Cała ta seria składa się z 4 materiałów:
1. Jak zbudować niesłychanie silną przewagę nad konkurencją?
– Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)
2. Poznaj sekret sukcesu Adobe, Spotify i Netflix
– Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)
3. Jaką GENIALNĄ rzecz zrobił Solorz (i dlaczego powinieneś zrobić to samo?)
– Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)
4. Co robić, żeby Klienci wracali przez lata?
– Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)
Każda osoba prowadząca biznes jaką znam chciałaby, żeby Klienci:
- wracali do nas tak często jak tylko się da
- przyprowadzali do nas rodzinę i znajomych
- pomagali w rozwoju firmy poprzez robienie tzw. “Marketingu szeptanego”.
Jednak czy wykonywanie dobrze swojego fachu wystarczy? Co jeszcze trzeba zrobić, żebyśmy byli dla klientów “jedynym słusznym wyborem”? Znalazłem takich punktów 13.
Spokojnie, nie musicie od razu robić rewolucji. Jak wprowadzicie do swojej firmy choćby połowę z tego, to i tak prawdopodobnie wypadniecie lepiej niż konkurencja.
Zapraszam do oglądania i jeśli macie dodatkowe pomysły na to, co zrobić, żeby Klienci chętnie do nas wracali i byli naszymi ambasadorami, to podzielcie się tym w komentarzach.
Kliknij tutaj, aby przeczytać wersję tekstową (pdf)
Zapisy na kurs “Liczy Się Strategia”
ZAKOŃCZONE
Jeżeli:
1. Chcesz mieć stały strumień klientów, dla których cena nie jest najważniejszym czynnikiem przy zakupach.
2. Chcesz znacząco poprawić sprzedaż w swojej firmie (być może nawet o kilkaset procent!)
3. Chcesz, aby Twoja firma działała jak dobrze naoliwiona maszyna
.
Obejrzałem, notatki zrobiłem, przechodzę do realizacji! Pozdrawiam serdecznie 🙂
Tak trzeba robić 😀
Konkrety. Rzeczowo. Wykorzystam
Zjadłeś “a” w likeability. Całość jest super, ja właśnie cenie w Tobie, to że jestes ludzki i nie masz przerostu ego, mówisz rzeczowo, szybko i miło. Bez tych “przechwał” u innych. Pozdrawiam Mirek
Likable jest również formą poprawną więc niczego nie zjadł ?
Ze względu na Święta w międzyczasie fajnie by było jakbyś wydłużył dostępność materiałów z serii o strategii np. o tydzień, bo przypuszczam, że wielu z nas ma w nadchodzącym (i tak krótszym) tygodniu napięty grafik, bo w tym około-świątecznym czasie zawsze trochę zadań się nazbiera. Obejrzałem te materiały, ale chciałbym je jeszcze raz na spokojnie przerobić, a na to może nie być czasu w najbliższym tygodniu. 😉
Pozdrawiam
Ad 3 – Sprzeciw. Dobry sprzedawca nie robi klientowi problemów, czyli m.in. nie zawraca głowy. W każdym razie ja bardzo nie lubię, jeśli jestem dręczony telefonami “może jeszcze coś”. Skoro kupiłem, to znam adres i wiem, czym się firma zajmuje. Jak będę czegoś potrzebował, to sam przyjdę – na co dzień chcę mieć spokój.Ad 6 – Pełna zgoda, ale ilu tak postępuje? Przeanalizuj ostatnie cyrki w United Airlines.Ad 7 – Błędy są wybaczane, jeśli są szybko naprawiane. Nie musisz całować klienta po rekach – po prostu nie kombinuj, jakby się wymigać od odpowiedzialności. I jeszcze jedno – o tym, czy… Czytaj więcej »
Chyba się koledze role pomyliły 🙂 Jeśli chcesz nauczać, to zrób Bartkowi konkurencję i otwórz własnego bloga (abstrahując od tego, że piszesz głupoty z introspekcji).
Z całym szacunkiem, ale Pan nie był uprzejmy z uwagą przeczytać regulaminu bloga. Dalszy komentarz byłby- cytuje: “pyskówką”.
Pozdrawiam
“Przypadkowy słuchacz”
Hej, podoba mi się to że na tym blogu są różne funkcje prezentacji postów. I to dwa na raz video plus tekst. A sam artykuł fajny. Pozdrawiam.
Dziękuję za użyteczne materiały z Twojego bloga.