Sprzedajesz kursy online, e-booki, webinary lub inne produkty cyfrowe, ale wyniki do końca Cię nie zadowalają… a może po prostu chcesz wejść na wyższy poziom, bo masz już dosyć poczucia, że zostajesz w tyle i stać Cię na więcej?
Jeśli tak, to dziś opowiem Ci o 4 wybitnie skutecznych metodach sprzedaży, dzięki którym znacząco zwiększysz swoje zyski.
Korzystają z nich tacy giganci, jak: portal udemy.com, Russell Brunson, Jeff Walker, Brandon Burchard… czy też na naszym rynku – firma Quest, oraz Evenea.
Poznasz zalety, wady, przykłady oraz najlepsze praktyki każdego z modeli. Dzięki temu możesz od razu zacząć je wdrażać u siebie, aby zaserwować sobie zastrzyk gotówki, umocnić swoją pozycję na rynku i szybciej wyskalować biznes.
Do tej pory dzieliłem się tą wiedzą tylko z klientami na płatnych konsultacjach 1 na 1. Dlatego śmiało korzystaj 😉
Wielka prośba i… PREZENT!
Włożyliśmy w to nagranie sporo pracy dlatego mam prośbę: pomóż mi dotrzeć do innych osób, którym to nagranie może pomóc. Może wśród znajomych masz kogoś, komu warto podesłać to video? Podeślij nagranie mailem, Messengerem albo udostępnij na Facebooku.
Z góry bardzo, bardzo dziękuję.
Przygotowałem dla Ciebie również bardzo fajny prezent. Wspominam o nim pod koniec video.
Zapraszam do oglądania i komentowania!
Wskazówka: klikając w koło zębate, możesz wybrać prędkość odtwarzania i obejrzeć nagranie w przyspieszeniu.
Wersja audio
Aby pobrać odcinek kliknij >>> TUTAJ <<<
Wersja tekstowa
Wolisz czytać, zamiast oglądać? Jesteś osobą niesłyszącą? W takim razie zapraszam do pobrania wersji tekstowej 🙂 Kliknij okładkę lub link zamieszczony poniżej:
Kliknij tutaj, aby pobrać wersję tekstową (PDF)
Spis linków
- The Millionaire Messenger – link do opisu książki
- Experts Academy – link do landing page z zapisem
- “Jak pozyskiwać klientów?” – link do książki
- “Jak napisać ofertę, która sprzedaje?” – link do artykułu na blogu LiczySieWynik.pl
- “Jak napisać ofertę lub ogłoszenie, które wyrywa z butów?” – link do artykułu na blogu LiczySieWynik.pl
- Post o nagłówkach – link do posta na FB
- Post o gwarancji – link do posta na FB
- Webinary cykliczne o efektywności – link do strony z zapisem >>> Zapraszam! 🙂
- Podcast PRO Marka Jankowskiego – link do landinga z ofertą kursu
- “Dlaczego warto robić epickie kampanie?” – link do artykułu na blogu LiczySieWynik.pl
Zaproszenie
Na nowo pojawiła się możliwość dołączenia do grona zachwyconych kursantów programu “LICZY SIĘ KAMPANIA”!
Prezent do pobrania
Szczegółowa mapa myśli: niezastąpiona do szybkich powtórek i ustrukturyzowania zdobytej wiedzy. Zawiera wszystkie linki oraz dodatkowe przykłady, których nie omawiałem.
UWAGA! Aby otrzymać mapę myśli, proszę, napisz odpowiedź na pytanie w komentarzu pod tym wpisem:
Jakie jest obecnie Twoje największe wyzwanie związane ze sprzedażą produktów cyfrowych?
Jeżeli sprzedajesz e-booki, kursy online i masz jakieś wyzwania lub problemy, które spędzają Ci sen z powiek – opisz je. Możesz podać dowolne imię i nazwisko, ale ważne jest, abyś podał prawidłowy adres e-mail, ponieważ na niego wyślemy Ci mapę myśli w formacie PDF (Twój adres posłuży nam tylko i wyłącznie do wysyłki tego PDF-a). Dzięki informacji zwrotnej od Ciebie będę wiedział, z czym się mierzysz, co Cię nurtuje, jakie masz problemy i pytania. Postaram się na nie odpowiedzieć w kolejnych materiałach.
WAŻNE:
Zostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na to, że dostaniesz od nas automatycznie maila z linkiem do mapy myśli z tego nagrania. Stanie się to bez względu na to, czy skomentujesz wpis, czy skorzystasz z funkcji „odpowiedz” reagując na komentarz innej osoby.
Pamiętaj, żeby wpisując komentarz podać prawidłowy adres e-mail, ponieważ na ten adres zostanie wysłany link do mapy myśli.
Nie trafi on do naszej bazy i nie będziemy Ci wysyłać żadnych innych maili, jeśli nie jesteś zapisany na nasz newsletter.
Jeżeli chcesz skomentować poniższy wpis, ale NIE CHCESZ otrzymać wiadomości zwrotnej z linkiem do mapy myśli, to w polu „adres e-mail” wpisz: tylkokomentujeniechcepytan@gmail.com. Albo wymyśl coś innego
Natomiast jeśli chcesz otrzymywać ode mnie powiadomienia o nowych wpisach i dodatkowe materiały, które wysyłam tylko i wyłącznie newsletterem, to zapisz się tutaj. W pierwszej wiadomości dowiesz się, w jaki sposób przetwarzamy i chronimy Twój adres e-mail. Z newslettera możesz się w każdej chwili wypisać. W każdej wiadomości na dole jest link „Wypisz mnie z subskrypcji”. W razie wątpliwości zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.
To bardzo ważne, żebyś zapoznał się z powyższą treścią, zanim dodasz komentarz.
Moim wyzwaniem jest rozpoczęcie sprzedaży, dotarcie do pierwszych klientów, włączenie płatnych reklam i zbudowanie wiarygodnego wizerunku.
Gosia, a czym się zajmujesz? W jakiej dziedzinie chcesz wystartować ze sprzedażą? Napisz coś więcej, to będę mógł odpowiedzieć nieco szerzej 🙂
U mnie podobnie – znam się dobrze na branży IT i chciałbym zrobić kurs z tej tematyki, ale nie wiem jak znaleźć pierwszych klientów.
Moim wyzwaniem jest stworzenie newslettera (w sensie treści, technicznie ogarniam). Ale ja nie sprzedaję produktów (ani cyfrowych, ani fizycznych – mieszkam we Włoszech i tu mi się to nie kalkuluje, bo to inne podatki i inny ZUS), tylko usługi.
Beata, a do kogo to ma być pisane? Kto ma być odbiorcą newslettera?
Przede wszystkim Polki, które chcą robić biznes we Włoszech, oraz generalnie osoby zainteresowane życiem we Włoszech. Chcę promować Włochy, wskazywać na możliwości, jakie tu są (również mimo, a nawet w pewnym sensie dzięki pandemii), a moja “klątwa wiedzy” polega na tym, że działam w kilku branżach, które staram się połączyć: prawo, biznes, marketing, tłumaczenia itd., itp.
Dziękuję za ciekawe, wartościowe wideo. Ja dopiero przyglądam się możliwościom działania online – w związku z tym moim wyzwaniem jest jaką wiedzę proponować, jak znaleźć odpowiednią tematykę. Pozdrawiam.
Monika wszystko moim zdaniem powinno się zacząć od wybrania konkretnej grupy. Patrzę na Twoje zdjęcie, więc to mogą być np. kobiety, które chcą zająć się np. edukacją domową, bo mają dość tego, co się dzieje ze szkołami. No i przyglądasz się dyskusjom w sieci. Jakie tam są problemy, z czym te kobiety sobie nie radzą, czego nie wiedzą, że nie wiedzą itp. Albo np. kobiety, które ubiegają się o wysokie stanowiska. Z czym się muszą zmagać? Jak się muszą przygotować do rozmów w branżach, które dotychczas były zdominowane przez mężczyzn? Jaką muszą mieć wiedzę? Jakie kompetencje? Itd. Mówiąc wprost: musisz… Czytaj więcej »
Zgadzam się z tym. Dzięki Bartek za te podpowiedzi.
🙂 Dziękuję.
Hej – Największe obecnie wyzwanie to umiejętne budowanie newslettera – mam dużo fajnej wiedzy, ale kwestie poukładania poszczególnych kroków to już nie moja działka 😉
A dlaczego to musi być newsletter, a nie np. blog, albo kanał YT? Do newslettera oczywiście zachęcam, bo warto mieć swoje medium, ale on też może służyć do tego, że będzie kanałem, w którym pokażesz treść w innym miejscu. No i… kto powiedział, że publikacje muszą się układać w jakieś konkretne kroki? Raz możesz pisać coś dla bardziej zaawansowanych, innym razem dla początkujących, potem napiszesz coś na podstawie otrzymanego maila.
Zrób listę tematów, na które od tak jesteś w stanie napisać artykuł / nagrać video i do jasnej ciasnej zrób to! 😀
Moim wyzwaniem jest utrzymanie obecnych klientów korzystających z mojego kursu angielskiego online i znalezienie nowych. Niestety wielu klientów straciłem przez to, że byli tak bardzo przeładowani pracą przez pracodawców od kilku miesięcy, że brakowało im czasu na lekcje. Przez pandemię wiele osób boi się utraty pracy, a sytuacja raczej nie będzie się poprawiać 🙁
Łukasz gdzieś widziałem badania pokazujące, że osoby znające język angielski szybciej znajdują pracę, szybciej awansują i generalnie zarabiają więcej. Może warto gdzieś zagrać tym argumentem, że jeżeli boją się o utratę pracy to TYM BARDZIEJ powinni zadbać o kompetencje językowe 😉
Jakie są rodzaje produktów cyfrowych. Czy jest na rynku coś poza video, e-bookami, podcastami?
Rafał jest tego sporo:
– kursy online
– ebooki
– wirtualne klasy (spotkania np. raz w tygodniu na platformie webinarowej)
– consulting 1 na 1
– programy audio
– płatne fora
– płatne newslettery
– membership site
I wiele, wiele więcej 🙂
Moim wyzwaniem jest sprzedaż kursu online “Złota Formuła Inwestowania”. Już utworzyłam grupę Inwestowanie od podstaw i teraz przygotowuję video i stronę do zapisu na webinar sprzedażowy
Anna jeśli grupa już jest i się rozwija, to sprzedaż kursu nie powinna być problemem. O ile kurs odpowiada na potrzeby i problemy osób z tej grupy. Dlatego właśnie warto zrobić mocne badania. Będę o tym mówił w kolejnej części z tej serii. Bardzo mocno zwracam na to uwagę też w kursie Liczy Się Kampania. Poświęciliśmy badaniu rynku 6 bardzo szczegółowych lekcji, bo to jest niesłychanie istotne.
Cześć Bartek, jestem pod ogromnym wrażeniem przygotowania tego video! Dzięki za tyle merytorycznej wiedzy, która już część problemów rozwiązuje!:-) Ja mam poczucie, że wszędzie mam ogrom pracy i super, bo daje to szanse rozwijania się, ale największym wyzwaniem obecnie jest dla mnie pisanie oferty dla totalnie nowych klientów, którym trzeba się przedstawić od zera i wyjaśnić po co mają do mnie dołączyć oraz połączenie tego z reklamą na Facebooku.
Hej Magda, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live: https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/698247477451525
stworzenie produktu, reklama i jego sprzedaż
Hej Jerzy, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live: https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/698247477451525
Udzielam lekcji z języka angielskiego. Moi uczniowie twierdzą, że dobrze tłumaczę, ale nie wiem jak tę wiedzę przelać na produkty cyfrowe – kursów angielskiego i książek jest mnóstwo i obawiam się, że moje nie byłyby zbyt oryginalne. Nie mam póki co bloga ani kanału na YouTube itp. więc nie mam bazy potencjalnych klientów.
Hej Katarzyna, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live: https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/698247477451525
Największym wyzwaniem w promocji moich produktów online jest przekonanie moich odbiorców – w większości nawykłych do produktów fizycznych – że przygotowane przeze mnie treści niczego nie tracą, kiedy docierają do nich w formie cyfrowej 🙂
Hej Dawid, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live: https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/698247477451525
O nie, znowu tyle mięsa do przeanalizowania 😀
Staram się 🙂
koleżanka sama zrobiła przeszła tysiąc zapachowych mydełek i nie bardzo wie ,gdzie i jak je może sprzedawać
Hej Teresa, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live: https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/698247477451525
Moim wyzwaniem jest tak skonstruowanie modelu, by przyciągać regularne zainteresowane osoby i sprzedawać pakiety webinarów.
Hej Lidia, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live: https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/698247477451525
Dla mnie największym wyzwaniem jest koncentracja na jednym projekcie. Dookoła jest tyle ciekawych rzeczy, które chciałbym rozwijać, że sam nie wiem od czego zacząć. Do tego przez ostatni czas próbowałem ogarniać wszystko na raz i każdy z projektów leży, a ja czuję się wypalony na maksa. Jakieś sugestie?
Hej Mariusz, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live:
https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/397357884603253
Bartku dziękuję za super materiał. Moim największym wyzwaniem jest wyprodukowanie produktu do sprzedaży. Czy można robić dochodowe kampanie np. na ebookach? Prowadzę firmę sprzątającą i nie mam pomysłu jak przekuć, to na produkty cyfrowe. Można zdobyć wiedzę na temat sprzedaży i robienia super kampanii ale na nic się, to nie zda jeśli nie będzie produktu do sprzedaży 🙁 Prowadzę bloga o profesjonalnym sprzątaniu i za jego pomocą buduję listę adresową i sprzedaję ebook, ale z tego wpada jakieś 1000-1500 zł. miesięcznie. Nie mam pomysłu na droższe produkty, które mógłbym sprzedawać robiąc dochodowe kampanie. Chętnie skorzystałbym z twojego szkolenia, ale wiem,… Czytaj więcej »
Hej Eryk, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live:
https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/397357884603253
Największe wyzwanie jakie mam ze sprzedażą produktów online to przygotowanie właściwego mailingu i promocji moich produktów. Ale wierzę, że z drugim problemem poradzę sobie po dołączeniu do kursu – Liczy się Kampania.
Dzięki wielkie Bartek za cenne wskazówki z tego nagrania i czekam na kolejne !
Mam podobną sytuację 😉 I podobną wiarę 😛
Bardzo dobrze! Damy radę!
Hej Konrad, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live:
https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/397357884603253
1) Jakie narzedzie do automatyzacji mailingu wybrac? 2) Jak podpiac platnosci bankowe pod strone i jaka marza banku za przelewy jest do zaakceptowania?
Hej Roman, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live:
https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/397357884603253
promocja i dotarcie do klienta. Ps. uwielbiam Twoje materiały! i szkoda, że na razie nie znajduję więcej czasu na czytanie wszystkiego, co “wyprodukowałeś”!
Hej Eli, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live:
https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/397357884603253
Największym problemem dla mnie jest zorganizowanie czasu na postawienie strony internetowej, nagranie odcinków kursów. Mam pomysły na co najmniej 20 kursów w mojej branży. Szkopuł w tym, że to moja pasja, która jest też czasochłonna. Do tego dochodzi praca. Ale za kilkaset tysiącleci doba ma mieć podobno 48 godzin, więc może moje kolejne wcielenie zrealizuje to przedsięwzięcie. Kończąc żarty – zabieram się do pracy.
Hej Katarzyna, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live:
https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/397357884603253
Zrobiliśmy pierwszy kurs online. Dla użytkowników systemu komputerowego do prowadzenia firmy.
Największe wyzwanie to:
– jak dotrzeć do swojej grupy docelowej poprzez reklamę FB (użytkownicy są w całej Polsce)
– jak zbudować lejek (LTV) dla klientów – co dać im jako kolejne produkty – co dosprzedać
Hej Arek, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live:
https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/397357884603253
Chciałbym sprzedawać swoje kursy on-line w formie video. Moim wyzwaniem jest tak naprawdę brak umiejętności przemawiania publicznego. Nie potrafię dynamicznie i z ciekawością mówić. W moich wypowiedziach często robię jakieś przerywniki typu yyy. Mój styl wypowiedzi nie jest do końca taki, jaki bym chciał. Kolejny element, dotyczy moich negatywnych przekonań. Typu “jest już tyle kursów w tym temacie, który znam” “nie mam jeszcze wystarczającego doświadczenia, aby móc nauczać innych ludzi” “nie wiem jak nauczać” “chciałbym, aby uczestniczy mieli efekty, a nie kolejny kurs na swojej półce, więc musi być to majstersztyk” “boję się robić webinary” “czy ludzie będą chcieli kupić… Czytaj więcej »
Hej Tomasz, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live:
https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/397357884603253
W uzupełnieniu do tego, co Bartek powiedział w live – weź też pod uwagę, że do kursu wideo wcale nie musisz mieć niesamowitych zdolności mówcy! Możesz nawet nagrywać zdanie po zdaniu i później skleić w całość, a przeskoki zamaskować tzw. przebitkami, np. pokazując to o czym w danym momencie mówisz, a nie Twoją osobę. Wpadnij do grupy, w której podpowiadam takie techniczne kwestie (click na mój nick).
Moim największym wyzwaniem jest ułożenie spójnej kampanii reklamowej: teksty (mail, FB, artykuły na stronę), zawartość darmowych materiałów video, artykuły (lead magnety), stworzenie skutecznej oferty.
Moim największym wyzwaniem jest przygotowanie produktu (chyba zbyt perfekcyjnie go poprawiam 😉 zbudowanie lejka sprzedażowego i ogarnięcie reklam na FB niestety na razie metody prób i błędów 😉
Wyzwaniem jest dotarcie do klientów premium z branży automatyki domowej
Dla mnie problemem jest zdobycie pierwszych klientów, zbudowanie bazy osób, do których potem będę mogła skierować kampanie sprzedażowe. Opowiadam swoim znajomym o tym co robię, oni z uprzejmości czasem korzystają i na dzień dzisiejszy to jedyni klienci :). Poza sklepem prowadzę fanpage i bloga. Chcę ruszyć z płatnymi reklamami. Nie wiem do końca jak to poukładać, żeby ruszyło.
Moim największym wyzwaniem jest tak naprawdę zacząć. Jestem w procesie tworzenia bloga i szkole się z różnych źródeł. To jest jednym z nich. 😉 Pozdrawiam.
Największym wyzwaniem jest… zaczęcie 😉 zrobienie planu, ogarniecie tematu – nie mam pojecia gdzie zacząc i czasem ogrom mozliwosci jest przytłaczający 😉
Bartek! To jest rewelacja co dzisiaj pokazałeś!
Zastanawiam się poważnie nad kupnem Twojego kursu. Dzięki 🙂
Bartek jak zwykle inspirujesz!!
Bardzo się cieszę 🙂 Jestem przekonany, że się nie zawiedziesz.
Moim największym wyzwaniem jest aktualnie zorganizowanie zespołu do pomocy 🙂
Największe wyzwanie ze sprzedażą cyfrową? Obawa przed tym, że wiem za mało, żeby dzielić się z ludźmi wiedzą. Efekt Dunninga-Krugera, gdy byłem młodszy i mniej wiedziałem nie miałem takiego problemu 🙂
Dla mnie największym problemem jest skupienie się na jednym projekcie. Co chwilę pojawia się coś ważniejszego, zrobienie kursu schodzi na drugi plan i idzie bardzo powoli, ale do przodu! 🙂
Moim wyzwaniem jest wymyślenie produktu, przygotowanie kampanii, rozpoczęcie sprzedaży, dotarcie do klientów. Czyli wszystko od A -Z.
Moim wyzwaniem jest dotarcie do klientów zagranicznych. Jak do nich dotrzeć oraz jak ustawić skuteczne kampanie (modele postowania itp)
Super
Zmotywowałeś mnie do przejscia do online’a 🙂
Miło mi i powodzenia 😉
Kwestie techniczne, robienie płatnych reklam, tworzenie leading page, stron www, nie mam umiejętności programistycznych i nigdy nie robiłem reklam.
Moim największym wyzwaniem jest stworzenie produktu. Za dużo chce zrobić w wielu dziedzinach, mam problem skupić się na jednej branży.
U mnie problemem jest mała grupa odbiorców, którym mogę sprzedać produkt. Mam tylko 700 osób na fb. Nie mam jeszcze insta. Nie mam strony. Nie mam newslettera. Więc patrząc na wszystko co jest do zrobienia jest to OGROM spraw. Potem poukładać cały proces w sensowną całość. Duuuzo roboty:)
Bardzo merytorycznie, chociaż wolał by posłuchać o fizycznych produktach ? Tak czy owak polecam tego allegrowicza, sam obserwujeod ponad 10 lat ???
Moim wyzwaniem jest rozpoczęcie sprzedaży i dotarcie do klientów, zbudowanie wiarygodnego wizerunku.Produkty VR i AR oraz jako produkt uboczny szkolenia BHP w tych technologiach.Pracowałem w szkoleniach tradycyjnych zawodowych przez 22 lata.
Moim wyzwaniem jest stworzenie produktów cyfrowych. Mam pomysły ale nie zacząłem ich realizować. Potencjał jest, ale brak decyzji że na poważnie się tym zajmę. Na początek muszę zrobić research: co jest na rynku produktów cyfrowych w 2 dziedzinach, w których chcę tworzyć: rozwój osobisty i języki obce.
Moim wyzwaniem jest rozpoczęcie sprzedaży, dotarcie do pierwszych klientów.Sprzedaż produktów VR i AR, oraz szkoleń BHP w tych technologiach. Przez 22 lata organizowałem szkolenia zawodowe metodą tradycyjną.
Moim największym wyzwaniem jest określenie zakresu przekazywanej wiedzy dla poszczególnych produktów. Ponadto produkty kierowane są do przedstawicieli kilku branż i ciężko nawet dobrać uniwersalne słownictwo. Książka na ukończeniu, szkolenie on-line przede mną
Moje wyzwanie to wiele sprzecznych informacj iz roznych zrodel – i zniechecenie kiedy robie dokladnie to co ktos za 2k pln kaze mi robic a to nie dziala
Bartku, jak zwykle świetny materiał. Mam masę notatek i pomysłów. Teraz tylko muszę to wszystko ładnie ułożyć, by miało sens.
Pozdrawiam serdecznie!
Powodzenia i dziękuję 😉
Moim największym problemem jest nieumiejętność pokazywania środka produktów. Sprzedaję kurs i nie wiem ile powinienem go pokazywać – czy zdradzać dużą część, czy jednak nie – boję się, że gdy pokażę za dużo, ale bez kontekstu, może być to w zły sposób odebrane i może zniechęcić (niesłusznie bo kurs jest bardzo wartościowy), nie pokazując jednak tego, co jest w kursie (np. przykładowych nagrań, materiałów itd.), ludzie kupują trochę kota w worku. Przykładowo – kurs, który pomaga w ogarnięciu swojej diety opiera się na nauce 6 nawyków. Czy zdradzać jakie są to nawyki? Jednym z nawyków jest medytacja – bez szerszego… Czytaj więcej »
Rozpoczęcie sprzedaży 🙂
Moim największym wyzwaniem jest czas. Nie chodzi jednak o siedzenie na fejsie, a znalezienie czasu na produkcję i marketing produktów cyfrowych. Na codzień pracuję w branży językowej, jak nie pracuje to nie zarabiam. Ale jak pracuje to nie mam czasu na produkty cyfrowe. I tak koło się zamyka.
Jako rozwiązanie widzę zatrudnienie kogoś, ale tu z kolei przeszkodą jest brak doświadczenia w zatrudnianiu. Zawsze coś 😉
Hej, Bartek! Bardzo ciekawe, treściwe video! Dziękuję! 🙂 Do odpowiedzi na Twoje pytanie nie zmobilizowała mnie “nagroda”. Robię to w podzięce za to, że tak wiele dajesz od siebie. Twoje treści są naszpikowane merytoryką. Podobnie jak Twoje produkty (z czystym sercem polecam (!!!), bo zakupiłam kilka z nich. 🙂 2) Brakuje mi czasu na tworzenie bezpłatnych treści, które pomogłyby mi budować społeczność, więc tym bardziej nie upubliczniam jeszcze płatnego produktu. Chcę, by Klienci (a właściwie Klientki, bo treści chcę kierować głównie do mam) kupujący moje produkty mieli możliwość poznania mnie bliżej dzięki tym bezpłatnym treściom i by mogli na bieżąco… Czytaj więcej »
Ucięło mi pierwszy punkt. 🙂 Największe moje wyzwanie związane ze sprzedażą produktu cyfrowego to jego brak. W maju napisałam e-booka, ale tyle miesięcy już czeka na doszlifowanie, bo cały etat pochłaniają mi usługi offline. Błędne koło… Cześć obowiązków oddelegowałam, ale nadal brakuje mi czasu na działalność “pozaonlinową”. Od stycznia nie przyjmuję nowych zleceń offline, by odzyskać czas i przyłożyć się do działań online. Mam nadzieję, że nie złamię swojego postanowienia. 🙂