Zobacz jak dużo pieniędzy przechodzi Ci koło nosa (model abonamentowy)

Cała ta seria składa się z 4 materiałów:

1. Jak zbudować niesłychanie silną przewagę nad konkurencją?
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

2. Poznaj sekret sukcesu Adobe, Spotify i Netflix
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

3. Jaką GENIALNĄ rzecz zrobił Solorz (i dlaczego powinieneś zrobić to samo?)
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

4. Co robić, żeby Klienci wracali przez lata?
Kliknij Tutaj (video + wersja tekstowa)

Czy wiesz jaka jedna rzecz może sprawić, że:

  • będziesz miał regularne i przewidywalne wpływy do firmy
  • ogromną lojalność wśród Klientów
  • będziesz mógł go znacznie łatwiej i znacznie szybciej skalować?

A ponadto Twój biznes będzie odporny na recesje, kryzysy i spowolnienia gospodarcze.

Z tego rozwiązania korzystają już takie firmy jak Adobe, Orange, Play, Plus, NC+ i mam dzieję, że wkrótce także i Ty 🙂

Co to takiego ? Odpowiedź znajdziesz w materiale zamieszczonym poniżej. Zapraszam serdecznie do oglądania lub czytania, i komentowania!

Przypominam, że trwają zapisy na kurs “Liczy Się Strategia”.

Chcę się z wami podzielić dokładnymi szablonami, strategiami i ćwiczeniami, których używam w swoich projektach.

Nigdy wcześniej nie odsłoniłem do tego stopnia kurtyny, i nie pokazałem w najdrobniejszych szczegółach co robić krok po kroku, co, gdzie, kiedy i jak umieścić, aby mieć ponadprzeciętne rezultaty.

Chcesz zapoznać się z programem kursu “Liczy Się Strategia”?
::: Kliknij Tutaj :::

WSKAZÓWKA: chcesz szybciej oglądać video? Kliknij tutaj.

 

Chcesz zapoznać się z programem kursu “Liczy Się Strategia”?
::: Kliknij Tutaj :::

 

 

 Poniżej nagranie z omówieniem komentarzy

Zobacz jak dużo pieniędzy przechodzi Ci koło nosa (model abonamentowy)
4.3 (86.67%) 6 votes

85
Dodaj komentarz

avatar
37 Comment threads
48 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
38 Comment authors
ArturRobertTomek WMarcinTomasz Molenda Recent comment authors
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Adam Kopeć
Gość
Adam Kopeć

Koncepcja abonamentów jest ciekawa, tylko muszę skończyć zaplanowane przeze mnie rzeczy,
czyli u mnie koncepcja na przyszłość, warta zapamiętania i wdrożenia, jak będę miał mocniejsze fundamenty.
Dzięki Bartek za tyle przykładów biznesów, które to wdrożyły.

Krzysztof
Gość
Krzysztof

Prowadzę firmę usługową w obszarze systemów zabezpieczenia mienia i przyznam, że tu mam ciągle problem z nieregularnością przychodów bo trudno firmy czy osoby prywatne przekonać do płacenia abonamentu za np. przeglądy a dodatkowo są agencje ochrony, które w abonamencie mają dodatkowo usługę grup interwencyjnych.

Wielkie_Nieba
Gość
Wielkie_Nieba

Bartek, jak w mojej branży wymyślisz jak wprowadzić abonament to zacznę się do ciebie modlić xD Zajmuję się marketingiem nieruchomości, czyli pośrednictwem 2.0. Do dzieła:)

Alicja Owczarek
Gość
Alicja Owczarek

Pawle a komu prowadzisz ten marketing? Indywidualnym klientom czy biurom pośrednictwa nieruchomości , deweloperom?

Wielkie_Nieba
Gość
Wielkie_Nieba

Klientom indywidualnym, ale jak już będę PRO, zaoferuję się agencjom i deweloperom. Agencjom w sumie za niedługo.

Alicja Owczarek
Gość
Alicja Owczarek

W takim razie abonament mógłbyś zaoferować tylko klientowi,który ma kilka nieruchomości i potrzebuje stałego promowania. Albo dla klienta,który ma nieruchomość, którą trzeba długo promować. Ale w sumie mógłbyś mieć abonament na 6 m-cy i zaletą jest to,że kwota jest rozłożona w czasie…

Wielkie_Nieba
Gość
Wielkie_Nieba

No jest się nad czym zastanowić. Dzięki:)

Tomasz Paczkowski
Gość
Tomasz Paczkowski

Zajmuję się marketingiem dla Firm i często mam tak jak mówisz z informatykami, którzy robią strony. Jest zlecenie x dostaję y pieniędzy. A potem jeszcze to… jeszcze tamto… jeszcze tutaj trzeba coś zmienić… Ale chyba już widzę tutaj rozwiązanie dla swojej Firmy 🙂

bethart
Gość
bethart

Też robię strony i sam tego nie stosuję, ale widzę u konkurencji (nawet w SPAMie), że niektóre firmy stosują strona WWW już od 50zł/msc, nie przyglądałem się temu, ale domyślam się, że trzeba bardzo konkretnie spisać co się w tej kwocie mieści, bo na pewno funkcjonowanie tej strony, jakiś procentowy uptime serwera i gwarancję na poprawne działanie strony, można dodać też jakieś mało pracochłonne zmiany, ale wydaje mi się, że musi to być ograniczone, bo za te powiedzmy 50zł klient nie może wymagać, że co miesiąc będzie miał inny kaprys na np. przebudowywanie szablonu strony.

Dawid Szosziaszwili
Gość
Dawid Szosziaszwili

Prowadzę sklep z alkoholami 24h. Dodam że posiadam stronkę na fb.
Ma ktoś jakiś fajny, oryginalny pomysł na abonemencik który można będzie wprowadzić? 🙂
Pozdrawiam

Dawid
Gość
Dawid

Prowadzę sklep z alkoholami 24h. Dodam że posiadam stronkę na fb.
Ma ktoś jakiś fajny, oryginalny pomysł na abonemencik który można będzie wprowadzić? 🙂
Pozdrawiam

bethart
Gość
bethart

Za 100zł/msc gwarancja, że poziom promili we krwi każdej soboty nie będzie niższy niż 0.5 😀
Wybacz mój humor 🙂
Pozdrawiam

K
Gość
K

abonament na cotygodniową dostawę piwka pod wskazany adres np. 4 perełki + 1 ekstra aby spróbować czegoś nowego/niszowego ?

K
Gość
K

Wersja tekstowa pojawi się jutro (wtorek 31 marca) -> czy jutro nie jest piątek? piąteczek? piątunio? Zaraz ogłoszę to pracownikom 🙂 Bartku jesteś pozytywnie zakręcony 🙂 to jest to flow które nakręca cały biznes 🙂

Gosia
Gość
Gosia

OK. wszystko fajnie jak masz biznes online i strefę klienta gdzie klient widzi swoje wpłaty i ect.
A jak Bartku byś rozwiązł probelm z rozliczaniem abonamentów np za tą kawę, czy kosmetyczkę? Jak klient ma sprawdzać ile mu jeszcze zostało środków do wykorzystania. Czy znasz gotowe rozwiązania do automatyzacji takich abonamentów? Nie wyobrażam sobie ręcznego rozliczania klientów, bo to by była ewidentna strata czasu.

bethart
Gość
bethart

Gosia – wybacz autoreklamę, ale jeśli potrzebujesz takiego rozwiązania informatycznego to być może mogę Ci coś zaproponować. Jestem w trakcie pracy nad systemem, za którego użytkowanie również będę pobierał opłaty abonamentowe i wdrożę dla moich klientów szybkie płatności on-line, które mają dwie spore zalety:1) ułatwienie płatności klientowi – wchodzi na moją stronę, loguje się i widzi bieżące saldo, które jest automatycznie co miesiąc obciążane odpowiednią kwotę – jak chce klika “doładuj za kwotę x”, a zewnętrzna platforma obsługująca płatności (np. payU, tpay itd.) przenosi go do jego banku i robi resztę roboty, a pieniążki trafiają na moje konto2) automatyzacja –… Czytaj więcej »

Magda
Gość
Magda

Pomagam ludziom schudnąć. Tzn. sprzedaje kursy przez internet. W sumie może jest kilka sposobów na abonament, ale nie mam pojęcia jak to zrobić. Kurs trwa 1 miesiąc jest tam zawarta wiedza, którą później ktoś ma stosować. Jakieś pomysły?

Paweł Cisek
Gość
Paweł Cisek

Wiele osób nie tylko chce schudnąć, ale np. po osiągnięciu docelowej wagi chcą dalej pracować nad sobą i budować muskulaturę. Może warto iść w tym kierunku oferować jakąś konkretną ścieżkę, która zawiera ułożone ćwiczenia + indywidualne zmiany w diecie z miesiąca na miesiąc? Wtedy taki klient widzi efekty i wykupuje kolejne miesiące prowadzenia.

Piotr Koszecki
Gość
Piotr Koszecki

uczę ludzi matematyki. Tutaj nie mam problemu z pomysłami na abonament, tylko z silną wolą, by to wreszcie wprowadzić.

Alicja Owczarek
Gość
Alicja Owczarek

W swoim biznesie trochę tego nie widzę. Chyba ,że jest ktoś kto np. opłacałby abonament 50 zł co miesiąc,który uprawniałby do wybrania dla swojego dziecka np. 4 par butów na każdy sezon. Gdzie jednorazowo klient musi wydać około 200 zł za buty.

Bartku Twoja odpowiedż na komentarze z poprzedniego nagrania jest extra bonusem. Tyle podpowiedzi…wow… Jesteś WIELKI.
Imponująca jest Twoja wiedza,milion książek chyba przeczytałeś…. I to by się zgadzało.. w końcu prowadziłeś kursy szybkiego czytania 🙂

Pozdrawiam

Maciek Kuchnik
Gość
Maciek Kuchnik

Zajmuję się WordPressem, strony, motywy, wtyczki itp. U mnie głównym problemem jest podejście klienta na zasadzie “jak działa to za co mam Ci płacić”, czasem zmieniają podejście po tym jak się coś rozsypie. Na drugim biegunie są klienci który są zadowoleni, że dbam o ich strony, bo są one ważnym elementem ich biznesu. Oprócz opieki nad WP którą już realizuję, chcę wprowadzić up-selling rozbity na płatności ratalne. W sytuacji w której klient chce wydać np. 3000, chcę sprzedać usługi za 5000 i rozliczyć to w modelu 50% teraz – 50% w dłuższym okresie. Co myślicie o takim up-sellingu? Może widzicie… Czytaj więcej »

Kamila z Kreatorni Zmian
Gość
Kamila z Kreatorni Zmian

Proszę mnie wpisać na listę priorytetową 🙂 kreatorniazmian@gmail.com

Katarzyna Gorzędowska
Gość
Katarzyna Gorzędowska

WOW! Świetnie omówiony temat i ogrom przykładów, rewelacja! Automatyzacja to coś o czym myślę od jakiegoś czasu. Ale kwestie techniczne mnie stopowały – znałam tylko paypala, który w Polsce nie jest zbyt popularny. Sprawdziłam dzisiaj paylane i faktycznie chyba mogę wdrożyć u siebie.

Wojtek
Gość
Wojtek

Super Material! Wprowadzam model abonamentowy od dwoch miesiecy i sa to dwa najlepsze, najstabilniejsze i najbardziej przewidywalne miesiace w mojej karierze:) Mniej stresu a wiecej czasu pozwala mi na poszukiwaniu klientow.
Po obejrzeniu video zrozumialem tez, co trzyma mnie na aktualnym poziomie. Jako, samozatrudniony wszystko robie sam, ewentualnie zlecam dzialania na zewnatrz ale nie buduje prawdziwego biznesu, nie buduje teamu. Wszystko to z obawy przed tym, ze strace to co lubie robic i bede musial rozwinac nowe dla mnie umiejetnosci jakimi jest zarzadzanie!
W tym przypadku zrozumialem ze jest to strach przed rozwojem i podejmowaniem nowych dzialan. Dzieki!

Dawid Czerw
Gość
Dawid Czerw

“Czy zrobiłeś ćwiczenie z wideo nr 1?” – od razu mi się przypomniał Krystian Karczyński i eTrapez 🙂 Co ciekawe model się zgadza!

Adriana Krętosz
Gość
Adriana Krętosz

Brawo! Świetny materiał. Dużo wiedzy do przetrawienia!😉 Wiele przykładów, nie mniej nie umiem wśród nich znaleść czegoś dla mojej specyfiki działalności.
Autohandel, import samochodów z zagranicy.
Serwis klimatyzacji, tutaj już prędzej można by oferować abonament.
Ale czy taki model sprawdził by się dla serwisu klimy? Zwykle raz na sezon ktoś przyjeżdża na kontrole układu. Wątpię by ktoś chciał płacić za gotowość do serwisu co m-C.
Pomożecie? Wierze w Was 😊👊

Dawid Czerw
Gość
Dawid Czerw

Co do mojego biznesu: nauka szachów (na żywo w Krakowie lub on-line). Podczas oglądania przyszło mi do głowy: ktoś wpłaca pewną ilość gotówki i po zajęciach jest mu odejmowana odpowiednia suma(to już właściwie robię chociaż inicjatywa była jednego ucznia, nie moja), program treningowy (co miesiąc wysyłana jest odpowiednia ilość materiałów do samodzielnego przerobienia).

Macie jakieś inne pomysły? 🙂

Karolina Prusińska
Gość
Karolina Prusińska

Czy ja coś przeoczyłam, czy nie było przykładu ze szkołami??? Wszelkiego rodzaju, od żłobków po uczelnie wyższe, szkoły korepetycji pewnie też by się znalazły, szkoły języków obcych. Szkoły wszystkiego- jazdy konnej, jogi, śpiewu, rysunku, fotografii.

Paulina
Gość
Paulina

Bartku, geniaaaalne nagranie! Wieczór spędzę nad uzupełnianiem arkusza 😀 Ale co jest dla mnie największych wyzwaniem? Absolutnie punkt 3 i zastanowienie się co zacząć robić, czego konkurencja nie robi !!! Akurat w branży w której działam (branża animacyjna) mam wrażenie, że tylko różnimy się osobami i animatorami- ponieważ patrzę na firmy konkurencyjne – to wszyscy mamy te same atrakcje. Nawet jak wprowadzam nowe atrakcje – ktoś już to ma. Często staram się obserwować firmy zagraniczne z tej branży, ponieważ wieloma się inspiruję i one wprowadzają nowości,które można wykorzystać. U mnie najbardziej pracuję nas sobą i moją pracownicą- bo wiem, że… Czytaj więcej »

Marek Pruski
Gość
Marek Pruski

Model abonamentowy jest bardzo dobry ze względu na poczucie bezpieczeństwa finansowego. Zajmując się serwisem i modernizacją maszyn bywa różnie bywa miesiąc luźniejszy a bywa taki że pot spływa po czole ale mając pewność że dana firma tak czy owak co miesiąc zapłaci ustaloną kwotę to jest się bardziej skłonnym do chwilowego “pójścia po kosztach” ze względu na wzajemną lojalność.Drugą kwestią jest “dojrzenie” danej firmy do tego aby korzystać z usługi w abonamencie. Wielu małych przedsiębiorców “boli” że mają płacić za miesiąc nawet jeśli nie było awarii lecz tylko sam przegląd.Jak mówi przysłowie “Chytry dwa razy traci.” Mam tu na myśli… Czytaj więcej »

Radosław Salak
Gość
Radosław Salak

Jak zawsze dobra robota.
Tego typu usługi są coraz popularniejsze w szczególności w Internecie. Skoro tak wiele firm przechodzi na ten model to oznacza, że coś w tym jest.
Czekać tylko aż firmy ze starej ekonomii zaczną przechodzić na ten sam model. Oczywiście te pierwsze zyskają najszybciej.
Tak samo jak ktoś wpadł, że trzeba do fryzjera się umówić a z ulicy to nie masz szans na strzeżenie i co okazało się, że jest to genialny model biznesowy.
I oczywiście cena za taką ekstra usługę skoczyła kilkadziesiąt procent i tym samym przybyło wielu klientów mimo wyższej ceny.

Maja
Gość
Maja

Ja zajmuję się rękodzielnictwem (biżuteria) i makijażem… chyba średni temat dla abonamentu? 😉

Michał Żółtowski
Gość
Michał Żółtowski

Ha, prowadzę “model abonamentowy” od dawien dawna. Ostatnio tak naprawdę zdałem sobie sprawę z tego, jaki jestem słaby w sprzedaży – bo od początku istnienia firmy może z 2-3 klientów odeszło, całą resztę jak raz pozyskałem to są cały czas. Nigdy nie musiałem sprzedawać, a nowi przychodzą głównie z polecenia tych poprzednich. Prawdziwe wyzwanie w tym modelu leży w tym, aby utrzymać wysoką jakość obsługi klienta, oraz trzymać koszty w ryzach.

Michał Żółtowski
Gość
Michał Żółtowski

Poprzedni komentarz napisałem jeszcze przed obejrzeniem materiału – fajnie otwiera oczy ten pomysł np. z kosmetyczką :). Abonament ma jedną świetną charakterystykę, chyba w każdym przypadku – tworzy bardzo zbieżny interes z klientem. Jak już nam on płaci ten abonament i jest nastawiony na długotrwałą relację to nie musimy inwestować w marketing, za to optymalizujemy, bo sami nie chcemy się przy tym za bardzo narobić. To prowadzi do maksymalizacji jakości i to nie takiej na pokaz, ale takiej naprawdę korzystnej dla klienta. Model ‘abonamentowy” o którym pisałem wyżej to nie żaden innowacyjny startup internetowy, tylko zarządzanie najmem nieruchomości. Ogólnie pominąłeś… Czytaj więcej »

Marek
Gość
Marek

Witam i dzięki za wartościowy artykuł. Abonament z powodzeniem można wykorzystać do blokady płatnej treści na stronie pod warunkiem, że jest to wartościowy content 🙂 Mam stronkę na WordPress, gdzie udostępniam matematyczną wiedzę w postaci abonamentu i mogę powiedzieć, że to naprawdę świetnie działa (w przeciwieństwie do SMSów Premium, czy jednorazowych płatności online).

Do tego abonament można fajnie wykorzystać do zbierania maili i budowania długotrwałych relacji z Klientami.

Być może komuś się przyda wtyczka Fast Micro Pay do płatności na WordPress.

Piotr Koszecki
Gość
Piotr Koszecki

wiem. Muszę przestać jęczeć i zabrać się do roboty 🙂

Kaśka
Gość
Kaśka

Cześć :)!,

Prowadzę sprzedaż oleju opałowego i grzewczego.
W jaki sposób mogłabym wdrożyć tą metodę?

Kaśka

Karina Szałek
Gość
Karina Szałek

Witam ,
ja jestem grafikiem komputerowym . Więc myślę , że u mnie w branży można by było to wprowadzić bo nie widziałam aby graficy mieli taki system abonamentowy.

Maciej M
Gość
Maciej M

Jak zwykle mega wartościowa wiedza Bartku!

Moja firma oferuje instalacje fotowoltaiczne (darmowy prąd) dla domów, gospodarstw rolnych i firm. Oferujemy kompleksową usługę od projektu po serwis.
Jedyna opcja do wprowadzenia abonamentu to abonament serwisowy? Choć z drugiej strony pierwszy rok serwisu jest gratis, dopiero kolejne lata mogłyby wchodzić w grę…

Bartku są jeszcze jakieś opcje?

Pozdrawiam

jakub mika
Gość
jakub mika

Witam.Bardzo fajny i wartosciowy material ,wiec zastanawiam sie jak wprowadzic podobny system abonametowy w moim przyszlym biznesie?Jestem w sytuacji w ktorej zaczalem budowe malego osrodka wypoczynkowego tz.( buduje domki w stylu goralskim na wynajem)Bardzo prosze o wsparcie.

Pozdrawiam,
Jakub

Gosia
Gość
Gosia

O! Coś w podobnej branży! Ja prowadzę malutki pensjonat nad morzem, tylko w sezonie letnim. Raczej ciężko by było z wdrożeniem takiego systemu. Bardziej zastanawiałam się, co zrobić aby klient wrócił. Jednak w dzisiejszych czasach mało kto jeździ kilkukrotnie w to samo miejsce i po głębszych analizach jednak pozostaje ciągłe pozyskiwanie nowych klientów. Po obejrzeniu pierwszego filmu z serii, ciężko mi zrobić płótno strategiczne, gdyż jest wielka rozpiętość standardów willi, pensjonatów, pokoi gościnnych (bo często nazwa “apartament” to tylko nazwa; łatwiej jest z gwiazdkami w hotelach) i nie mogę porównywać się do wielkich hoteli. Mogę jedynie od nich podpatrywać. I… Czytaj więcej »

Robert
Gość
Robert

Gosia, Jakub. Tak rozwiazanie jest bardzo dobre. Nie wiem jak to by prawnie zrobic w Polsce. Jednak na zachodzie – szczegolnie w Hiszpanii i miejscach gdzie jest cieplo – stosuje sie tzw. Time Share. Pozwolcie, ze krotko wytlumacze na czym to polega. Kilka lat temu bylem w Hiszpanii na 4-5 dni na wakacjach i mialem 90 min prezentacje jak to dziala. Otoz dostalem oferte kupna pokoju w hotelu (Hilton chyba). Moge ten pokoj kupic na min 1 tydzien w roku. Oczywiscie moglem tez kupic na wiecej tygodni. Cena pokoju byla zalezna od tego w jakim okresie chcialbym przyjechac do hotelu.… Czytaj więcej »

Sebastian
Gość
Sebastian

Faktycznie ciekawy i działający sposób z tym abonamentem. Jak jednak wprowadzić takie rozwiązanie u producenta kosmetyków, którego Klientami są hurtownie? Zamówienia comiesięczne minimum przez rok (jako długość trwania abonamentu), z minimum logistycznym dzięki czemu hurtownie dostaną dodatkowy rabat? Co w przypadku, gdy pewnego miesiąca nie złożą zamówienia (zerwą abonament)?

Monika Kurdej
Gość
Monika Kurdej

mój fryzjer ma abonamenty Shake Your Head

Monika Kurdej
Gość
Monika Kurdej

ciekawe co byś podpowiedział psychodietetykowi:) Do dzisiaj wypracowałam model sprzedaży moich konsultacji w pakietach (od 6 do 12 tygodni), ale potem klient wychodzi z mojego biznesu. Czasem, jak kogoś lubię, to oferuję kontakt 1xm-c x 20 minut via phone x gratis, żeby móc towarzyszyć w zmianach, które klient już sam realizuje. Może tu powinnam wdrożyć abonament: dostęp do profesjonalnej, empatycznej rozmowy, kiedy potrzebujesz, droga klientko – alternatywa dla przyjaciółki, która albo przytakuje, albo narzeka?

Tomasz Molenda
Gość
Tomasz Molenda

Branża weselno-eventowa- jakieś pomysły? Ja myślę o modelu abonamentowym od długiego czasu jednak wesele jest zwykle raz w życiu. Zaś innych imprez człowiek nie robi, co miesiąc. Jak na razie nie widzę innej drogi jak jakość i rekomendacje plus ewentualnie jakieś rocznice czy okrągłe urodziny, z którymi ponownie wychodzi się z domu i organizuje z rozmachem. Szczególnie, że główną gałęzią jest obecnie obsługa muzyczna. Tutaj staram się rozszerzyć biznes aby klient kupił więcej usług. Jednak poza rekomendacjami za każdym razem klienta pozyskuje się na nowo od zera. Tym bardziej, że obecnie zwykle klientami są osoby nadające na podobnych falach i… Czytaj więcej »

Robert
Gość
Robert

Tomasz, z tego co piszesz, to glownie zajmujesz sie organizacja oprawy muzycznej na wesela/eventy. Czy moze robisz wszystkie co jest zwiazane z eventami? Na evencie jeszcze jest catering, wystroj wnetrza, wynajem sprzetu muzycznego, wynajem sali, dostawa kwiatow, fotografia, video. Mysle, ze jedna z tych rzeczy mozna spokojnie obrocic w abonement. Wlasnie pracowalem w Londynie w firmie, ktora dostarcza kwiaty na wesela/eventy. Nie widzialem, zeby az tyle kwiatow bylo na weselu w Polsce, jak tutaj. Ale co kraj to obyczaj. Co zauwazylem, ze firma ta ma umowy z firmami na dostarczanie kwiatow w wazonach do firm/restauracj/itp CO TYDZIEN. Kwiaty po tygodniu… Czytaj więcej »

Marcin
Gość
Marcin

wiadomo, że w niektorych branżach będzie łatwo znaleźć takie produkty czy usługi gdzie wprowadzenie modelu abonamentowego będzie łatwe. niestety nie zawsze sie tak da. Warto jednak zastanowić się chwilę i pomyśleć nad jakimś rozwiązaniem. Jesli uda nam się rozwikłać tą zagadke będziemy mięli dużą przewagę nad konkurencja.

Tomek W
Gość
Tomek W

Witam, tak ,mnie pochłonęło oglądanie i czytanie ,że nawet nie wiem jak minęły 4 godziny. Moimi największymi problemami jest obawa przed zatrudnieniem następnej osoby i delegacji wielu czynności które robiłem do tej pory tylko ja lub głównie ja, oraz przestanie robienia czegoś za darmo dla moich klientów za co powinni płacić. Doprecyzuje spisuje umowy na usługi telekomunikacyjne . Po spisaniu umowy chętnie pomagam klientom bo lubię to robić, raczej jestem uczynny i miły tak opisują mnie klienci pomagam np w konfiguracji telefonu itp itd. Ale wtedy się zaczyna raz pomogłem dlaczego później znów z czymś nie przyjść do mnie, a… Czytaj więcej »

Artur
Gość
Artur

Cześć, już spory kawałek czasu zajmuję się tworzeniem treści na potrzeby rynku farmaceutycznego. Pisanie sprawia mi radość, osiągam określone dochody z tego tytułu, ale od pewnego czasu zaczyna brakować mi czasu. Dzięki Tobie Bartku i Twojemu blogowi znacznie poprawiłem produktywność – kiedyś nie mając żadnych zobowiązań starczało mi czasu na przygotowanie 1-2 artykułów w tygodniu. Teraz piszę 2-3 materiały dziennie. Bardzo się z tego cieszę, ale mam wrażenie, że zaczyna się zaciskać się pętla na mojej szyi. Zaniedbuję rodzinę i domowe obowiązki. Czy ty Bartku oraz Wy czytelnicy macie jakieś pomysły jak przejść na kolejny “level” z moim zajęciem, zwiększyć… Czytaj więcej »