Jaką GENIALNĄ rzecz zrobił Solorz (i dlaczego powinieneś zrobić to samo?)

clv-biznes

Cała ta seria składa się z 4 materiałów:

1. Jak zbudować niesłychanie silną przewagę nad konkurencją?
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

2. Poznaj sekret sukcesu Adobe, Spotify i Netflix
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

3. Jaką GENIALNĄ rzecz zrobił Solorz (i dlaczego powinieneś zrobić to samo?)
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

4. Co robić, żeby Klienci wracali przez lata?
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

W poprzednich dwóch nagraniach porozmawialiśmy o rzeczach fundamentalnych dla stworzenia strategii. Dzisiaj pójdziemy o krok dalej i od razu ostrzegam: będzie znacznie bardziej technicznie.

Mam świadomość tego, że najlepiej się klikają i udostępniają rzeczy lekkie i inspirujące, ale przewagę w biznesie zyskuję się bardzo często „na zapleczu”. Najlepsze firmy działają tak, żeby najlepsze transakcje odbywały się poza radarem konkurencji.

Z dzisiejszego nagrania (lub wersji tekstowej) dowiesz się:

  • Jaką GENIALNĄ rzecz zrobił Zygmunt Solorz-Żak tworząc „SmartDOM” i dlaczego powinieneś zrobić to samo, zanim ubiegnie Cię konkurencja?
  • Czy to możliwe, żeby opłacało się dopłacić do pierwszych transakcji w imię przyszłych zysków? (dowiesz się dlaczego telekomom opłaca się dać telefon za 1zł)
  • Co to jest wskaźnik ARPU, jak go policzyć i dlaczego jego zlekceważenie, to śmiertelny błąd?
  • Ile możesz wydać na pozyskanie klienta?

Ponadto będzie odrobina biznesowej matematyki 🙂

Zapraszam serdecznie do oglądania, czytania i komentowania!

WSKAZÓWKA: chcesz szybciej oglądać video? Kliknij tutaj.

Jeśli naprawdę chcesz wiedzieć, jak budować przewagę strategiczną swojej firmy, powinieneś zostawić poniżej swój adres e-mail – informacje o starcie kursu na temat strategii w małej i średniej firmie otrzymasz 12 godzin przed oficjalnym startem 🙂

Jaką GENIALNĄ rzecz zrobił Solorz (i dlaczego powinieneś zrobić to samo?)
4.3 (86.67%) 12 votes