Jak reklamować się za darmo?

Jak reklamować się za darmo

Wiesz, że istnieje jedna sprytna strategia, która może przynieść do Twojej firmy od kilku do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie?

Co ciekawe, żeby zacząć z tego korzystać potrzebujesz od 20 minut do kilku godzin pracy (w zależności od biznesu jaki prowadzisz).

Ta sama strategia pomoże Ci mocno obniżyć, a może nawet całkowicie skasować koszty reklamy.

Korzystam z tej strategii od ponad 2 lat i tylko dzięki niej zarobiliśmy dodatkowe 300.000zł. Pierwszy raz na łamach bloga omawiam tą strategię tak dokładnie.

Dotychczas tą metodę tak dokładnie pokazywałem klientom, którzy płacili po kilka tysięcy złotych za pakiet indywidualnych konsultacji, lub zakupili produkty premium. Dlatego nagranie, które zaraz zobaczysz jest dla mnie niezwykle ważne.

Z nagrania (lub wersji tekstowej) dowiesz się:

  • Jak zmniejszyć lub całkowicie zlikwidować koszty reklamy?
  • Jaki niewybaczalny błąd popełniają blogerzy i właściciele portali tematycznych?
  • Co zrobić, żeby na Twój newsletter zapisywało się co najmniej kilkadziesiąt osób każdego dnia?

Wielka prośba

Bardzo dużo pracy włożyliśmy w to nagranie dlatego mam prośbę: pomóż mi dotrzeć do innych osób, którym to nagranie może pomóc. Może wśród znajomych masz kogoś, komu warto podesłać to video? Podeślij nagranie i pdf’a mailem, Messengerem albo udostępnij na Facebooku. Z góry bardzo, bardzo dziękuję ?

A teraz zamknij drzwi, wycisz telefon, pozamykaj wszystkie inne zakładki i zobacz to nagranie do ostatniej minuty. Jak wolisz czytać to pod nagraniem masz wersję tekstową.

POBIERZ PDF

Wolisz czytać zamiast oglądać? Jesteś osobą niesłyszącą? W takim razie zapraszam do wersji tekstowej 🙂 Kliknij w okładkę lub link zamieszczony poniżej:
Kliknij tutaj, aby pobrać wersję tekstową (pdf)

To jest tylko wierzchołek góry lodowej.  Znacznie więcej tego typu treści znajdziesz w kursie „Liczy się strategia”.  Już niedługo otwieramy ponownie zapisy, więc…

Zapisy na kurs “Liczy Się Strategia”

ZAKOŃCZONE

Jeżeli:
1. Chcesz mieć stały strumień klientów, dla których cena nie jest najważniejszym czynnikiem przy zakupach.

2. Chcesz znacząco poprawić sprzedaż w swojej firmie (być może nawet o kilkaset procent!)

3. Chcesz, aby Twoja firma działała jak dobrze naoliwiona maszyna

.

Jeżeli masz jakieś pytania, prośby, sugestie, albo po prostu chcesz napisać, że zrobiliśmy dobrą robotę, to zapraszam do komentarzy 🙂

WAŻNE:
Pamiętaj, żeby wpisując komentarz podać prawidłowy adres email, bo na tego maila zostanie wysłana informacja o bonusie.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na to, że dostaniesz od nas automatycznie maila z linkiem do bonusowego nagrania. Stanie się to bez względu na to, czy skomentujesz wpis, czy skorzystasz z funkcji “odpowiedz” reagując na komentarz innej osoby.

Chcę, żebyś wiedział, że tego maila dostajesz jednorazowo. Nie trafi on do naszej bazy, nie będziemy Ci wysyłać żadnych innych maili jeśli nie jesteś zapisany na nasz newsletter.

Jeżeli chcesz skomentować poniższy wpis, ale NIE CHCESZ otrzymać wiadomości zwrotnej z listą pytań strategicznych, to w polu na email wpisz: tylkokomentujeniechcepytan@gmail.com. Albo wymyśl coś innego 😉

Natomiast jeśli chcesz otrzymywać ode mnie powiadomienia o nowych wpisach i dodatkowe materiały, które wysyłam tylko i wyłącznie newsletterem, to zapisz się tutaj. W pierwszej wiadomości dowiesz się w jaki sposób przetwarzamy i chronimy Twój adres email. Z newslettera możesz się w każdej chwili wypisać. W każdej wiadomości na dole jest link “Wypisz mnie z subskrypcji”. W razie wątpliwości zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.  

To bardzo ważne, żebyś zapoznał się z powyższą treścią zanim dodasz komentarz. 

Chcesz POTROIĆ swoją efektywność osobistą? Kliknij tutaj >>>

Chcesz działać w stanie podwyższonej efektywności i koncentracji, tak by móc spokojnie znaleźć czas na budowę zespołu i robienie procedur?

W takim razie odbierz całkowicie za darmo ebooka “Przestań jęczeć i weź się wreszcie do roboty!”

Tytuł jest nieco prowokacyjny, ale w środku znajdziesz mnóstwo konkretnej i praktycznej wiedzy.

Ebooka pobrało już ponad 75.000 osób! Dostępny jest w formatach: pdf, mobi, ePub.

To nie wszystko! Jest także w formie audiobooka, zatem idealna sprawa na spacer, do biegania, podczas dojazdu na uczelnię lub do pracy. To jest całkowicie bezpłatne.

Aby pobrać ebooka kliknij w okładkę.

przestań jęczeć

„Ok Bartku, wszystko jasne jak słońce. Zapisuję się, biorę ebooka
i rozumiem, że mogę się wypisać w każdej chwili.”

711
Dodaj komentarz

avatar
528 Comment threads
183 Thread replies
26 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
527 Comment authors
Bartek PopielŁukaszBartoszMarcinPaweł Recent comment authors
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Sebastian
Gość

Hej. Mnie zawsze zastanawia dlaczego teksty w oto lub na squuzepage są taaaakie długie. Czy ktokolwiek to czyta.? Czy faktycznie ludzie zjeżdżają na sam dół i dlaczego to robią?

Pozdrawiam.

Bartek Popiel
Admin

Tak, ludzie czytają. Po prostu przed wydaniem pieniędzy chcą wiedzieć co kupują i jakie będą mieli z tego korzyści. Ludzie są na różnym poziomie relacji. Jak ktoś jest nowym czytelnikiem, to raczej przeczyta ofertę. Jak ktoś mnie zna, czyta, ogląda od dłuższego czasu i wie czego się można spodziewać moich materiałach, to od razu szuka przycisku “Kupuję”. Natomiast oferta powinna odpowiadać na wszelkie pytania, żeby nie było konieczności odpisywania np. kilkuset osobom co dokładnie mają w środku 🙂

Bartek
Gość
Bartek

Jak taka ofertę dobrze napisać ? Bartku

Bartek Popiel
Admin

Bartek ja mam 50 punktową checklistę zawierającą punkty, które muszą znaleźć się w ofercie. Będę za jakiś czas robił z tego warsztat. Mała grupa, każdy wyjeżdża z solidną wiedzą na temat pisania ofert i jakąś wstępną ofertą swojego produktu / usługi.

Anna
Gość

Bardzo czekam na ten warrsztat 🙂 Bartek jesteś absolutnym mistrzem ofert 🙂

Marta
Gość
Marta

Ja rowniez, jak Anna, czekam na ten warsztat. Daj znac wczesniej, zebym mogla zorganizowac sobie lot 😉

Bartek Popiel
Admin

Podobno tak jest 😉

Aleksandra
Gość

ja też chętnie przyjadę na tai warsztat 🙂

Policjantka ulicy
Gość

Ja czytam wszystkie do końca i robię tak zawsze, nawet jak znam autora danego kursu ? Przyznam szczerze, a w tamtym roku na kursy wydałam ponad 10 000 (także stacjonarne z kosztami dojazdu i noclegów) i wszystkie kursy on-line kupiłam w OTO :p oczywiście nie żałuję żadnego z tych zakupów =).
Bardzo interesuje mnie warsztat pisania ofert, który Bartku szykujesz, bo również zamierzam sprzedawać swoje produkty online.

Mariola
Gość

Czytają, czytają. Sama czytam. Nie wszystkie oczywiście, lecz te, które mnie interesują i które są dobrze napisane. Jeśli zaczynam rozważać zakup, ale nie do końca jestem pewna to potrafię przeczytać baaaaardzo długie teksty, aby się upewnić czy ta oferta na pewno spełni moje wymagania.

Tomasz
Gość

Zrobiłem ankietę wśród klientów – okazało się że przytłaczająca większość facetów nie czyta długich tekstów, tylko od razu skrolują na koniec (na pytanie dlaczego – odpowiedź zawsze kręciła się wokół sformułowania “szkoda im czasu na lanie wody i wciskanie kitu”

Natomiast u kobiet było odmiennie – Lubią czytać i przeważnie czytają, łatwiej udawało się im sprzedać przez grę słów i działanie na emocjach… konkretne cechy produktu były mniej ważne niż wytworzone w nich emocje

Tak więc jak widać oferta dla kobiety i mężczyzn powinna być całkowicie odmienna 🙂

Beata
Gość

Chyba powinnam być facetem 😉

Monika
Gość
Monika

Lekcja, jaką wyciągnęłem z materiału video to… “Szybka implementacja w życie nowo zdobytej wiedzy/umiejętności”. Z góry dziękuję za free materiał i pozdrawiam – Monika

Bartek Popiel
Admin

Bardzo proszę, mam nadzieję, że będzie przydatny 🙂

Jan
Gość
Jan

Pozdrawiam, cenne informacje do wdrożenia Jan

Michał
Gość
Michał

Najważniejsza lekcja: Prędkość implementacji – często łapię się na tym, że przeciągam różne projekty (szukając “lepszego” rozwiązania i więcej informacji) w nieskończoność albo przekładam na “kiedyś” ;).

Pozdrawiam!

Bartek Popiel
Admin

Mega ważna sprawa. Najgorzej, że nie da się być w 100% przygotowanym, bo codziennie pojawia się jakaś nowa wiedza, artykuł itp. Jak to mówią: zrobione jest lepsze od doskonałego 🙂

Wojtek
Gość
Wojtek

To oczym Bartku piszesz, mówisz, można przyrównać do firmy Microsoft, która od początku wypuszcza na rynek “dziurawe” systemy operacyjne 🙂 to lepsze od doskonalenia i nie wdrażania w rynek. Systemy operacyjne się sprzedają, użytkownicy zgłaszają problemy, firma udoskonala już sprzedający się system na rynku 🙂
To jest to.

Bartek Popiel
Admin

Wojtek bo zawsze jest coś do poprawy: gdyby od razu dało się coś zrobić idealnie, to mielibyśmy tylko jedną generację iPhona a nie 11 😀

Andrzej
Gość

Lekcja którą wyniosłem z filmu to ” kuj żelazo póki gorące” 🙂

Łukasz
Gość

Moja lekcja jest taka, by nieco bardziej wysilić się do zachęcenia subskrybentów do zapisu na listę 🙂

Bartek Popiel
Admin

Warto 😉

Olgierd
Gość

Ciekawe wideo. Mnie osobiście zaciekawiła “szybka oferta” w trakcie zapisu na newsletter. Odliczanie czasu na pewno zmusza do przemyśleń czy ten produkt jest dla mnie. Koniecznie muszę sam to u siebie wykorzystać 😛

Bartek Popiel
Admin

Olgierd bardzo polecam, zwłaszcza że nie wymaga to dzisiaj praktycznie żadnych zdolności programistycznych 🙂

Adam
Gość
Adam

Czasem chciałbym coś co mnie zainspirowało zamieścić na swoim fanpage, ale jak wiecie FB tnie zasięgi przy zamieszczaniu linków z YouTube. Czy zgadzasz się, żeby pobrać Twoje video z YouTube i wrzucić na Fb? Oczywiście z opisem, że to nie mój film?

Bartek Popiel
Admin

Adam zdecydowanie lepiej będzie jak podasz link tutaj, na blog: https://liczysiewynik.pl/strategia-reklama-za-darmo/
Z góry dziękuję! 🙂

Marcin
Gość
Marcin

Prędkość implementacji 🙂

Bartek Popiel
Admin

Marcin w takim razie nie ma co: sprawdź pocztę, zobacz video bonusowe i działaj jak najszybciej ?

Olga
Gość
Olga

Najważniejsza lekcja: najpierw dawaj, potem dopiero bierz, co w kontekście newslettera oznacza, jeśli chcesz, by ktoś się zapisał na Twoją listę, daj mu coś w zamian za zapis. Zbierając same adresy e-mail w tej pierwszej fazie korzystasz tylko Ty, Twój czytelnik może jedynie mieć nadzieję, że w późniejszej fazie on też skorzysta i relacja na koniec dnia będzie win-win.

Bartek Popiel
Admin

A w zamian za maila można zaoferować naprawdę dużo: ebook, raport, kalkulatory excelowe, bonusowe video, zapis z webinaru, zapis video z wystąpienia na żywo itd. Możliwości jest od groma ?

Szymon
Gość

Mi spodobała się oferta na początek dla subskrybentów. Super pomysł?

Bartek Popiel
Admin

Działaj Szymon 😀

Justyna
Gość
Justyna

A moja lekcja jest taka, że internet jest skarbnicą darmowej wiedzy. Masz Bartek mojego suba. 🙂 Dzieki za wartościowy materiał.

Bartek Popiel
Admin

Oczywiście, że jest ? A to, że jest tej wiedzy aż taka ilość, to dla wielu biznesów (w tym dla mojego) woda na młyn 😉

Grzesiek
Gość

Moja lekcja z tego nagrania to taka że jak najszybciej muszę wdrożyć jednorazową ofertę, ponieważ pozyskuje leady właśnie z internetu którzy zostawiają swoje dane a jest ich sporo i właśnie uświadomiłem sobie ile pieniędzy ucieka jeżeli czegoś takiego nie mam na swojej stronie 🙂

Bartek Popiel
Admin

Grzesiek oferta OTO (jak jest dobry produkt i jest dobrze napisana) może mieć od 5 do nawet 15% skuteczności. To sobie szybko policz ile już przeciekło przez palce i czym prędzej działaj 🙂

Arek
Gość
Arek

Hej Bartku, najważniejszą lekcję jaką wyciągnąłem z tego materiału jest wykorzystywanie szansy jaką niesie okno zaraz po zapisie na newsletter. Niby taki mały detal a z wielkim potęciałem.
Pozdrawiam Arek

Bartek Popiel
Admin

Cześć Arek! Tam zachodzi jeszcze jedna ważna sprawa, bo czytelnicy nawet jak nie skorzystają z oferty, to wiedzą, że w jakiś sposób strona jest monetyzowana. Nikt się później nie oburza, że przysyłasz oferty ? Kiedyś był z tym olbrzymi problem gdy ktoś pisał blog i dawał za darmo tony informacji, a potem np. miał z kimś współpracę, to zaraz była fala komentarzy w stylu “ale jak to chcesz zarabiać? Sprzedałeś się! Kiedyś pisałeś dla idei”. Ludzie nie rozumieli, że po drugiej stronie jest człowiek, który też musi gdzieś mieszkać i coś jeść. Sama obecność oferty po zapisie pozwala na grę… Czytaj więcej »

Jakub
Gość
Jakub

Lekcja dla mnie: To co dla mnie jest mniej więcej oczywistym minimum, dla innych, czasem nawet dla profesjonalistów, bywa zupełnie nieznaną strategią. Zupełną nowością.

Czas zacząć o tym “aktywnie” pamiętać.

Bartek Popiel
Admin

Jakub codziennie rodzi się nowy klient. Codziennie 😀

Mateusz
Gość
Mateusz

Ja ciągle chłonę nowe rzeczy, przez co “nigdy nie mam czasu” na wdrożenie tego, czego właśnie się nauczyłem.
Ps. Widzę, że jednorazowa oferta robi konkretną robotę, ale wciąż nie wiem, co mogłoby być jednorazową ofertą w branży ubezpieczeniowej…

Bartek Popiel
Admin

Jakieś inne ubezpieczenie (odnawialne co roku), które za pierwszym razem zaoferujesz z zerową marżą. Teraz nie zarobisz, ale za rok, dwa itp. już tak 🙂

Dorota
Gość
Dorota

“gorący strzał” – fajna lekcja – dziękuję 🙂

Bartek Popiel
Admin

Bardzo proszę Dorota!

Bartosz
Gość

Jak dla mnie najważniejsza kwestia to to, aby OTO była możliwie jak najbardziej atrakcyjna np. cenowo.

mateusz
Gość
mateusz

Dowiedziałem się, że można refinansować koszty reklamy jednorazową ofertą

Bartek Popiel
Admin

Mateusz, jak się wszystko dobrze poukłada, to i reklama się spłaci i jeszcze co nie co zostanie w kieszeni 🙂

Emilia
Gość
Emilia

To ze warto dodac krotka oferte przy zapisie na newslettera

Kamil
Gość
Kamil

Hmm.. Pamiętam kilka lat temu gdy przygotowywałem się do matury i trafiłem na kurs “Strategie Nauki Geniuszy”… Nie tylko tyle że zdałem maturę śpiewająco co poprawiłem znacznie swój poziom edukacji i dziś na studiach radzę sobie znakomicie 🙂

Po kilku latach zaczynam wchodzić w e-biznes i na kogo trafiam? 😀
Już wiem że będe miał dobre efekty przez długie, długie lata 🙂

Dziękuję Ci za to bardzo 🙂

Dla mnie najważniejszą wskazówką (którą oczywiście natychmiast wdrożę) jest zaproponowanie tej jednorazowej oferty. Nigdy bym na to nie wpadł. Tym bardziej w momencie w którym ktoś zapisuje się na newsletter, genialna sprawa!

Dziękuję i pozdrawiam!

Bartek Popiel
Admin

Kamil! ❤ Rewelacja! Cieszę się, że i wtedy i teraz mogę pomóc 😀

Karol
Gość

Ta metoda tak naprawdę nic nas nie kosztuje prócz czasu i chęci do wdrożenia 🙂 Ta metoda fajnie się sprawdza przy sklepach internetowych oraz usługach. Dlatego warto dodać OTO gdzie tylko to możliwe 🙂

Bartek Popiel
Admin

Dokładnie tak. Powiem od siebie, że nawet jak się wie jak to działa, to i tak zdarzyło mi się zgarnąć jakieś oferty dnia w różnych miejscach 😉

adrian
Gość
adrian

Coś tak prostego a jednocześnie tak człowiek się broni przed “Szybka implementacja w życie nowo zdobytej wiedzy/umiejętności”.

Bartek Popiel
Admin

Nie ma się co bronić Adrian! Trzeba działać ?

Peter
Gość
Peter

A ja się nauczyłem, że ty ucząc znów zdobywasz dalsze subskrypcje. Pokazujesz , mówisz, o nagrodzie ale jej nie dajesz. Sprytne – chcesz nagrode daj maila. Mowiąć o OTO robisz OTO (prawie).

Pytanie – jak OTO zaaplikować w B2B – gdzie procesy zakupowe odbywają sie raczej po większej analizie i nie pod presją czasu? – Dłuższy czas oferty? Jakoś nie widze moich klientów (duże instytucje) uginających się pod presją czasu.

Co w przypadku jeśli maila już posiadasz w swojej bazie? Bo rozumiem ze jest to ukierunkowane na zdobycie nowych adresów i taki jest cel docelowy choć wysylasz oferte VIPom.

Bartek Popiel
Admin

Peter dlatego zawsze powtarzam, że nie wszystko wszędzie zadziała na zasadzie “kopiuj – wklej”. Z większymi klientami można jasno przekazać, że jest jakaś cena X, ale za kwartał cena będzie o Y wyższa, bo planujecie ulepszenia, zmianę technologii itp. Jednorazowa oferta nie musi być tylko tu i teraz. Tak jak w ebookpoint oferta za 9,90 jest przez cały dzień. U Ciebie obecna cena może być aktualna przez najbliższe dwa miesiące. Oczywiście nie wiem o jakim konkretnie produkcie mówimy, ani kto dokładnie jest klientem. Jednak czasami warto zrobić totalnie na opak wszelkim panującym w branży paradygmatom ?

Agnieszka
Gość
Agnieszka

Najważniejsza lekcja z Twojego wideo to: nie marnuj strony po zapisie tylko przedstaw na niej ciekawą ofertę z rabatem i licznikiem dla swoich Czytelników. Pozdrawiam i dziękuję za materiał 🙂

Bartek Popiel
Admin

Dziękuję za komentarz Agnieszka 🙂

Wojciech
Gość
Wojciech

Każdą przyswojoną wiedzę jak najszybciej wdrażać w życie.

Barbara
Gość
Barbara

Lekcja z nagrania – Ogranicz swoją ofertę w czasie, a sprzedaż będzie rosła.

Dawid
Gość

Najważniejsza lekcja to szybkość implementacji wiedzy. Ale milion razy to mówiłeś w innych materiałach, więc żadna nowina 😉

Chociaż też zaintrygowało mnie to z zapisem na listę mailingową. Bo mam coś takiego u siebie na blogu (http://www.dawidszachuje.pl), ale ludzie zapisują się tylko jak o tym wspomnę na streamie/facebook’u.

I teraz zacząłem się zastanawiać skąd ten stan rzeczy 😉

Bartek Popiel
Admin

Siema! Dla Ciebie to żadna nowina 😉 Dawid jak widzisz ja też aktywnie podsuwam pod nos w różnych miejscach zapis na listę, ale też sporo ludzi zapisuje się z tzw. ruchu organicznego. Im lepsze będziesz miał treści, tym więcej ludzi będzie wchodzić na Twoją stronę. To się cały czas będzie kumulować.

Mateusz Nowak
Gość
Mateusz Nowak

Hej Bartek, dzięki za kolejne wartościowe nagrania. Idealnie, że przypomniałeś o czymś takim jak prędkość implementacji 🙂
Jeżeli chodzi o OTO, czy myślisz, że coś takiego może również zadziałać w branży B2B, jako OTO do produktu, którego proces sprzedażowy jest zazwyczaj bardzo długi (około pół roku po wszystkich potwierdzeniach w danej korporacji). Czy bardziej proponowałbyś stworzenie innego produktu pobocznego typowo do budowania relacji wychodząc z założenia, że skoro klient kupił od nas coś innego (np. konsultacje), to będzie bardziej skłonny na zakupienie produktu głównego?

Bartek Popiel
Admin

To bardzo zależy od produktu, relacji, rynku, ceny i wielu innych czynników. Zdecydowanie lepiej OTO działa na rynku B2C, ale w tych korporacjach też pracują jacyś ludzie. Trzeba by się zastanowić jak to poukładać tak, żeby ludzie z którymi rozmawiamy kupili u nas coś mniejszego.

Jarosław
Gość
Jarosław

Szybka implementacja nowych rozwiązań.

Maciek
Gość
Maciek

Jednorazowa oferta dziala! Świetny początek lejka sprzedażowego.

Grzegorz
Gość
Grzegorz

Moja najważniejsza lekcja z tego video, jest taka że warto wzbogacić proces zapisywania się do newslettera o jednorazową ofertę.

Konrad
Gość
Konrad

Witam serdecznie ? dzięki temu nagraniu dowiedzialem się o metodzie “OTO” dot. szybkiej implementacji wiedzy. Jakie to proste i oczywiste… ale jakie trudne i żadko wdrażane w życie ?. Dzięki za info i jak zwykle świetny i przyjemnym przekaz ?

Bartek Popiel
Admin

Konrad bardzo często tak jest, że rzeczy najprostsze są jednocześnie najlepsze 🙂

Katarzyna
Gość
Katarzyna

Jaka jest moja lekcja na dziś? Żeby częściej odwiedzać Twojego bloga 😉 czy u mnie by ta metoda oferty zadziałała? Nie mam pojęcia. Będe działać w branży odzieżowej oraz beauty więc muszę pomyśleć 😉

Bartek Popiel
Admin

O tak, zdecydowanie należy tutaj często wracać 😀 W obu wymienionych branżach można zaproponować jakiś sprytny poradnik.

Krzysiek
Gość
Krzysiek

Dla mnie najważniejszą lekcją jest, że implementacja wiedzy powinna być jak najszybciej bo z czasem “ucieka”.

Asia
Gość
Asia

Moja lekcja to inspiracja do dzialania i wdrozenia czegos nowego 🙂

Dawid
Gość
Dawid

Ten wątek o prędkości implementacji był dla mnie najawazniejsza lekcją ?

Karolina
Gość
Karolina

Bartku mam Twoje kursy a jednak brakowało mi najważniejszej części czyli szybkiego wdrażania :szybkość implementacji tak to nazwales?

Bartek Popiel
Admin

Cóż mam napisać: do roboty! ??

Artur
Gość
Artur

Utwierdziłeś mnie w przekonaniu, że naprawdę warto wdrożyć metodę OTO. Czasami wydaję mi się, że lepiej najpierw ocieplić leada, np. serią e-maili przed wysłaniem oferty. Jak widać metoda cały czas działa. Pozostaje przełamać się co do wdrożenia. Bardzo chętnie dowiem się jakiej aplikacji używasz do tego procesu.

Bartek Popiel
Admin

Artur, ale to tak działa. Tzn. tylko jakaś mała część z wszystkich którzy się zapiszą kupi, ale to jest ok. Cała reszta wie, że coś oferujesz i to na początek też wystarczy. Ja też nie rzucam się na wszystko od razu. Każdy z nas tak ma. Po prostu Ci, którzy się zapisali a nie kupili muszą poczytać nasze artykuły, zobaczyć nasze video, zobaczyć jakiś wywiad z nami, muszą się czegoś nauczyć z treści samego maila i prędzej czy później zostaną klientami. Cierpliwość w biznesie popłaca ?

Krzysztof
Gość

To ciekawe, że z prędkością implementacji spotykam się po raz drugi w tym tygodniu (może nie dokładnie tak to zostało nazwane gdzie indziej) a do tej pory nawet nie wiedziałem o tym i nie zdawałem sobie sprawy jakie to daje kolosalne rezultaty.

Bartek Popiel
Admin

Przypadek? 😉

Daniel
Gość

Dla mnie najważniejsza sprawa to szybkość implementacji. Proste, a jednak tak często pomijane.
Dobrego wieczoru.

Łukasz
Gość
Łukasz

Najważniejsza lekcja dla mnie to żeby jak najszybciej wdrażać/używać zdobytą wiedzę.

Diana
Gość
Diana

Moja lekcja to szybsze wdrażanie wiedzy w życie. Mam cały czas z tym problem, że czekam, a potem umyka mi ta wiedza 🙁

Bartek Popiel
Admin

Cześć Diana! No to wiesz nad czym trzeba popracować ?

Iwona
Gość
Iwona

„Zrób to zanim będziesz gotów, gdyż nigdy nie będziesz gotów jeśli będziesz czekać.” – Les Brown
To podsumowanie dla implementacji i podejmowania decyzji “dobrej dla siebie”. Rewelacja!

Bartek Popiel
Admin

Amen ?

Sylwia
Gość
Sylwia

Najważniejszy wniosek wyciągnięty przeze mnie jest taki, że rzeczy z pozoru bardzo trudne technicznie wcale nie muszą takie być. Mówiłeś już kiedyś o jednorazowej ofercie, ale myślałam, że nie ogarnę tego właśnie technicznie. A tu niespodzianka, że jest to takie proste…

Bartek Popiel
Admin

Sylwia dzisiaj w dobie YouTube i grup na fb migusiem można znaleźć albo pokazane rozwiązanie krok po kroku, albo kogoś, kto zechce nam pomóc ?

Michał
Gość

Bartku, dziękuję za kolejny mega wartościowy materiał. Zadziwiające, jak taka – wydawałoby się – “drobnostka” przekłada się na konkretne wyniki. Zrobię sobie zaraz checklistę (hmmm… od kogo się tego nauczyłem ;)) i zapiszę wszystkie działania do wykonania…

Bartek Popiel
Admin

Jak to mówią: diabeł tkwi w szczegółach ?

Adrian
Gość
Adrian

Cześć! Nauczyłem się, że należy wdrażać wiedzę od razu a nie czekać, no i działać 🙂

Jarek
Gość
Jarek

Naukę jaką ogarnąłem z tego materiału video to,
że najważniejsze mieć zawsze elegancką fryzurę:)

Bartek Popiel
Admin

NO A JAK! ? ❤❤❤

Monika
Gość
Monika

Liczy się prędkość implementacji – sformułowanie, które kupuję! Oby narzędzie do OTO, nie dołaczyło do długiej listy “kiedyś zaimplementuję” 😀

Bartek Popiel
Admin

Monika jak myślimy, że “kiedyś się to zrobi”, no to się nie zrobi. Po prostu zaplanuj konkretnie w kalendarzu kiedy się tym zajmiesz 😀

Jakub
Gość
Jakub

Wreszcie wiem, jak się tworzy te promocje, które nurtowały mnie od dawna. 🙂

Bartek
Gość
Bartek

Najważniejsza lekcja – szybkie wdrożenie zdobytej wiedzy, ale oprócz wdrożenia, stała kontrola i ulepszanie “projektu”