Zabójczo skuteczne webinary. Ujawniam sekrety sukcesu LiczySieNauka.TV

webinary

Czy warto robić webinary? Nie szkoda na to czasu? Nie lepiej nagrać porządne video, które nakręcimy raz i będzie działało?

Z nagrania zamieszczonego poniżej dowiesz się jak ja wykorzystuję webinary w projekcie LiczySieNauka.TV

Webinary, to moja tajna broń. Żadna inna forma prezentacji online (a testowałem wszystko) nie ma takiej skuteczności.

W odnodze edukacyjnej pełnią one kluczową rolę strategiczną, i to dzięki nim osiągamy konwersje sprzedaży na poziomie 20-30%. To oznacza, że jeśli na webinarze było 300 osób, to ok. 1/3 kupowała produkt 😀

To nagranie będzie ucztą dla tych, którzy lubią biznesowe konkrety. Będzie twarda matematyka, obliczenia i będziemy szacować kiedy dojdziemy do miliona.

Z nagrania dowiecie się:

  • Ile wydałem na reklamę?
  •  Ile osób zapisało się na listę adresową?
  •  Jaki był koszt pozyskania czytelnika i jego adresu email?
  • Jaki był koszt pozyskania Klienta?
  • Jak zarabiam na KAŻDYM mailu (nawet jeśli zapisana osoba nic nie kupuje albo… nie otwiera maili?) Tak, tak!
  •  Jaka jest wartość Klienta?
  •  Jaki był wskaźnik między kosztem pozyskania klienta, a tym jaka jest jego wartość po zakupie, i dlaczego to było 884%?
  •  Ile (szacunkowo oczywiście) musiałbym włożyć w reklamę i jakiej wielkości lista jest potrzebna, żeby… wyciągnąć z tego milion złotych?

Także szykuje się PETARDA! Zapraszam do oglądania, potem zapoznaj się z ramką zamieszczoną pod nagraniem 😉

Tego jak robić webinary, które sprzedają jak szalone będę uczył na kursie “Liczy Się Strategia”. Dostaniesz moje szablony, prezentacje, gotowe skrypty i listy kontrolne. Pokażę w najdrobniejszych szczegółach co robić krok po kroku.

::: Kliknij Tutaj i zapoznaj się z ofertą kursu :::

Zapisy kończą się za:

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Król Czasu
Król Czasu
3 lat temu

Bardzo merytoryczny wpis. Mało ludzi ma odwagę, żeby ujawniać takie liczby!! Brakuje tylko jeden informacji, żeby mieć całkowitą jasność sytuacji. Jaka była liczba różnych produktów i jakie były ich ceny?

Król Czasu
Król Czasu
3 lat temu
Reply to  Bartek Popiel

Wychodzi na to, że statystycznie co 3 klient kupił 2 sztuki produktu? Czy może ja czegoś nie ogarniam? 😛 Ewentualnie ktoś kupił kilka(naście) sztuk dla jakiejś grupy ludzi.

Król Czasu
Król Czasu
3 lat temu
Reply to  Bartek Popiel

Konwersja zwiększa liczbę klientów, a tym samym proporcjonalnie zwiększa się przychód. To w żaden sposób nie zaburza stosunku przychodu do liczby klientów.

W moim pytaniu interesuje mnie tabela z 3 liczbami: przychód, liczba klientów i wartość klienta. Nie ma znaczenia, czy klient został pozyskany w sposób płatny czy bezpłatny.

Jeżeli piszesz, że niektóre akcje sprzedażowe nie zostały uwzględnione, to rozumiem, że nie zostały uwzględnione w przychodzie i liczbie klientów? Cały czas pozostaje dla mnie niezrozumiałe to, że statystyczny klient kupił 1,3 produktu.

Król Czasu
Król Czasu
3 lat temu
Reply to  Bartek Popiel

Dzięki za odpowiedź. Tak właśnie podejrzewałem, że sprzedaż dotyczyła różnych cen i dlatego o to zapytałem w pierwszym pytaniu. Liczenie średniej wartości klienta przy jednym produkcie i jednej cenie powinno dać wartość bardzo zbliżoną do ceny lub wręcz identyczną z ceną 🙂

Mateusz Kiszło
Mateusz Kiszło
3 lat temu

Czy uważasz Bartku, że jeśli ktoś dopiero zaczyna to konwersja może być podobna?

Mateusz Kiszło
Mateusz Kiszło
3 lat temu
Reply to  Bartek Popiel

Gdzie się można zapisać?

Mateusz Kiszło
Mateusz Kiszło
3 lat temu
Reply to  Bartek Popiel

😀

Paulina Bulek
Paulina Bulek
3 lat temu

Bardzo dobre video. Jak najbardziej: chcę więcej takich 🙂

Kazimierz Bartczak
Kazimierz Bartczak
3 lat temu

Wspaniały materiał Gratuluję

Kamila
Kamila
3 lat temu

Uwielbiam webinary, a Twój materiał jest ekstra 🙂

Piotr
Piotr
3 lat temu

Dzięki wielkie za polecenei tak skutecznych webinarów – dla mnie jest to najlepsza forma nauki.

Pozdrawiam.