Lekcja dla mnie: To co dla mnie jest mniej więcej oczywistym minimum, dla innych, czasem nawet dla profesjonalistów, bywa zupełnie nieznaną strategią. Zupełną nowością.

Czas zacząć o tym “aktywnie” pamiętać.

Mateusz
Mateusz
5 lat temu

Ja ciągle chłonę nowe rzeczy, przez co “nigdy nie mam czasu” na wdrożenie tego, czego właśnie się nauczyłem.
Ps. Widzę, że jednorazowa oferta robi konkretną robotę, ale wciąż nie wiem, co mogłoby być jednorazową ofertą w branży ubezpieczeniowej…

Dorota
Dorota
5 lat temu

“gorący strzał” – fajna lekcja – dziękuję 🙂

Bartosz
Bartosz
5 lat temu

Jak dla mnie najważniejsza kwestia to to, aby OTO była możliwie jak najbardziej atrakcyjna np. cenowo.

mateusz
mateusz
5 lat temu

Dowiedziałem się, że można refinansować koszty reklamy jednorazową ofertą

Emilia
Emilia
5 lat temu

To ze warto dodac krotka oferte przy zapisie na newslettera

Kamil
Kamil
5 lat temu

Hmm.. Pamiętam kilka lat temu gdy przygotowywałem się do matury i trafiłem na kurs “Strategie Nauki Geniuszy”… Nie tylko tyle że zdałem maturę śpiewająco co poprawiłem znacznie swój poziom edukacji i dziś na studiach radzę sobie znakomicie 🙂 Po kilku latach zaczynam wchodzić w e-biznes i na kogo trafiam? 😀 Już wiem że będe miał dobre efekty przez długie, długie lata 🙂 Dziękuję Ci za to bardzo 🙂 Dla mnie najważniejszą wskazówką (którą oczywiście natychmiast wdrożę) jest zaproponowanie tej jednorazowej oferty. Nigdy bym na to nie wpadł. Tym bardziej w momencie w którym ktoś zapisuje się na newsletter, genialna sprawa!… Czytaj więcej »

Karol
Karol
5 lat temu

Ta metoda tak naprawdę nic nas nie kosztuje prócz czasu i chęci do wdrożenia 🙂 Ta metoda fajnie się sprawdza przy sklepach internetowych oraz usługach. Dlatego warto dodać OTO gdzie tylko to możliwe 🙂

adrian
adrian
5 lat temu

Coś tak prostego a jednocześnie tak człowiek się broni przed “Szybka implementacja w życie nowo zdobytej wiedzy/umiejętności”.

Peter
Peter
5 lat temu

A ja się nauczyłem, że ty ucząc znów zdobywasz dalsze subskrypcje. Pokazujesz , mówisz, o nagrodzie ale jej nie dajesz. Sprytne – chcesz nagrode daj maila. Mowiąć o OTO robisz OTO (prawie).

Pytanie – jak OTO zaaplikować w B2B – gdzie procesy zakupowe odbywają sie raczej po większej analizie i nie pod presją czasu? – Dłuższy czas oferty? Jakoś nie widze moich klientów (duże instytucje) uginających się pod presją czasu.

Co w przypadku jeśli maila już posiadasz w swojej bazie? Bo rozumiem ze jest to ukierunkowane na zdobycie nowych adresów i taki jest cel docelowy choć wysylasz oferte VIPom.

Agnieszka
Agnieszka
5 lat temu

Najważniejsza lekcja z Twojego wideo to: nie marnuj strony po zapisie tylko przedstaw na niej ciekawą ofertę z rabatem i licznikiem dla swoich Czytelników. Pozdrawiam i dziękuję za materiał 🙂

Wojciech
Wojciech
5 lat temu

Każdą przyswojoną wiedzę jak najszybciej wdrażać w życie.

Barbara
Barbara
5 lat temu

Lekcja z nagrania – Ogranicz swoją ofertę w czasie, a sprzedaż będzie rosła.

Dawid
Dawid
5 lat temu

Najważniejsza lekcja to szybkość implementacji wiedzy. Ale milion razy to mówiłeś w innych materiałach, więc żadna nowina 😉

Chociaż też zaintrygowało mnie to z zapisem na listę mailingową. Bo mam coś takiego u siebie na blogu (http://www.dawidszachuje.pl), ale ludzie zapisują się tylko jak o tym wspomnę na streamie/facebook’u.

I teraz zacząłem się zastanawiać skąd ten stan rzeczy 😉

Mateusz Nowak
Mateusz Nowak
5 lat temu

Hej Bartek, dzięki za kolejne wartościowe nagrania. Idealnie, że przypomniałeś o czymś takim jak prędkość implementacji 🙂
Jeżeli chodzi o OTO, czy myślisz, że coś takiego może również zadziałać w branży B2B, jako OTO do produktu, którego proces sprzedażowy jest zazwyczaj bardzo długi (około pół roku po wszystkich potwierdzeniach w danej korporacji). Czy bardziej proponowałbyś stworzenie innego produktu pobocznego typowo do budowania relacji wychodząc z założenia, że skoro klient kupił od nas coś innego (np. konsultacje), to będzie bardziej skłonny na zakupienie produktu głównego?

Jarosław
Jarosław
5 lat temu

Szybka implementacja nowych rozwiązań.

Maciek
Maciek
5 lat temu

Jednorazowa oferta dziala! Świetny początek lejka sprzedażowego.

Grzegorz
Grzegorz
5 lat temu

Moja najważniejsza lekcja z tego video, jest taka że warto wzbogacić proces zapisywania się do newslettera o jednorazową ofertę.

Konrad
Konrad
5 lat temu

Witam serdecznie ? dzięki temu nagraniu dowiedzialem się o metodzie “OTO” dot. szybkiej implementacji wiedzy. Jakie to proste i oczywiste… ale jakie trudne i żadko wdrażane w życie ?. Dzięki za info i jak zwykle świetny i przyjemnym przekaz ?

Katarzyna
Katarzyna
5 lat temu

Jaka jest moja lekcja na dziś? Żeby częściej odwiedzać Twojego bloga 😉 czy u mnie by ta metoda oferty zadziałała? Nie mam pojęcia. Będe działać w branży odzieżowej oraz beauty więc muszę pomyśleć 😉

Krzysiek
Krzysiek
5 lat temu

Dla mnie najważniejszą lekcją jest, że implementacja wiedzy powinna być jak najszybciej bo z czasem “ucieka”.

Asia
Asia
5 lat temu

Moja lekcja to inspiracja do dzialania i wdrozenia czegos nowego 🙂

Dawid
Dawid
5 lat temu

Ten wątek o prędkości implementacji był dla mnie najawazniejsza lekcją ?

Karolina
Karolina
5 lat temu

Bartku mam Twoje kursy a jednak brakowało mi najważniejszej części czyli szybkiego wdrażania :szybkość implementacji tak to nazwales?

Artur
Artur
5 lat temu

Utwierdziłeś mnie w przekonaniu, że naprawdę warto wdrożyć metodę OTO. Czasami wydaję mi się, że lepiej najpierw ocieplić leada, np. serią e-maili przed wysłaniem oferty. Jak widać metoda cały czas działa. Pozostaje przełamać się co do wdrożenia. Bardzo chętnie dowiem się jakiej aplikacji używasz do tego procesu.

Krzysztof
Krzysztof
5 lat temu

To ciekawe, że z prędkością implementacji spotykam się po raz drugi w tym tygodniu (może nie dokładnie tak to zostało nazwane gdzie indziej) a do tej pory nawet nie wiedziałem o tym i nie zdawałem sobie sprawy jakie to daje kolosalne rezultaty.

Daniel
Daniel
5 lat temu

Dla mnie najważniejsza sprawa to szybkość implementacji. Proste, a jednak tak często pomijane.
Dobrego wieczoru.

Łukasz
Łukasz
5 lat temu

Najważniejsza lekcja dla mnie to żeby jak najszybciej wdrażać/używać zdobytą wiedzę.

Diana
Diana
5 lat temu

Moja lekcja to szybsze wdrażanie wiedzy w życie. Mam cały czas z tym problem, że czekam, a potem umyka mi ta wiedza 🙁

Iwona
Iwona
5 lat temu

„Zrób to zanim będziesz gotów, gdyż nigdy nie będziesz gotów jeśli będziesz czekać.” – Les Brown
To podsumowanie dla implementacji i podejmowania decyzji “dobrej dla siebie”. Rewelacja!

Sylwia
Sylwia
5 lat temu

Najważniejszy wniosek wyciągnięty przeze mnie jest taki, że rzeczy z pozoru bardzo trudne technicznie wcale nie muszą takie być. Mówiłeś już kiedyś o jednorazowej ofercie, ale myślałam, że nie ogarnę tego właśnie technicznie. A tu niespodzianka, że jest to takie proste…

Michał
Michał
5 lat temu

Bartku, dziękuję za kolejny mega wartościowy materiał. Zadziwiające, jak taka – wydawałoby się – “drobnostka” przekłada się na konkretne wyniki. Zrobię sobie zaraz checklistę (hmmm… od kogo się tego nauczyłem ;)) i zapiszę wszystkie działania do wykonania…

Adrian
Adrian
5 lat temu

Cześć! Nauczyłem się, że należy wdrażać wiedzę od razu a nie czekać, no i działać 🙂

Jarek
Jarek
5 lat temu

Naukę jaką ogarnąłem z tego materiału video to,
że najważniejsze mieć zawsze elegancką fryzurę:)

Monika
Monika
5 lat temu

Liczy się prędkość implementacji – sformułowanie, które kupuję! Oby narzędzie do OTO, nie dołaczyło do długiej listy “kiedyś zaimplementuję” 😀

Jakub
Jakub
5 lat temu

Wreszcie wiem, jak się tworzy te promocje, które nurtowały mnie od dawna. 🙂

Bartek
Bartek
5 lat temu

Najważniejsza lekcja – szybkie wdrożenie zdobytej wiedzy, ale oprócz wdrożenia, stała kontrola i ulepszanie “projektu”