Sprzedaż to „syjamski bliźniak” prowadzenia firmy. Firma bez sprzedaży nie ma racji bytu.
Dlatego dzisiaj mam dla Ciebie 3 okrutnie ciekawe techniki sprzedaży, które wzbogacą Twój „arsenał”. Jeśli uwzględnisz te techniki w swojej strategii, to efekty mogą Cię zaskoczyć.
Z tego materiału dowiesz się:
- Dlaczego wysyłanie oferty w PDFie to duży błąd i co zrobić zamiast tego?
- Jak całkowicie zdjąć z klienta obawy przez zakupem?
- Co to znaczy, że gwarancja jest „szalona”?
- Jaką jedną, bardzo nietypową rzecz zrobiła pewna firma, której oferta trafiła mi do spamu?
To i wiele więcej w poniższym materiale!
Zobacz, skomentuj i udostępnij dalej ? Z góry bardzo, bardzo dziękuję!
POBIERZ PDF
Wolisz czytać zamiast oglądać? Jesteś osobą niesłyszącą? W takim razie zapraszam do wersji tekstowej 🙂 Kliknij w okładkę lub link zamieszczony poniżej:
Kliknij tutaj, aby pobrać wersję tekstową (pdf)
Zapisy na kurs "Liczy Się Strategia"
ZAKOŃCZONE
Jeżeli:
1. Chcesz mieć stały strumień klientów, dla których cena nie jest najważniejszym czynnikiem przy zakupach.
2. Chcesz znacząco poprawić sprzedaż w swojej firmie (być może nawet o kilkaset procent!)
3. Chcesz, aby Twoja firma działała jak dobrze naoliwiona maszyna
.Wszystkie nagrania z tej serii:
Cześć Bartku. Zastanawiam się, czy taki kurs przyda się osobie, która nie posiada własnego biznesu, ale chciałaby w jakiś sposób zabłysnąć przed szefostwem fajnymi pomysłami, jak ten biznes rozwinąć 🙂
I jeszcze jedno pytanie – czy te strategie będą działać również w przypadku, gdy firma jest pośrednikiem (bazą) treści z innych stron (i nie ma wpływu na content, który do niej dociera (na jego jakość)?
Cześć Karolina, myślę że wiedza z kursu może się przydać zarówno w miejscu gdzie teraz pracujesz, jak i wszędzie tak, gdzie jeszcze przyjdzie Ci pracować. Czasami dużo zależy od tego, na ile kierownictwo jest otwarte na pomysły i sugestie pracowników.
Jeśli strona jest tylko bazą dla innych stron to nic nie szkodzi, bo jeżeli zależy wam na promowaniu samej bazy, to trzeba podjąć konkretne działania strategiczne i promocyjne. Ciężko mi się cokolwiek doradza nie znając konkretów: jaka to baza, jakich stron, jaki jest model biznesowy itp. Jakbyś napisała trochę więcej szczegółów to będę w stanie coś więcej napisać 🙂
Strona zajmuje się chomikowaniem kodów rabatowych. Zbieramy content z różnych stron i gromadzimy w jednym miejscu, u siebie.Zarabiamy, gdy klient wykorzysta kod, skorzysta z promocji. Problem jest taki, że często te promocje są (mówiąc łagodnie) słabe. Co z tego, że promocja mówi “30% zniżki na wybrane produkty”, gdy na liście tych produktów są mało atrakcyjne i te, które się słabo sprzedają…
To na szybko przychodzi mi do głowy, żeby zrobić prosty podział na stronie na:
GORRRRĄCE OFERTY: i tu będą naprawdę dobre deale
i
POZOSTAŁE PROMOCJE: i tu mogą być te słabsze rzeczy
Wtedy nikt do nikogo nie będzie miał pretensji. Nie wiem jaki jest model biznesowy, ale jeśli jest tak, że najwięcej zarabiacie na tych ofertach, które są też najlepsze dla czytelnika, to bez zastanowienia środek ciężkości w promocji postawiłbym tylko na te rzeczy, a reszta niech tam sobie gdzieś poniżej wisi.
Hej! Ja zazwyczaj po wstępnej rozmowie z klientem i przygotowaniu oferty (właśnie w pdf 😉 ), staram się na drugi dzień zadzwonić do klienta, czy otrzymał ode mnie maila. Na początku faktycznie zdarzało się, że trafiały do spamu, bo po pierwsze był to nowy mail firmowy (prawdopodobnie google go jeszcze nie sklasyfikował), po drugie w temacie wiadomości zawsze było napisane “oferta”, co dawało jeszcze większe podstawy dla filtrów antyspamowych, żeby sklasyfikować wiadomość jako SPAM 🙂
Tak mogło być. To już wiesz co robić 😉
Cześć Bartek, prowadzę firmę już 9 lat lokalnie mamy swoją myjnię parową i salon auto detailingu ale działamy również na większą skalę a mianowicie rozwijamy sieć franczyzową mobilnych myjni parowych w całej Polsce. Mam duży dylemat z kursem ponieważ obawiam się czy znajdę tam rzeczy, które będę mógł wykorzystać w mojej branży i w rozwoju sieci franczyzowej bo na tym głównie mi zależy. Chodzi mi oto czy ten kurs nie jest bardziej skierowany do nowo otwierających się firm, które potrzebują bardziej podstawowych informacji jak rozwijać i poukładać firmę?
Grzegorz nie wierzę! Wczoraj słuchałem podcastu Twojego i Adama G (o ile zarówno za tym komentarzem, jak i u Adama jest ten sam Grzesiek 🙂 ) Nawet sobie pomyślałem: no to jest idealny człowiek do naszej strategicznej grupy. Z tego co wiem procesy, procedury i instrukcje już działają u Ciebie bardzo dobrze, więc ten moduł nie będzie zbyt pomocny, natomiast wszystkie dotyczące budowy rozpoznawalnego brandu i dobrej reputacji jak najbardziej. W Twoim przypadku po prostu sama firma też jest produktem ponieważ musisz przekonać ludzi zainteresowanych franczyzą, że lepiej otworzyć myjnię niż np. budę z kebabem. Zerknij sobie proszę w opinie… Czytaj więcej »
Cześć Bartek
Dużo mówisz o promowaniu własnej firmy. A powiedz jak będzie wyglądało to promowanie po tym jak wejdzie ACTA 2?
Prawdopodobnie wszystkie blogi i you tube przestaną istnieć.
Obejrzyj to nagranie: https://www.youtube.com/watch?v=uxFoykFifuQ
Pozdrawiam
Cześć Bartek, czy w biznesie biuro rachunkowe i doradztwo podatkowe jest jakaś możliwość skalowania ?
Oczywiście, że tak 🙂
Ale jak to byś zrobił ? Jaką wiedzę sprzedawać w postaci kursów skoro to jest bardzo specyficzna i specjalistyczna informacja. I jeszcze zrobić to w taki sposób, żeby klienci chcieli korzystać z usług doradztwa podatkowego?
Bartku, zaczynam w biznesie doradztwa podatkowego. Nie mam za bardzo smykałki do sprzedaży swoich usług a to jest podstawa. Doradź mi proszę jak zdobywać klientów, zeby nie trwało to latami. Możliwości reklamy w tej branży są dość mocno ograniczone, powinny tez byc stosownie wyważone i “poważne”. Z góry dziękuję
Aleksandra bądź z nami dzisiaj o 20:00 na fanpage https://www.facebook.com/liczysiewynik/ na Q&A to odpowiem na Twoje pytanie. Wtedy z mojej odpowiedzi skorzysta trochę więcej osób, ok?
Odkąd wyszedł ten kurs, ciągle nie daje mi on spokoju. Bo z jednej strony wiem, że to może być nasza najlepsza inwestycja. Ale z drugiej strony, nie mam teraz tyle pieniędzy. Humoru nie poprawia mi fakt, że jest to ostatnia edycja. I cały czas sie waham. Bo zależy mi bardzo, żeby rozwinąć naszą firme, aby przynosiła dobre dochody, a nie takie ledwo wystarczające na opłaty i to nie zawsze.
Aniu bądź jutro z nami o 20:00 na Q&A na fanpage: https://www.facebook.com/liczysiewynik/ i powiem jaki jest mój punkt widzenia 🙂
Ok, w takim razie wpisuje w kalendarz i pojawię się jutro 🙂
Bartku, zapewniam Cię, że szanuję to, co robisz. Szanuję Twoją wiedzę, kompetencje, doświadczenie. Twoje rady na pewno pomogły wielu ludziom. Ośmielę się jednak zauważyć, że radzenie innym, aby ściemniali, podwyższali swoją wartość za pomocą kłamstwa jest złe. Oczywiście wiem, że nie zgadzasz się ze mną i wg Ciebie fajnie jest okłamywać swojego kontrahenta mówiąc mu o jakiś nieistniejących spotkaniach biznesowych… z jakimiś znanymi ludźmi. ABY PODNIEŚĆ SWOJĄ WARTOŚĆ W ZAKŁAMANY SPOSÓB! Jestem co najmniej zdumiony tym, że na Tobie takie ściemy robią wrażenie. Wyobraź sobie, że np. jestem jakimś tam fotografem ślubnym pierwszym z brzegu z netu, do którego zadzwoniłeś,… Czytaj więcej »
Jarek, ale Ty chyba nie obejrzałeś mojego materiału w całości. Bo ja tam mówię wyraźnie, że możesz coś takiego powiedzieć TYLKO I WYŁĄCZNIE WTEDY, KIEDY NAPRAWDĘ PRACUJESZ Z DUŻYMI KLIENTAMI. Mówię to dokładnie w 10:24. Nawet podkreślam wyraźnie czym się może skończyć ściemnianie i że prawda prędzej czy później wyjdzie na jaw.
Bartek, ponownie wnikliwie obejrzałem Twoje video
” 3 osobliwe techniki sprzedaży”
Pewne sprawy można tam różnie interpretować.
Źle zinterpretowałem Twoje słowa.
Przepraszam jeśli uraziłem Ciebie moim poprzednim komentarzem.
Pozdrawiam
Jarek
Bartek, wiem, że to ma być tylko jedno pytanie, ale z drugiej strony wspominasz o 30 minutowej kawie, więc pozwolę sobie na takie trzy szybkie QQQ:) 1. Jaki jest najlepszy sposób na zbudowanie listy mailingowej? 2. Jakie narzędzia marketingu on line uważasz za najbardziej wartościowe? 3. Obecna: “Liczy się strategia” jest ostatnią edycją, z jakiej tematyki możemy spodziewać się Twoich kolejnych kursów i kiedy? Pytanie poza konkursem, czy faktycznie na taką kawę, gdzieś/kiedyś można? 🙂
Cześć Bartek!
Które etapy, poziomy budowania bloga, uznajesz za kluczowe, a które za najbardziej wrażliwe?
Które momenty mogą być dla autora najtrudniejsze?
No i jak się na to przygotować?
Co dzisiaj, z bagażem ogromnego zaangażowania i działania, zrobiłbyś inaczej, gdybyś zaczynał od samiuteńkiego początku?
Pozdrawiam 🙂
Bartku, uważam że robisz świetną robotę. A przy tym jesteś inny niż reszta internetu zajmująca się tematami sprzedażowymi.
Mam problem.
Od prawie 2 lat pracuje nad sklepem internetowym. Obecnie sprzedaję poprzez Amazon i eBay.
Ale własny sklep internetowy to jest to czego potrzebuje.
Pytanie w którym potrzebuję Twojej porady:
Czy mam brnąć dalej w sklep na WordPress +woocommerce? Niestety motyw nie jest już aktualizowany i co chwilę informatyk musi aktualizować na własną rękę.
Czy może zrobić nowy sklep na np. Shopify lub podobnym serwisie.
Jak Ty sprzedajesz swoje kursy, produkty?
Pozdrawiam serdecznie
Darek
Ilę miesięcznie przeznaczasz na Facebook Ads i na co nakierowane są reklamy i w jakim stopniu(kwota przeznaczana np. na lajki i komentarza, a kwota przeznaczana na konwersję)
Zapisane! Odpowiem o 20:00 🙂
Cześć Bartku
Czytając twój ebook wszystko wydaje się takie proste do zrobienia .W rzeczywistości trudno coś osiągnąć .Co można zrobić żeby swoje cele się udały?
Bartku załóżmy że spotkałeś siebie młodszego o kilka lat, ale siebie który poszedł inną drogą. Nie przeczytał miliona książek biznesowych, nie był na studiach, a pomimo miliona pomysłów na działalność, wciąż nie ma nawet środków na ruszenie z czymkolwiek. Zamiast studiów czy książek w wolnych chwilach słucha podcastów i czyta blogi takie jak Twój. Co taka osoba może zrobić, żeby poprawić swój byt – jakie umiejętności kluczowe nabyć, żeby najpierw wyrwać aię z zarobków koło 3000 na wyższe, a potem po odłożeniu jakiejś sensownej kwoty ruszyć z jakimś biznesem? A może lepiej wymyślić coś co nie angażuje finansowo na start… Czytaj więcej »
Hej Bartek! Mam 18 lat. Za kilka miesięcy mam maturę. Przeczytałem Twoją książkę ”Przestań narzekać…” 🙂 Interesuję się rozwojem osobistym, inwestowaniem i sprzedażą online. Co zrobić po maturze, jeśli chcę stworzyć własny kurs (mam własny, oryginalny pomysł) i książkę na rynek światowy? I dodatkowo sprzedawać rzeczy online na np. Allegro (dropshipping/własne rzeczy)? Czy iść na studia Biznesu/E-commerce/Coachingu za granicę (znam dobrze języki obce) i tam dodatkowo coś się doszkalać, próbować i zbierać doświadczenie, poznawać nowych ludzi i koncepcje czy nie iść w ogóle na studia i lecieć z tematem nie studiując? (praca na etacie za granicą i w międzyczasie doszkalanie… Czytaj więcej »
Za pomocą bloga pozyskuje klientów na moje szkolenia, usługi SEO, konsultacje, choć bez jakiejś konkretnej strategii.
To najlepsi klienci, bo mają do mnie “respect” :), zaufanie i wiedzę, więc świetnie się z nimi pracuje.
Z ludzmi którzy trafiali spoza bloga różnie bywa.
Aktualnie chciałbym pozyskać jako klientów właścicieli sklepów internetowych.
Masz dla mnie jakiś pomysł na pozyskiwanie klientów. Podpunkt 1 z filmu jest ok aczkolwiek wykonanie takich analiz dla 100 klientów, wysyłka, odpisywanie… to sporo roboty, a wiele tez osób odbija się od moich stawek.
Odpowiedziałem na wczorajszym Q&A 😀
Hej, ja ponownie, w ramach kawowej dolewki:
Bartek, co robisz, gdy zalewa Cię fala genialnych pomysłów? To ogromna energia?! A wszystkiego naraz się nie da. Jak to godzisz z laserową koncentracją? Hmm… I mam tu na myśli już te, które wiadomo, że są świetne NA JUŻ! 🙂
Trudno jest wybrać jedno pytanie, ale spróbuję 🙂 Jak dobrze ustalić – zakładając, że mam pomysły na konkretne produkty, które chciałbym zacząć sprzedawać (opartych na mojej wiedzy i doświadczeniu) – właściwą grupę odbiorców, która realnie byłaby zainteresowana tymi produktami?
Bądź dzisiaj o 19:00 na fanpage, odpowiem na to pytanie 🙂
Cześć Bartku.Mam firmę ,która zaopatruje sklepy w świeże warzywa i owoce.Zastanawiam się jak wdrożyć Twoje techniki sprzedaży w taką branżę.
Z punktu widzenia KLIENTA. Osobiście bardzo lubię dobrze zrobione dokumenty w PDF – musi być tylko odpowiednia czcionka (a nie „maczek”), a strony nie mogą być zbyt szerokie, by nie trzeba było przesuwać dokumentu w poziomie w trakcie czytania (twoje są bardzo dobre). Opisany problem wynika raczej ze sposobu działania poczty, a nie samego PDF. Bardzo nie podoba mi się pomysł „pikseli” – nie widzę powodu, bym miał być dręczony kolejną porcją reklam tylko dlatego, że chwilowo zainteresowałem się stroną jakiejś firmy – lub wręcz przypadkowo wszedłem, szukając czegoś innego. Jak jest wartościowa, to zapamiętam i wrócę, jak będę potrzebował.… Czytaj więcej »
Hej Bartek! Ciekawe pomysły. Szczególnie zainteresował mnie pomysł z retargetowaniem. Czy dobrze zrozumiałem, żeby kierować z reklam na FB lub Google bezpośrednio na stronę sprzedażową? Czy ma to być jakaś pośrednia/ocieplająca strona?
Zależy jak dobrze wygląda Twoja strona sprzedażowa, bo rzeczywiście nie chodzi też o to by wystraszała potencjalnego klienta.
Lubię Twoje filmy, a dziś niespodziewana wartość dodatkowa. Przypomniałeś mi właśnie, że po postawieniu nowej strony pod fotografię ślubną nie zainstalowałem pixela… 😀
Haha do usług, nawet z tymi drobnymi rzeczami, a właśnie one najczęściej nam jakoś uciekają
Naprawdę ciekawy pomysł z zastąpieniem PDF’a, podstroną ze skryptami remarketingowymi. Jeżeli chodzi o szaloną gwarancję, fajnie, że u Ciebie się to udało, jednak pewnie znana sieć handlowa oferowała zwrot pieniędzy za zakupy i wszyscy wiemy jak się to skończyło… 🙂 Trzecia i czwarta wskazówka bardzo trafna i warto je zastosować w swoim biznesie.
Dawny post, ale niezwykle cenny. Dzięki, że jeszcze go pozostawiłeś na blogu 🙂
Świetna sprawa z tą wersją pdf, nie każdy preferuje video. Dzięki za cenne rady, na pewno się przydają 😉