13 rzeczy, które powinieneś robić żeby Klienci uwielbiali u Ciebie kupować, wracali przez lata i przyprowadzali znajomych.

klienci-wracaja

Cała ta seria składa się z 4 materiałów:

1. Jak zbudować niesłychanie silną przewagę nad konkurencją?
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

2. Poznaj sekret sukcesu Adobe, Spotify i Netflix
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

3. Jaką GENIALNĄ rzecz zrobił Solorz (i dlaczego powinieneś zrobić to samo?)
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

4. Co robić, żeby Klienci wracali przez lata?
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

Każda osoba prowadząca biznes jaką znam chciałaby, żeby Klienci:

  • wracali do nas tak często jak tylko się da
  • przyprowadzali do nas rodzinę i znajomych
  • pomagali w rozwoju firmy poprzez robienie tzw. “Marketingu szeptanego”.

Jednak czy wykonywanie dobrze swojego fachu wystarczy? Co jeszcze trzeba zrobić, żebyśmy byli dla klientów “jedynym słusznym wyborem”? Znalazłem takich punktów 13.

Spokojnie, nie musicie od razu robić rewolucji. Jak wprowadzicie do swojej firmy choćby połowę z tego, to i tak prawdopodobnie wypadniecie lepiej niż konkurencja.

Zapraszam do oglądania i jeśli macie dodatkowe pomysły na to, co zrobić, żeby Klienci chętnie do nas wracali i byli naszymi ambasadorami, to podzielcie się tym w komentarzach.

WSKAZÓWKA: chcesz szybciej oglądać video? Kliknij tutaj.

Oglądanie nagrań możesz przyspieszyć za pomocą tej cudownej wtyczki do chrome. Odkąd ją mam prawie wszystkie nagrania oglądam z prędkością 1.7 – 2.0 i zauważyłem, że wtedy bardziej się skupiam na treści.

Oto co zrobić:

1. Kliknij tutaj

2. Zainstaluj wtyczkę

3. Odśwież tę stronę

4. Jeśli chcesz, to zmień prędkość

Drugie rozwiązanie:
1. Włącz video

2. kliknij w zębate koło w prawym dolnym rogu playera

3. Kliknij “Szybkość” i wybierz taką prędkość, jaka Ci najbardziej odpowiada 🙂

Miłego oglądania! 

Chcesz POTROIĆ swoją efektywność osobistą? Kliknij tutaj >>>

Chcesz widzieć jak działać efektywnie, jak utrzymać długo stan “laserowej koncentracji”, i w ciągu 3 dni robić więcej, niż większość ludzi w tydzień? Tak, by móc spokojnie skupić się zwiększaniu zadowolenia klientów, by zawsze polecali Twój biznes?

W takim razie odbierz całkowicie za darmo ebooka “Przestań jęczeć i weź się wreszcie do roboty!”

Tytuł jest nieco prowokacyjny, ale w środku znajdziesz mnóstwo konkretnej i praktycznej wiedzy.

Ebooka pobrało już ponad 75.000 osób! Dostępny jest w formatach: pdf, mobi, ePub.

To nie wszystko! Jest także w formie audiobooka, zatem idealna sprawa na spacer, do biegania, podczas dojazdu na uczelnię lub do pracy. To jest całkowicie bezpłatne.

Aby pobrać ebooka kliknij w okładkę.

przestań jęczeć

„Ok Bartku, wszystko jasne jak słońce. Zapisuję się, biorę ebooka
i rozumiem, że mogę się wypisać w każdej chwili.”

Zapisy na kurs “Liczy Się Strategia”

ZAKOŃCZONE

Jeżeli:
1. Chcesz mieć stały strumień klientów, dla których cena nie jest najważniejszym czynnikiem przy zakupach.

2. Chcesz znacząco poprawić sprzedaż w swojej firmie (być może nawet o kilkaset procent!)

3. Chcesz, aby Twoja firma działała jak dobrze naoliwiona maszyna

.

11
Dodaj komentarz

avatar
8 Comment threads
3 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
11 Comment authors
ObserwatorMikołaj KuncewiczDariusz ŁukasikOlaErwin Mentel Recent comment authors
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Szymon Owedyk CopywriterExpert
Gość
Szymon Owedyk CopywriterExpert

Obejrzałem, notatki zrobiłem, przechodzę do realizacji! Pozdrawiam serdecznie 🙂

Ewelina Cichowska
Gość
Ewelina Cichowska

Konkrety. Rzeczowo. Wykorzystam

Mirek
Gość
Mirek

Zjadłeś “a” w likeability. Całość jest super, ja właśnie cenie w Tobie, to że jestes ludzki i nie masz przerostu ego, mówisz rzeczowo, szybko i miło. Bez tych “przechwał” u innych. Pozdrawiam Mirek

Ola
Gość
Ola

Likable jest również formą poprawną więc niczego nie zjadł 😉

bethart
Gość
bethart

Ze względu na Święta w międzyczasie fajnie by było jakbyś wydłużył dostępność materiałów z serii o strategii np. o tydzień, bo przypuszczam, że wielu z nas ma w nadchodzącym (i tak krótszym) tygodniu napięty grafik, bo w tym około-świątecznym czasie zawsze trochę zadań się nazbiera. Obejrzałem te materiały, ale chciałbym je jeszcze raz na spokojnie przerobić, a na to może nie być czasu w najbliższym tygodniu. 😉
Pozdrawiam

Ppp
Gość
Ppp

Ad 3 – Sprzeciw. Dobry sprzedawca nie robi klientowi problemów, czyli m.in. nie zawraca głowy. W każdym razie ja bardzo nie lubię, jeśli jestem dręczony telefonami “może jeszcze coś”. Skoro kupiłem, to znam adres i wiem, czym się firma zajmuje. Jak będę czegoś potrzebował, to sam przyjdę – na co dzień chcę mieć spokój.Ad 6 – Pełna zgoda, ale ilu tak postępuje? Przeanalizuj ostatnie cyrki w United Airlines.Ad 7 – Błędy są wybaczane, jeśli są szybko naprawiane. Nie musisz całować klienta po rekach – po prostu nie kombinuj, jakby się wymigać od odpowiedzialności. I jeszcze jedno – o tym, czy… Czytaj więcej »

Mikołaj Kuncewicz
Gość
Mikołaj Kuncewicz

Chyba się koledze role pomyliły 🙂 Jeśli chcesz nauczać, to zrób Bartkowi konkurencję i otwórz własnego bloga (abstrahując od tego, że piszesz głupoty z introspekcji).

Obserwator
Gość
Obserwator

Z całym szacunkiem, ale Pan nie był uprzejmy z uwagą przeczytać regulaminu bloga. Dalszy komentarz byłby- cytuje: “pyskówką”.

Pozdrawiam
“Przypadkowy słuchacz”

Erwin Mentel
Gość
Erwin Mentel

Hej, podoba mi się to że na tym blogu są różne funkcje prezentacji postów. I to dwa na raz video plus tekst. A sam artykuł fajny. Pozdrawiam.

Dariusz Łukasik
Gość
Dariusz Łukasik

Dziękuję za użyteczne materiały z Twojego bloga.