13 rzeczy, które powinieneś robić żeby Klienci uwielbiali u Ciebie kupować, wracali przez lata i przyprowadzali znajomych.

klienci-wracaja

Cała ta seria składa się z 4 materiałów:

1. Jak zbudować niesłychanie silną przewagę nad konkurencją?
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

2. Poznaj sekret sukcesu Adobe, Spotify i Netflix
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

3. Jaką GENIALNĄ rzecz zrobił Solorz (i dlaczego powinieneś zrobić to samo?)
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

4. Co robić, żeby Klienci wracali przez lata?
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

Każda osoba prowadząca biznes jaką znam chciałaby, żeby Klienci:

  • wracali do nas tak często jak tylko się da
  • przyprowadzali do nas rodzinę i znajomych
  • pomagali w rozwoju firmy poprzez robienie tzw. „Marketingu szeptanego”.

Jednak czy wykonywanie dobrze swojego fachu wystarczy? Co jeszcze trzeba zrobić, żebyśmy byli dla klientów „jedynym słusznym wyborem”? Znalazłem takich punktów 13.

Spokojnie, nie musicie od razu robić rewolucji. Jak wprowadzicie do swojej firmy choćby połowę z tego, to i tak prawdopodobnie wypadniecie lepiej niż konkurencja.

Zapraszam do oglądania i jeśli macie dodatkowe pomysły na to, co zrobić, żeby Klienci chętnie do nas wracali i byli naszymi ambasadorami, to podzielcie się tym w komentarzach.

Jeszcze jedno: wczoraj ruszyły zapisy na kurs „Liczy Się Strategia”. Link do oferty znajdziesz pod nagraniem.

WSKAZÓWKA: chcesz szybciej oglądać video? Kliknij tutaj.

 

Chcesz zapoznać się z programem kursu „Liczy Się Strategia”?
::: Kliknij Tutaj :::

 

13 rzeczy, które powinieneś robić żeby Klienci uwielbiali u Ciebie kupować, wracali przez lata i przyprowadzali znajomych.
5 (100%) 8 votes