Jaką GENIALNĄ rzecz zrobił Solorz (i dlaczego powinieneś zrobić to samo?)

clv-biznes

Cała ta seria składa się z 4 materiałów:

1. Jak zbudować niesłychanie silną przewagę nad konkurencją?
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

2. Poznaj sekret sukcesu Adobe, Spotify i Netflix
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

3. Jaką GENIALNĄ rzecz zrobił Solorz (i dlaczego powinieneś zrobić to samo?)
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

4. Co robić, żeby Klienci wracali przez lata?
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

W poprzednich dwóch nagraniach porozmawialiśmy o rzeczach fundamentalnych dla stworzenia strategii. Dzisiaj pójdziemy o krok dalej i od razu ostrzegam: będzie znacznie bardziej technicznie.

Mam świadomość tego, że najlepiej się klikają i udostępniają rzeczy lekkie i inspirujące, ale przewagę w biznesie zyskuję się bardzo często “na zapleczu”. Najlepsze firmy działają tak, żeby najlepsze transakcje odbywały się poza radarem konkurencji.

Z dzisiejszego nagrania (lub wersji tekstowej) dowiesz się:

  • Jaką GENIALNĄ rzecz zrobił Zygmunt Solorz-Żak tworząc “SmartDOM” i dlaczego powinieneś zrobić to samo, zanim ubiegnie Cię konkurencja?
  • Czy to możliwe, żeby opłacało się dopłacić do pierwszych transakcji w imię przyszłych zysków? (dowiesz się dlaczego telekomom opłaca się dać telefon za 1zł)
  • Co to jest wskaźnik ARPU, jak go policzyć i dlaczego jego zlekceważenie, to śmiertelny błąd?
  • Ile możesz wydać na pozyskanie klienta?

Ponadto będzie odrobina biznesowej matematyki 🙂

Zapraszam serdecznie do oglądania, czytania i komentowania!

WSKAZÓWKA: chcesz szybciej oglądać video? Kliknij tutaj.

Oglądanie nagrań możesz przyspieszyć za pomocą tej cudownej wtyczki do chrome. Odkąd ją mam prawie wszystkie nagrania oglądam z prędkością 1.7 – 2.0 i zauważyłem, że wtedy bardziej się skupiam na treści.

Oto co zrobić:

1. Kliknij tutaj

2. Zainstaluj wtyczkę

3. Odśwież tę stronę

4. Jeśli chcesz, to zmień prędkość

Drugie rozwiązanie:
1. Włącz video

2. kliknij w zębate koło w prawym dolnym rogu playera

3. Kliknij “Szybkość” i wybierz taką prędkość, jaka Ci najbardziej odpowiada 🙂

Miłego oglądania! 

Jeśli naprawdę chcesz wiedzieć, jak budować przewagę strategiczną swojej firmy, powinieneś zostawić poniżej swój adres e-mail – informacje o starcie kursu na temat strategii w małej i średniej firmie otrzymasz 12 godzin przed oficjalnym startem 🙂

Jaką GENIALNĄ rzecz zrobił Solorz (i dlaczego powinieneś zrobić to samo?)
4.3 (86.67%) 12 votes

Dodaj komentarz

avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o
Dawid Czerw
Gość
Dawid Czerw

Ja tam lubię liczenie i konkretne rzeczy. Wideo jak zawsze bardzo przydatne, otwiera oczy na wiele ciekawych spraw!

Piotr Koszecki
Gość
Piotr Koszecki

Wydaje mi się, że CRV powinno się liczyć poprzez odjęcie kosztów, czyli klient zostawi u nas przez x lat kwotę y, ale od tego odejmujemy z, bo w perspektywie x lat takie nam wygeneruje koszta jego szeroko pojęta obsługa.

I tu mnie bardzo ciekawi, jaki procent z tak policzonego CRV firmy przeznaczają na pozyskanie klienta. Na pewno zależy to od branży, ale chociaż jakieś widełki? 10-20 proc.?

Radek NiedzielnyTurysta
Gość
Radek NiedzielnyTurysta

Czyżby kary dla spółek P.Solorza to element strategii? nahttp://www.forbes.pl/uoki…

Alex | The Glam Rebel Life
Gość
Alex | The Glam Rebel Life

Kolejny świetny materiał 🙂 Niesamowitą ilość wiedzy przekazujesz w swoich filmach i wpisach. Dla mnie najważniejsze, że są to KONKRETY niż lanie wody, które można znaleźć u wielu innych osób.

Katarzyna Gorzędowska
Gość
Katarzyna Gorzędowska

Dołączam się. To co uwielbiam u Bartka, to konkrety :)!
Ps. Zapisałam się na listę priorytetową :)!

Alex | The Glam Rebel Life
Gość
Alex | The Glam Rebel Life

Ja również 🙂

Joanna B-K
Gość
Joanna B-K

Bartku mam prośbę o dawanie tytułów adekwatnych do treści materiałów, jesli oczywiście nie chcesz takich ludzi, jak ja do siebie zniechęcić. Twoje materiały to dla mnie oczywista oczywistość. Ciesze sie jednak, że jesteś, bo otwierasz ludziom oczy, dlatego bardzo szanuję Twoją działalność. Kiedyś też myslałam, że wszyscy wiedzą tyle samo co ja o biznesie, bo ja wiem i nie wiem nawet skad wiem, więc inni też pewnie wiedzą. Okazało się, że jest zupwłnie odwrotnie, że to jak z darem do spiewania. Ktoś pieknie spiewa – bo taki się urodził, a ja charczę 🙂 Jestem Ci zyczliwa – serio. Nie podoba… Czytaj więcej »

Ewa
Gość
Ewa

Joasiu, Bartek zastosował podstawową zasadę copywritingu, możemy się tylko uczyć od niego :). Kto zajmuje się marketingiem, wcale nie jest zdziwiony. Teksty marketingowe nigdy nie były i nie są rzetelnym dziennikarstwem, choć jak sama zauważyłaś, dziś trudno o rzetelne dziennikarstwo.

Bartku, jak zwykle robisz świetną robotę. Mnóstwo ciekawej wiedzy, popartej przykładami i własną praktyką. Gratulacje :).

Krzysztof Andrzejewski
Gość
Krzysztof Andrzejewski

Materiał bardzo dobry. Czekam na więcej. Potrafisz zmusić do refleksji i zmiany perspektywy. Przekonałeś mnie do wprowadzenia zmian w mojej działalności.

Malgosia
Gość
Malgosia

Material otwierajacy oczy, bede musiala obliczyc swoje wskazniki. Nigdy tego nie robilam, pomyslec o strategii. Moja branza jest niestety sezonowa i tu pewnie nastapia pewne komplikacje.

Miron Wojnowski
Gość
Miron Wojnowski

Patrząc na załączony PDF, roczne CLV to 93,61×12 = 1123,32 a nie 2163. Jesteś pewien, że się nie pomyliłeś, Bartku?
Pozdrawiam serdecznie

Ela
Gość
Ela

Bartku poleciła mnie Ciebie znajoma. I od razu kupiłam kurs Extreme Productivity i mocne strony. Było to w pakiecie. Sporo rzeczy miałam już przerobionych bo zajmuje się od jakiegoś czasu rozwojem osobistym. Aczkolwiek zakupy nie żałuję. W związku ze swoim rozwojem postanowiłam założyć firmę. Tak się szczęśliwie składa, że kolejne elementy do nauczenia się jak ją poprowadzić pojawiają się na mojej drodze. Dlatego też czekam z niecierpliwością na zapowiadany przez Ciebie kurs o strategii.

Beata Rucińska-Windyga
Gość
Beata Rucińska-Windyga

Jakoś nie mogę zauważyć, gdzie poniżej mogę coś przeczytać poza przeczytaniem czego dowiem, kiedy podam swój e-mail……

Kamil Cupiał
Gość
Kamil Cupiał

Wersja tekstowa ukaże się po kliknięciu na napisane niemałymi literkami “Kliknij tutaj, aby przeczytać wersję tekstową (pdf)” umieszczone pod samym wideo 😉

Kamil Cupiał
Gość
Kamil Cupiał

Wersja tekstowa pokaże się po wybraniu opcji “Kliknij tutaj, aby przeczytać wersję tekstową (pdf)” napisanej niemałymi, czerwonymi literkami pod samym wideo 😉

Agata Kowalska
Gość
Agata Kowalska

Bartku czy podane przez Ciebie kwoty to kwoty brutto, czy netto? Bo nic nie piszesz o podatku.

Wiola La
Gość
Wiola La

Jak zwykle mocne konkrety, podoba się 🙂

Ewelina
Gość
Ewelina

Bardzo wartościowy materiał! Ktoś kto myśli o założeniu własnej firmy bez wcześniejszego doświadczenia może uniknąć wielu błędów i rozczarować czerpiąc wiedzę z tych materiałów. Przez kilka lat pracowałam w branży ubezpieczeniowej i nigdy nie spotkałam się aby moi szefowie czy współpracownicy tak podchodzili do prowadzenia tego biznesu, a przecież to jest sprzedaż taka jak każda inna.

Tomasz Molenda
Gość
Tomasz Molenda

Świetne pokazanie tego, że biznes należy robić przez analizę potencjalnych zysków i kosztów aby się pojawiły i/lub trwały nadal. Z obserwacji wiem, że niewiele osób kalkuluje koszt pozyskania klienta/reklamy w stosunku do pieniędzy, które “przyniesie” do firmy. Ostatnio sam na kolanie robiłem kalkulację kosztów udziału w targach i ile klientów musiałbym pozyskać na nich aby takie przedsięwzięcie było opłacalne. Powoli zabieram się za kalkulację wartości jaką wniósłby pracownik w firmie w porównaniu z kosztami jakie generuje. Matematyka to jednak podstawa biznesu w połączeniu ze strategią i marketingiem, których zresztą nie da się zrobić bez matematycznej analizy.