Jak zbudować niesłychanie silną przewagę nad konkurencją?

Cała ta seria składa się z 4 materiałów:

1. Jak zbudować niesłychanie silną przewagę nad konkurencją?
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

2. Poznaj sekret sukcesu Adobe, Spotify i Netflix
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

3. Jaką GENIALNĄ rzecz zrobił Solorz (i dlaczego powinieneś zrobić to samo?)
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

4. Co robić, żeby Klienci wracali przez lata?
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

Przejdźmy od razu do rzeczy. Zadam Ci kilka pytań:

  • Czy chciałbyś prowadzić biznes, który daje Ci nie tylko pieniądze, ale także poczucie szczęścia?
  • Chciałbyś mieć więcej klientów, większe marże i takie zyski, żeby móc pracować nad rozwojem firmy, ale i po prostu cieszyć się życiem?
  • Czy chciałbyś się przestać martwić tym, że konkurencja depcze Ci po piętach?
  • A może dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem i czujesz się przytłoczony całą ilością wiedzy jaka jest dostępna?
  • Czujesz się po prostu zagubiony, bo tego wszystkiego po prostu jest za dużo?

Jeżeli na którekolwiek pytanie odpowiedziałeś “TAK”, to koniecznie zobacz video zamieszczone poniżej. Wiem, że może jesteś zabiegany. Wiem, że być może nie masz czasu.

Dlatego tym bardziej powinieneś zobaczyć to nagranie!

Dowiesz się z niego:

  • Jaki jest największy problem małych i średnich przedsiębiorców?
  • Jakie 4 fundamentalne pytania powinieneś sobie zadać wchodząc na rynek?
  • Jak wykorzystać “Canvas Strategy” do zabezpieczenia biznesu przed działaniami konkurencji?
  • Co zrobiła IKEA zmieniając zasady gry w branży meblowe?
  • Jak postawiliśmy biznes edukacyjny, który od zera w trzy miesiące od startu zarobił 68 000 zł (a nawet nie mamy do niego strony internetowej!)?

i najlepsze:

  • Będziesz miał możliwość zobaczyć analizę naszego projektu edukacyjnego

Moi Drodzy solidnie się narobiliśmy przy tych materiałach, więc jeśli możecie, to pomóżcie nam w jego promowaniu i udostępnijcie link do tego materiału na Facebooku. Wierzę, że wielu przedsiębiorców mocno może z tego skorzystać i z góry dziękuję 🙂

Zapraszam serdecznie do oglądania (lub czytania) i komentowania!

 

WSKAZÓWKA: chcesz szybciej oglądać video? Kliknij tutaj.

Oglądanie nagrań możesz przyspieszyć za pomocą tej cudownej wtyczki do chrome. Odkąd ją mam prawie wszystkie nagrania oglądam z prędkością 1.7 – 2.0 i zauważyłem, że wtedy bardziej się skupiam na treści.

Oto co zrobić:

1. Kliknij tutaj

2. Zainstaluj wtyczkę

3. Odśwież tę stronę

4. Jeśli chcesz, to zmień prędkość

Drugie rozwiązanie:
1. Włącz video

2. kliknij w zębate koło w prawym dolnym rogu playera

3. Kliknij “Szybkość” i wybierz taką prędkość, jaka Ci najbardziej odpowiada 🙂

Miłego oglądania! 

Bonus, o którym mowa w nagraniu dostępny jest tutaj.

Płótno strategiczne - arkusz excel
Kliknij poniżej, aby pobrać obiecany arkusz do przeprowadzenia samodzielnej analizy swojej branży:
Płótno Strategiczne
Przykładowa kampania IKEI

Zapisy na kurs “Liczy Się Strategia”

ZAKOŃCZONE

Jeżeli:
1. Chcesz mieć stały strumień klientów, dla których cena nie jest najważniejszym czynnikiem przy zakupach.

2. Chcesz znacząco poprawić sprzedaż w swojej firmie (być może nawet o kilkaset procent!)

3. Chcesz, aby Twoja firma działała jak dobrze naoliwiona maszyna

4.8/5 - (22 głosów)
Subskrybuj
Powiadom o
guest

459 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Katarzyna Toboła
Katarzyna Toboła
7 lat temu

Bartek, jak zwykle Twoje materiały budzą we mnie chęć do działania. 🙂 Odpowiadając na pytanie, co jest największym wyzwaniem, jeżeli chodzi o biznes? Stwierdzam, że edukowanie klientów. Wielu z nich ma małe wyobrażenie o tym jak wielki progres dokonał się w marketingu, jak dużo pracy i pieniędzy trzeba włożyć na starcie, aby odbiorcy zaczęli zauważać produkt lub usługę. Panuje jeszcze przekonanie, że małym nakładem da się wejść na rynek. Ok, może się da, ale spektakularny sukces nie nastąpi, a wyniki nadejdą po długim czasie, oczywiście jeśli pozostanie się konsekwentnym w realizacji. Są też klienci świadomi, co cieszy, ale dla tych… Czytaj więcej »

Katarzyna Toboła
Katarzyna Toboła
7 lat temu
Reply to  Bartek Popiel

Dodałam odnośnik 🙂 Wspomniałam w komentarzu o marketingu i tu głównie się poruszam. Moje wnioski o klientach są z różnych źródeł czy też zleceń. Moi klienci to sektor MŚP. “Cudowne” narzędzia tworzą głównie osoby, które zaniżają ceny, oferują bardzo niską jakość, uciekają się do nieuczciwych praktyk, np. kupowanie lajków. Ja oferuję rozwiązanie spersonalizowane dla danego biznesu, wykorzystując też do tego wiedzę i doświadczenie osób czy agencji, z którymi współpracuję. Proces często wygląda tak, że klient przychodzi z jakąś potrzebą, a w trakcie rozmowy okazuje się, że potrzebne są jeszcze inne działania, np.nowa strona www czy Adwords, wtedy tworzę mu taki… Czytaj więcej »

Paweł Cisek
Paweł Cisek
7 lat temu

Nagranie bardzo dobre, a wiedza zdecydowanie wartościowa i potrzebna. Ja sam ten model znam już od dłuższego czasu, ale powiem szczerze, że zacząłem go stosować dopiero od niedawna. Teraz uświadamiam sobie, jak cholernie wielki błąd zrobiłem, że wcześniej nie rozplanowałem sobie całego procesu prowadzenia firmy i zdobywania klientów. Przede wszystkim teraz moje działania są nastawione na konkretne cele. Wcześniej wszystko odbywało się na zasadzie “jakoś to będzie”, a niestety w biznesie takie podejście nie ma żadnego zastosowania. Niby klienci się pojawiali, ale brakowało transakcji typu “big deal”. Takich, które nie tylko dawałyby niezły zastrzyk finansowy, ale i pozwalały mi się… Czytaj więcej »

Paweł Cisek
Paweł Cisek
7 lat temu
Reply to  Bartek Popiel

Rzeczywiście, źle się wyraziłem. Bardziej chodziło mi o to, że źle zarządzałem swoim czasem. Brałem sobie na głowę sporo zleceń i brakowało czasu na własne projekty, rozwój bloga i budowanie brandu.

Za bardzo pędziłem za kasą ze zleceń. I potem wyglądało to tak, że niby pieniądze miałem, ale stale te same stawki. Brakuje mi konkretnej wartości, którą odróżniłbym się od innych i nad tym właśnie zamierzam popracować. Nawet kosztem niższych zarobków.

iza
iza
7 lat temu

Witam serdecznie 😉 bardzo przydatne i merytoryczne nagranie. Ja dopiero rozpoczynam swój biznes i mam problem ze zdefiniowaniem grupy docelowej, nie wiemTez czy tworzyc produkty głównie dla kobiet czy również dla mężczyzn. Dzialam w branży edukacyjnej, rozwój osobisty i nie wiem czy mężczyźni chcą jakichkolwiek wskazówek od kobiet – ostatnio slyszalam, ze nie ale wciąż mnie to zastanawia. I jak poozyskac pierwszych klientowi? Pozdrawiam serdecznie 😉

Dominik
Dominik
7 lat temu

Moim największym wyzwaniem jest pokonanie lęku przed robieniem webinarów i kręceniu filmików. Działam w branży szkoleniowej i o ile pisanie raportów, e-booków, kursów idzie mi dobrze, to nie mogę przełamać się do nagrywania filmików i webinarów. Cały czas nad tym pracuję, jednak na tą chwilę to moje największe wyzwanie. Pozdrawiam.

Agnieszka Waniowska
Agnieszka Waniowska
7 lat temu

Dzień dobry BartkuDziękuję Ci za nagranie i za to że dzielisz się z innymi swoją wiedzą.Tak się sklada że także próbuje swoich sił w biznesie związanym z meblami. Moim największym wyzwaniem na ten moment jest dotarcie do wlasciwego klienta. Jako bardzo początkująca firma nie mamy rozpoznawalnej nazwy sklepu ani 5000 tyś like ów na Facebook a robimy rzeczy bardzo wysokiej jakości z zawezona grupa odbiorcow że względu na cenę. I właśnie to jest obecnie najwieksze wyzwanie ponieważ najwieksze zainteresowanie mamy od osób które kupują właśnie w IKEA a w tym przypadku nie możemy konkurować z cena chociaż wygrywamy z jakością… Czytaj więcej »

Agnieszka Waniowska
Agnieszka Waniowska
7 lat temu
Reply to  Bartek Popiel

Dziękuję bardzo za odpowiedź i za podpowiedzi:-) zaraz obejrzę nagranie. Pozdrawiam serdecznie Agnieszka

Agnieszka Skupieńska
Agnieszka Skupieńska
7 lat temu

Moim największym wyzwaniem jest wybranie, który pomysł realizować w pierwszej kolejności, a które odpuścić. Mam mnóstwo pomysłów, które chciałabym wdrożyć, a z każdym wiąże się sporo drobnych działań i jest tego wszystkiego zdecydowanie za dużo. Staram się skupiać na jednej dużej rzeczy jednocześnie, a dopiero potem zabierać za następną, ale mam wrażenie, że w biznesie online nie wszystko da się tak zaplanować z dużym wyprzedzeniem i ten plan co jakiś czas mi się zmienia.
A tak na marginesie – ciekawe, czy ktoś zdecyduje się, żeby zainstalować tę wtyczkę, o której piszesz i słuchać Cię w jeszcze szybszym tempie 😉

Agnieszka Skupieńska
Agnieszka Skupieńska
7 lat temu
Reply to  Bartek Popiel

U mnie takie strategiczne działanie to też nie jest mocna strona, czasem łapię się na tym, że mam fajny pomysł, chcę go zrealizować, a potem muszę się zatrzymać i zadać sobie pytanie: “po co?” i spojrzeć na ten dobry pomysł pod kątem tego, żeby nie tylko było fajnie, ale i jeszcze żeby to miało jakiś cel. Coś czuję, że Twoje materiały o strategicznym podejściu bardzo mi się przydadzą 🙂

Mateusz
Mateusz
7 lat temu

Witam. Moim obecnym problemem jest wybranie grupy docelowej. Działam w poradni, która swoje usługi może kierować do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym, do młodzieży oraz do osób dorosłych i starszych. Jak wiadomo do każdej grupy trafia coś innego i innym kanałem. A ja jestem tylko jeden..;) żal mi się skupiać na wąskiej grupie wiec obecnie robię wszędzie…ale nie na 100 %…
Pozdrawiam

Mateusz
Mateusz
7 lat temu
Reply to  Bartek Popiel

Jestem menagerem i prowadzę poradnię psychologiczną. Zatrudniam psychologów, psychoterapeutów, psychiatrów, logopedów, pedagogów a nawet dietetyka.Poradnia na rynku jest ok. 20 lat więc wszystko jest już dość rozwinięte – pacjenci są. Moja w tym głowa jednak aby tych pacjentów było jeszcze więcej i rozwój osiągnął dużo wyższy poziom. Taki poziom, o którym mówisz w filmiku – Jak robić skuteczny marketing firmy w internecie? 😉 Może wyraziłem się wcześniej nieprecyzyjnie, ponieważ nie mam nawet za bardzo możliwości wyboru grupy docelowej. Po prostu mam grupy docelowe do których MUSZĘ dotrzeć..postawiłem na plakaty w szkołach (dzieci i ich rodzice), facebook (reklamy komercyjne) oraz strona… Czytaj więcej »

Mateusz
Mateusz
7 lat temu
Reply to  Bartek Popiel

Z czasem pewnie tak zrobię 😉 pozdrawiam!

Damian Pesta
Damian Pesta
7 lat temu

Witam serdecznie Bartku. Mając 18 lat zarobiłem ok 40 tyś zł w ciągu roku. Większość pieniędzy wydałem na własne potrzeby tłumacząc sobie, że mój sposób za zarobek będzie jeszcze długo aktualny. Bardzo się pomyliłem. Aktualnie skończyłem 22 lata i jestem studentem, utrzymuje się z pieniędzy od rodziców, ale to mi nie wystarcza. Życie jest bardzo drogie 🙂 Zarabiam pieniądze w internecie, idzie mi dosyć dobrze. Uzbierałem pieniądze i zleciłem tworzenie gry na Androida, która już niedługo ujrzy światło dzienne. Mój problem polega na tym, że gdy tylko zarobie pieniądze na utrzymanie i własne potrzeby, automatycznie spada mi motywacja, aby zarobić… Czytaj więcej »

Alicja Owczarek
Alicja Owczarek
7 lat temu

Fantastyczny film!!! Gratuluję spostrzeżeń ! To o czym mówisz na początku wideo idealnie odzwierciedla osobę prowadzącą własną firmę. Ja też czuję się jak chomik 😉
Dlatego ogromnym wyzwaniem jest działanie starategiczne i zaplanowane,a dodatkowo stworzyć balans między pracą o życiem prywatnym. Zresztą wyzwań na każdym kroku jest ogrom. Z niecierpliowością oczekuję dodatkowego filmu i całego kursu “Liczy się strategia”
To coś dla mnie ! 😉
Pozdrawiam
Ala
cocokids@wp.pl

Alicja Owczarek
Alicja Owczarek
7 lat temu
Reply to  Bartek Popiel

Bartku prowadzę sklep z obuwiem dziecięcym. Stacjonarnie i przez internet. Byc moze pamiętasz… nagrywales już dla mnie film o sprzedazy na allegro. Część rad wdrozylam juz w zycie. Ale brakuje mi czasu na aktywność w mediach- reklamę. Mam teraz bardzo duzo pracy,ponieważ jestem w szczycie sezonu. I biegam jak chomik….hehe.

Paweł Zieliński
Paweł Zieliński
7 lat temu

Zawsze bardzo chętnie obejrzę i posłucham filmu który mówi o tym w jaki sposób postępować w temacie biznesu i firmy zwłaszcza dlatego że informacje pochodzą z pierwszej ręki od osoby, która zajmuje się daną branżą czy tematem 🙂 To naprawdę solidna dawka motywacji 🙂

Pozdrawiam mega pozytywnie

Adam Kopeć
Adam Kopeć
7 lat temu

Na moim etapie działalności największym problem jest teraz wybranie narzędzi ułatwiających sprzedaż i ich wdrożenie.
Czyli mam autoresponder, wybrałem go z kilku znanych pozycji i wdrożyłem,
ale wybranie go, poznanie jego możliwości, zajęło trochę czasu, a i tak ze wszystkich możliwości
nie korzystam.
Zostają jeszcze inne systemy do wdrożenia, ich wybór, czy na pewno wybrałem właściwie,
czy mi to w ogóle potrzebne np: platformy płatności, dodatki ułatwiające sprzedaż,
sklep internetowy, platforma edukacyjna (na której zamieszczałbym kursy), strony sprzedażowe.

Adam Kopeć
Adam Kopeć
7 lat temu
Reply to  Bartek Popiel

Też się pytam znajomych, żeby zaoszczędzić czas 😉
Po prostu często mnie nudzi wdrażanie tych rozwiązań technicznych, przez co długo mi to schodzi, ale w końcu kiedyś wszystkie te techniczne rozwiązania wdrożę i pozwolą mi zaoszczędzić czas.

Łukasz Sowa
Łukasz Sowa
7 lat temu

Hej Bartek 🙂 Świetna analiza Ikei, dzięki 🙂 Odpowiadając na Twoje pytanie, aktualnie moim największym wyzwaniem w biznesie jest zaplanowanie zadań i ich priorytetów w nowo tworzonym biznesie. Na samym początku będzie to jednoosobowa działalność, więc wszystko robię sam. Dlatego najtrudniejsze jest decyzja, na co przeznaczyć najwięcej sił na jego budowanie i promowanie, aby to miało najlepszy i najszybszy efekt. Dlatego tym bardziej przyda mi się analiza liczysienauka.tv, gdyż z projektem wypaliłeś jak petarda 🙂 Z góry dzięki za wysłanie filmu 🙂

Krzysztof Kowalski
Krzysztof Kowalski
7 lat temu

Witam

Tomko789
Tomko789
7 lat temu

Witam
Moim największym problemem jest znajdowanie odpowiednich pracowników na odpowiednie stanowisko. Mam problem z delegowaniem zadań, ponieważ myślę, że sam zrobię to najlepiej. Poprzez robienie takich drobnostek (jak pakowanie towaru, drukowanie etykiet itd) tracę czas na pozostałe najważniejsze rzeczy jak marketing i profesjonalna obsługa klienta. Pozdrawiam

Tomko789
Tomko789
7 lat temu
Reply to  Bartek Popiel

Wielkie dzięki Bartku za odpowiedź ! Czy mógłbyś podać jakieś inne strony oprócz olx na które można wystawić ogłoszenie ? Jest ich dużo wiem ale głównie chodzi mi aby komuś zlecić jedną rzecz, (np. napisać konkretny tekst albo napisać jakiś program ). Właśnie przydało by się abyś coś wstawił na temat tworzeniu zespołu jest to świetny pomysł. Książki można czytać (np. 4-godzinny tydzień pracy) ale żeby to w praktyce zastosować…. to już ciężka rzecz.

Gosia
Gosia
7 lat temu

Ciekawa sprawa, niby to wiem a … no właśnie. Dzięki Bartku za wyrwanie ze stagnacji.
U mnie obecnie palącym problemem jest ściągnięcie nowych klietntów, mamy stabilną liczbę stałych klientów, ale stosunek nowych do stałych jest zdecydowanie za mały. Poprostu stare strategie nie działaja juz tak dobrze, czas je zmienić.

Paweł Kępa
Paweł Kępa
7 lat temu

Petarda! W czwartek mega wpis, wczoraj Michał Szafrański też zafundował porcję wskazówek z wydawania książki, ale są na tyle uniwersalne, że można je zastosować szerzej. Kiedy to wszystko wdrażać… – właśnie z tym mam w chwili obecnej największy problem. Na szczęście nie jest tak, że chłonę wiedzę i nic z nią nie robię, bo wdrażam kolejne nowe rzeczy i przynosi to efekty, ale jest tego tak dużo, że chwilami nie ogarniam. Na szczęście stosuję zasady typu Pareto i wywalam najbardziej obciążające zadania, które przynoszą mniejszy zysk, a w to miejsce wprowadzam nowe, ale wciąż mam wrażenie, że to za mało.

Paweł Kępa
Paweł Kępa
7 lat temu
Reply to  Bartek Popiel

Super przenośnia z tą budową. Uwielbiam właśnie tego typu tłumaczenie, ubrane w historię, którą można sobie wyobrazić 🙂

Marcin Cierpiał
Marcin Cierpiał
7 lat temu

Witam, Największym moim problemem jest brak środków pieniężnych na stworzenie reklamy i super strony www zawierającej sklep z gotowymi panelami i obrazami metalowymi dla klientów premium. Również chciałbym dotrzeć do klientów-firm w celu przedstawienia dekoracji i możliwości zaaranżowania wnętrz siedzib firm, restauracji panelami metalowymi. Brak środków uniemożliwia mi również profesjonalne zaprezentowanie firmom możliwości dekorowania ich wnętrz – na wytworzeniu przykładowych paneli podświetlanych światłem LED.

Aleksandra Kiepura
Aleksandra Kiepura
7 lat temu

Witam, moim największym problemem jest pozyskiwanie środków pieniężnych na odpowiednie pozycjonowanie www.

Alex Lasek
Alex Lasek
7 lat temu

Obecnie naszym najwiekszym problemem jest zbyt szerokie pole dzialania. Umiemy duzo i robimy duzo, ale przez to jakos ta nasza strategia nam sie rozjezdza. Mamy wielu klientow, i jestesmy w stanie dopiescic kazdy projekt, czy to swoimi zasobami, czy outsource’ingiem jednak w ogolnym rozrachunku wychodzi, ze lapiemy wszystkich i wszystko. Na podsumowaniu roku okazuje sie ze zrobilismy stricte 3 projekty spojne z nasza wizja i ponad 20 innych (bo pieniadze byly fajne). To chyba kwestia mojego ego, i nie wiem jak sobie z tym poradzic. Jestesmy agencja UX, ktora pomaga biznesom realizowac ich cele poprzez zaporjektowanie aplikacji mobilnych, czy tez… Czytaj więcej »

Łukasz
Łukasz
7 lat temu

Problem? Tak, jak wspomniałeś na początku wideo. Chcę więcej klientów, ale brakuje mocy przerobowych. I co za tym idzie nie można się skupić na rozwoju, strategii i marketingu, bo bieżąca obsługa klientów i realizacja projektów pochłania czas cały. Czekam na to szkolenie ze strategii

Łukasz
Łukasz
7 lat temu
Reply to  Bartek Popiel

Tworzę dedykowane aplikacje internetowe, czasem strony internetowe. Głównie systemy wsparcia obsługi zamówień, proste CRM, automatyzacja sprzedaży na Allegro, obsługa klientów, kontaktów, rzadziej portale. Aplikacje uruchamiane są z poziomu przeglądarki. Klientami są micro i małe firmy, które mają już kilku(nastu) pracowników, trochę klientów, sporo zamówień i potrzebują automatyzacji i porządku by się w tym nie pogubić. Pracuję głównie sam, czyli sam sobie zrobiłem etat. Na brak klientów na razie nie brakuje, ale osiągnąłem barierę maksymalnych przychodów i ilości klientów – sam nie jestem w stanie więcej obsłużyć. Wydaje mnie się, że powinienem znaleźć solidnych podwykonawców którzy odciążą mnie od bieżących prac,… Czytaj więcej »

Szymon Owedyk CopywriterExpert
Szymon Owedyk CopywriterExpert
7 lat temu

Świetne wskazówki, zabieram się do wyciągnięcia dla mnie najlepszych wniosków. Dzięki wielkie i życzę dalej powodzenia 🙂 Mój największy problem to aktualnie założenie sklepu internetowego, choć przymierzam się do tego coraz bardziej 🙂

Jacek Pytka
Jacek Pytka
7 lat temu

Poprawienie jakości marketingu (ulepszenie materiałów reklamowych, zasięgu, znalezienie nowych skutecznych źródeł docierania do klientów). Duży też jest problem ze skutecznością przy zawieraniu umów. Jesteśmy jedną z wielu firm. Klient dostaje wiele zbliżonych propozycji. Staramy się uwypuklić to, co najistotniejsze ale niedoświadczeni klienci i tak się wolą sparzyć, bo ktoś im zaoferował lepiej, więcej etc.. Tylko, że później nie mogą doliczyć się swoich pieniędzy i często wracają. Wprowadzamy pewne rozwiązania (o dziwo) w duchu IKEI, choć nawet, o tym nie pomyślałem. Dobry film, chyba jeden z najlepszych. Przynajmniej dla mnie.

Bartosz z WideoNinja.pl
Bartosz z WideoNinja.pl
7 lat temu

Super nagranie! Dlaczego? Słyszałem o tym wcześniej ale nigdy nie miałem impulsu do przeniesienia takiej matrycy na swój biznes. Dzisiejszy wieczór to analiza, szukanie słabych / mocnych stron konkurencji, a następnie kontra na ich działania w moim biznesie. Jaki jest mój problem w biznesie? Cóż, jako, że większość działań to obszar Internetu to mam problem aby połączyć ze sobą wszystkie znane narzędzie takie jak chociażby Google Analytics i Facebook Ads. Chciałbym monitorować konwersje z danej reklamy, móc testować Landigi, mierzyć jaki % zapisu jest z jakiego odnośnika na blogu. Niby to wszystko jest w sieci ale nic nie jest wytłumaczone… Czytaj więcej »

Michał Kula
Michał Kula
7 lat temu

Rewelacyjny i bardzo wartościowy materiał. Twój rozwój niesamowicie motywuje!

PS: Aktualny problem, nad którym pracuję to zaawansowana i skuteczna monetyzacja ruchu na moim blogu.

Marta
Marta
7 lat temu

Cześć Bartek :-). Byłam jedną z tych 130 osób o których mówisz, z którymi przeprowadziłeś ponad godzinną rozmowę. Bardzo mi to pomogło w ogarnięciu podstaw, jednak nadal moim największym problemem jest wybór priorytetów i tego za co tak naprawdę powinnam zabrać się w pierwszej kolejności. Nie chodzi o projekty, które wykonuję ale właśnie o zadania związane z własnym marketingiem i własną strategią. Dzięki za powyższe wideo ;-). Jak zawsze rewelacja.

Dawid
Dawid
7 lat temu

Cześć, Bartek bardzo ciekawy materiał. Książka o której wspominasz jest na liście do kupienia, ale to to proponujesz można zrobić od razu. Realizuję zlecenia związane z marketingiem online, w niedalekiej przyszłości planuję własne kursy z tego tematu. Obecny problem, który rownież, odsuwa w czasie nagrania kursów to ten element, który wspomniałeś, czyli:Kiedy sprzedają, spotykam się z klientami, robię oferty to nie mam czasu lub mam go za mało aby w wysokiej jakości realizować usługi, natomiast kiedy jestem skupiony na klientch i współpracy z nimi spada mi sprzedaż, przez co nie mam zapewnionego bezpieczeństwa związanego z przychodami. Skutkiem tego jest stres… Czytaj więcej »

Anna Szul
Anna Szul
7 lat temu

Hej Bartku, mój problem? Za dużo wszystkiego naraz. Póki byłam zdrowa, nie miałam tyle obowiązków domowych (mąż, dziecko jedno drugie w drodze), ogarniałam temat, dywersyfikowałam branże, dawałam radę ze wszystkim. Kiedy okazało się, że nie mam już tyle czasu i sił, nagle problemy zaczęły sie piętrzyć. Im mniej miałam sił, tym więcej wymagano ode mnie. Dlatego chyba czas zamykać tematy, które nie dają wyników ani satysfakcji, a zająć się tymi, które generują dochody bez osobistej wizytacji w miejscach oddalonych od siebie o kilkaset km. I teraz pytanie, które zadaje każdy rozpoczynający firmę: Co chcę robić? Śmieszne u kogoś, kto prowadzi… Czytaj więcej »

Radek
Radek
7 lat temu

Witam. Największym problemem jest selekcja produktów które chcemy wystawi do sprzedaży, ich jakość termin dostawy mocno się różni od siebie i jak decydować o kolejności zamówieni u dostawców.

Kasia
Kasia
7 lat temu

Moja firma dopiero startuje, więc największym wyzwaniem jest pozyskanie klientów i wybór najtrafniejszej drogi marketingowej. Śledzę twój blog, oglądam filmy i czasem nadmiar informacji powoduje u mnie wielki ból głowy…

Michał Brzostek
Michał Brzostek
7 lat temu

Witam, ja mam problem z tym, że gdy już znajdę jakąś dobrą ofertę jakiegoś produktu, zakupię go, to później ciężko mi go szybko sprzedać, szybko czyli z większym zyskiem, więcej uwagi przykładam do negocjacji na zakup określonych towarów, niż do promocji jak już jest towar na magazynie. brakuje strategii sprzedaży, tak myślę:-/

Łukasz Czeberkus
Łukasz Czeberkus
7 lat temu

Niestety nie mam własnej firmy. Bardzo chcę założyć własną działalność. Miałem kilka pomysłów ale niestety nie udaje mi się ich zrealizować. Zaczynam realizować jeden z nich po kilku tygodniach uznaję, że to bez sensu że nie ma po co marnować czasu na realizację. Mam deprechę przez kilka tygodni. Po tym czasie znowu dostaję olśnienia wpadam na cudowny pomysł tryskam motywacją realizuję go gdzie następnie go porzucam ponieważ uznaję że to do kitu. Strzelić sobie tylko w łeb. Dodam, że jestem wytrwały w realizacji swoich celów wyznaję filozofię slight edge w tym co robię i jestem w stanie poświęcić się wykonywaniu… Czytaj więcej »

Nikoletta Bielut
Nikoletta Bielut
7 lat temu

Największym wyzwaniem w tym momencie jest dla mnie baza potencjalnych klientów, mam świetne jakościowo produkty, na tyle dobre, że jak spotykam się już z klientem to ze sprzedażą nie mam większych problemów, choć też mogłoby być lepiej, ale na chwilę obecną nie mam komu sprzedawać produktów.

Łukasz Czeberkus
Łukasz Czeberkus
7 lat temu

Czym handlujesz? Przedstaw mi swoja ofertę swoja ofertę.

Zeely
Zeely
7 lat temu

Hej Bartku. Być może wiesz od swojego asystenta Kamila jak to mniej więcej u mnie wygląda. Tworze właśnie portal SoMuchLuck o jakim pisałem na mailu 😉 Moim wyzwaniem w tym momencie jest po prostu ruszyć tak by popełniać jak najmniej możliwych błędów. Jako, że nie jest to jeszcze biznes i też się z tym nie spieszę chciałbym zrozumieć czego oczekują ode mnie moi przyszli czytelnicy. Co chcieliby zobaczyć z tematyki jaką zamierzam prowadzić bym mógł im tego dostarczyć. Pierwszy krok więc który mogę nazwać wyzwaniem to po prostu pozyskiwanie czytelników i zaspokojenie ich potrzeb.
Mail do mnie: admin@somuchluck.jupe24.pl

Paulina
Paulina
7 lat temu

Moim największym problemem jest słomiany zapał i brak konsekwencji w działaniu… Ale to chyba temat na osobną dyskusję… Jeśli chodzi o biznes, to obecnie działam w branży edukacyjnej. Uczę dzieci i młodzież matematyki i programowania. Moim problemem jest odpowiednie umotywowanie ceny moich zajęć. Jak konkurować z domem kultury, który oferuje zajęcia z programowania dla dzieci za symboliczną złotówkę? Jak uświadomić klientów – rodziców w małym mieście, że warto inwestować w edukację dzieci.

Wielkie_Nieba
Wielkie_Nieba
7 lat temu

Dla mnie największym wyzwaniem są zimne telefony, które w mojej branży są jak powietrze. Robiłem to kiedyś i nienawidzę do dzisiaj. Co prawda przygotowałem do tego, nauczyłem wszystkiego czego mogłem, przygotowałem skrypt, ale ciągle znajduję “lepsze” metody na znalezienie klienta – niestety niezbyt skuteczne. Obecnie, po lekturze Twojego bloga i obejrzeniu kilku godzin materiałów wideo, mam kolejne pomysły… żeby jednak nie musieć dzwonić:( Chyba będzie trzeba się wreszcie przełamać…
Tyle dobrze, że jednak jakieś zlecenia mam i ze spokojem mogę się na nich skupić, nie mając do siebie pretensji o nicnierobienie.

Wielkie_Nieba
Wielkie_Nieba
7 lat temu
Reply to  Bartek Popiel

Niczego nie oferuję xD ale gdybym zaczął dzwonić, to powiedzmy, że byłoby to pośrednictwo nieruchomości. Ale to w mocnym uproszczeniu, bo raczej jest to alternatywa. Obecnie mam pomysł jak zrobić to bez dzwonienia, ale i tak muszę się przełamać i zacząć dzwonić.

Paulina Skorupa
Paulina Skorupa
7 lat temu

Dobre nagranie, świetne wskazówki i najważniejsze że wszystko w formie dostepnej dla nie zaawansowanych adeptów biznesu 🙂

Ewelka Janulewicz
Ewelka Janulewicz
7 lat temu

Bartku potrzebuje Twojej pomocy 🙂

Justyna Ross
Justyna Ross
7 lat temu

Nagranie jak zawsze z konkretnymi wskazówkami, których się dobrze słucha. 🙂

Damiann
Damiann
7 lat temu

Jestem grafikiem i moim największym wyzwaniem jest wejść w rynek zagraniczny (wiadomo, większy pieniądz), jednak nie wiem od czego zacząć. Pod moją branżę niestety w internecie mało jest intersujących artykułów jak to zrobić. Próbowałem na freelancer.com ale to jest portal “kto da więcej i tanio”, Dlatego chciałbym osiągnąć sukces taki jak np. https://www.netguru.co/ Dodam, że największym problem jest u mnie słaba znajomość języka angielskiego

Ewelka Janulewicz
Ewelka Janulewicz
7 lat temu

Bartku sledze Twojego vloga i wiele ciekawostek i nowych rzeczy wdrozylam do swojego biznesu – branza beauty. Teraz marze o otwarciu akademii beauty i podzieleniu sie swoimi wiadomosciami z chetnymi. Nie mam zadnego odswaidczenia ani nie jestem wyedukowana pedagogicznie ale czuje ze moge dac rade 🙂 Bardzo zalezy mi na podniesieniu jakosci uslug w miejscu gdzie mieszkam bo to z czym sie spotykam zakrawa o pomste do nieba 😛
Pozdrawiam Ewela

Basia
Basia
7 lat temu

Największe wyzwanie to po kolei wdrażać to, do czego się doszło wypełniając takie narzędzie, jak płótno strategiczne 🙂

Karolina Dąbrowska
Karolina Dąbrowska
7 lat temu

Swoją firmę prowadzę od pół roku. Branża mieszana, działam na kilku polach. Od kilku lat rozwijam bloga kosmetycznego (około 35-50 tys. UU miesięcznie), działam jako copywriter (mam 2 stałych klientów) i udzielam korepetycji z matematyki (nie jest to dla mnie priorytet, ale z uwagi na stałe źródło dochodu, nie rezygnuję z nauczania). Zarabiałam już od samego początku, jeszcze nie miałam miesiąca, kiedy zanotowałabym stratę mimo opłat za wynajem biura itp., ale… nie są to dochody, jakich bym oczekiwała. Dużo pracuję, czasem około 12-14 godzin dziennie. Zdaję sobie sprawę z tego, że powinnam bardziej się określić i skupić na 1-2 rodzajach… Czytaj więcej »

Karina Szałek
Karina Szałek
7 lat temu

Ja też staruję z moją firmą . Moim największym problemem jest pozyskanie klientów oraz przeprowadzenie marketingu. Bo jest jest podstawa aby mój samolot wystartował .

Dawid Czerw
Dawid Czerw
7 lat temu

Trzeba przyznać, że te konsultacje to była świetna rzecz 🙂

Mateusz
Mateusz
7 lat temu

Bardzo dobre nagranie, start firmy dopiero przede mną, ale podana strategia już na tym etapie jest bardzo przydatna, często zastanawiam się jak się wybić na tle konkurencji

Michał
Michał
7 lat temu

Moim największym problemem jest zacząć prowadzić biznes na większa skalę. Myślę że wdrożenie takiego systemu i pomysłów jak w IKEA ma sens przy dużych biznesach, ponieważ wdrożenie części tych pomysłów w małych biznesach było by zbyt kosztowne w stosunku do korzyści jakie mogły by przynieść. Moim zdaniem przy dużej konkurencji i coraz mniejszej marży skala prowadzenia biznesu jest bardzo ważna.

Marta Legat
Marta Legat
7 lat temu

Moim największym problemem na ten moment jest określenie celu, strategii, określenie grupy docelowej, ustalenie priorytetów… wybór drogi.

Kamil
Kamil
7 lat temu

Bartku, ciekawy materiał, pokazuje wartościowe rozwiązania a pytania na koniec powinny stać się mantrą każdego przedsiębiorcy, czy managera Moja odpowiedź na pytanie, co jest największym wyzwaniem w biznesie?– Skalowalność 🙂 podobnie jak Ty działania mojego zespołu opierają się na zasadzie realizacji projektów i mamy w swoim portfolio szereg perełek tj. kampanii które w ciągu 1-2-3 miesięcy wygenerowały bardzo różne kwoty od 4 do 6 cyfrowych wyników. Jednak największe wyzwanie to efektywne prowadzenie i realizacja wielu projektów jednocześnie. Obecnie “swodobnie” prowadzimy ok. 7 projektów ale pytanie nad jakim pracuję każdego dnia to jak pokierować działania zespołu aby równoległych projektów było kilkanaście,… Czytaj więcej »

Adam
Adam
7 lat temu

Przymierzam się do wykorzystania internetu do uruchomienia działalności edukacyjnej. W tej chwili bardzo pomocne byłoby dla mnie zaplanowanie, wytworzenie i rozpropagowanie ankiety, dzięki której oszacowałbym na jaki temat jest największy popyt. Jak to zrobić? Jakich narzędzi użyć?

Robert
Robert
7 lat temu

Hej Bartek super wideo jak zawsze zresztą 😉
Moim największym wyzwaniem w mojej nowej spółce, obecnie jest jest stworzenie krótkich 5min filmów na YT, filmów które zwiększą listę subskrybentów do 5000, nie robiąc “czarno szarego” marketingu. Mam przygotowany plan i prawie się go 3mam, ale ciągle coś w nim zmieniam, tak samo jak tematy filmów. Dobrze by było jak by ktoś mi dał wskazówki co robie źle, jak mam mówić, jak nagrywać i… jest sporo tych niewiadomych, więc też dużo rzeczy robie na czuja i zapewne mega amatorsko (chociaż to uwzględniłem w moim planie, jako znaczny pluss).