Jak sprzedawać produkty cyfrowe? Oto 4 najlepsze modele.

Sprzedajesz kursy online, e-booki, webinary lub inne produkty cyfrowe, ale wyniki do końca Cię nie zadowalają… a może po prostu chcesz wejść na wyższy poziom, bo masz już dosyć poczucia, że zostajesz w tyle i stać Cię na więcej?

Jeśli tak, to dziś opowiem Ci o 4 wybitnie skutecznych metodach sprzedaży, dzięki którym znacząco zwiększysz swoje zyski.

Korzystają z nich tacy giganci, jak: portal udemy.com, Russell Brunson, Jeff Walker, Brandon Burchard… czy też na naszym rynku – firma Quest, oraz Evenea.

Poznasz zalety, wady, przykłady oraz najlepsze praktyki każdego z modeli. Dzięki temu możesz od razu zacząć je wdrażać u siebie, aby zaserwować sobie zastrzyk gotówki, umocnić swoją pozycję na rynku i szybciej wyskalować biznes.  

Do tej pory dzieliłem się tą wiedzą tylko z klientami na płatnych konsultacjach 1 na 1. Dlatego śmiało korzystaj 😉

Wielka prośba i… PREZENT!

Włożyliśmy w to nagranie sporo pracy dlatego mam prośbę: pomóż mi dotrzeć do innych osób, którym to nagranie może pomóc. Może wśród znajomych masz kogoś, komu warto podesłać to video? Podeślij nagranie mailem, Messengerem albo udostępnij na Facebooku. 

Z góry bardzo, bardzo dziękuję.

Przygotowałem dla Ciebie również bardzo fajny prezent. Wspominam o nim pod koniec video.

Zapraszam do oglądania i komentowania!

Wskazówka: klikając w koło zębate, możesz wybrać prędkość odtwarzania i obejrzeć nagranie w przyspieszeniu.

Wersja audio

Aby pobrać odcinek kliknij >>> TUTAJ <<<

Wersja tekstowa

Wolisz czytać, zamiast oglądać? Jesteś osobą niesłyszącą? W takim razie zapraszam do pobrania wersji tekstowej 🙂 Kliknij okładkę lub link zamieszczony poniżej:

Kliknij tutaj, aby pobrać wersję tekstową (PDF)

 

Spis linków

  1. The Millionaire Messenger – link do opisu książki 
  2. Experts Academy – link do landing page z zapisem
  3. “Jak pozyskiwać klientów?” – link do książki
  4. “Jak napisać ofertę, która sprzedaje?” – link do artykułu na blogu LiczySieWynik.pl
  5. “Jak napisać ofertę lub ogłoszenie, które wyrywa z butów?” – link do artykułu na blogu LiczySieWynik.pl
  6. Post o nagłówkach – link do posta na FB
  7. Post o gwarancji – link do posta na FB
  8. Webinary cykliczne o efektywności – link do strony z zapisem >>> Zapraszam! 🙂
  9. Podcast PRO Marka Jankowskiego – link do landinga z ofertą kursu
  10. “Dlaczego warto robić epickie kampanie?” – link do artykułu na blogu LiczySieWynik.pl

Zaproszenie

Zapraszam na pokład kursu LICZY SIĘ KAMPANIA
Jeżeli masz swój własny e-produkt (e-book, kurs, szkolenie, webinary) lub planujesz taki stworzyć, to mam dla Ciebie ważną wiadomość:

TYLKO DO 16 LISTOPADA istnieje możliwość dołączenia do grona zachwyconych kursantów programu “LICZY SIĘ KAMPANIA”!

 

Kurs „Liczy Się Kampania” zmieni Twój biznes w 5 ważnych obszarach:

  1. Wygeneruje potężne zastrzyki gotówki ze sprzedaży produktów (rekord jednego z naszych kursantów to 760 000 zł łącznie – z kilku prowadzonych kampanii).
  2. Umocni Twoją pozycję na rynku, dzięki czemu zwiększy się Twoja rozpoznawalność oraz autorytet − pojawisz się na „radarze” osób, które wcześniej nie miały pojęcia o Twoim istnieniu.
  3. Przyspieszy proces budowania i rozwoju Twojej społeczności (lista mailingowa, fani na Facebooku, followersi na Instagramie), bez której ciężko o znakomite wyniki w biznesie.
  4. Otworzy wiele nowych drzwi, jak współpraca z liderami z branży, dzięki czemu Twój autorytet wzrośnie, a klienci, zamiast do konkurencji zaczną przychodzić do Ciebie
  5. Wygeneruje dodatkowy czas dla Ciebie oraz Twoich bliskich.  Zamiast ślęczeć nad zbędną pracą, możesz iść na basen, na siłownię, na spacer. Dzięki regularnemu odpoczynkowi i regeneracji stajesz się skuteczniejszym przedsiębiorcą.

Pełną ofertę znajdziesz >>> TUTAJ <<<

Prezent do pobrania

Szczegółowa mapa myśli: niezastąpiona do szybkich powtórek i ustrukturyzowania zdobytej wiedzy. Zawiera wszystkie linki oraz dodatkowe przykłady, których nie omawiałem. 

UWAGA! Aby otrzymać mapę myśli, proszę, napisz odpowiedź na pytanie w komentarzu pod tym wpisem

Jakie jest obecnie Twoje największe wyzwanie związane ze sprzedażą produktów cyfrowych? 

Jeżeli sprzedajesz e-booki, kursy online i masz jakieś wyzwania lub problemy, które spędzają Ci sen z powiek – opisz je. Możesz podać dowolne imię i nazwisko, ale ważne jest, abyś podał prawidłowy adres e-mail, ponieważ na niego wyślemy Ci mapę myśli w formacie PDF (Twój adres posłuży nam tylko i wyłącznie do wysyłki tego PDF-a). Dzięki informacji zwrotnej od Ciebie będę wiedział, z czym się mierzysz, co Cię nurtuje, jakie masz problemy i pytania. Postaram się na nie odpowiedzieć w kolejnych materiałach.

WAŻNE:

Zostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na to, że dostaniesz od nas automatycznie maila z linkiem do mapy myśli z tego nagrania. Stanie się to bez względu na to, czy skomentujesz wpis, czy skorzystasz z funkcji „odpowiedz” reagując na komentarz innej osoby.

Pamiętaj, żeby wpisując komentarz podać prawidłowy adres e-mail, ponieważ na ten adres zostanie wysłany link do mapy myśli.

Nie trafi on do naszej bazy i nie będziemy Ci wysyłać żadnych innych maili, jeśli nie jesteś zapisany na nasz newsletter.

Jeżeli chcesz skomentować poniższy wpis, ale NIE CHCESZ otrzymać wiadomości zwrotnej z linkiem do mapy myśli, to w polu „adres e-mail” wpisz: tylkokomentujeniechcepytan@gmail.com. Albo wymyśl coś innego 😉

Natomiast jeśli chcesz otrzymywać ode mnie powiadomienia o nowych wpisach i dodatkowe materiały, które wysyłam tylko i wyłącznie newsletterem, to zapisz się tutaj. W pierwszej wiadomości dowiesz się, w jaki sposób przetwarzamy i chronimy Twój adres e-mail. Z newslettera możesz się w każdej chwili wypisać. W każdej wiadomości na dole jest link „Wypisz mnie z subskrypcji”. W razie wątpliwości zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.

To bardzo ważne, żebyś zapoznał się z powyższą treścią, zanim dodasz komentarz. 

Subskrybuj
Powiadom o
guest
126 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Gosia
Gosia
1 miesiąc temu

Moim wyzwaniem jest rozpoczęcie sprzedaży, dotarcie do pierwszych klientów, włączenie płatnych reklam i zbudowanie wiarygodnego wizerunku.

Zbigniew
Zbigniew
30 dni temu
Reply to  Gosia

U mnie podobnie – znam się dobrze na branży IT i chciałbym zrobić kurs z tej tematyki, ale nie wiem jak znaleźć pierwszych klientów.

Beata
Beata
1 miesiąc temu

Moim wyzwaniem jest stworzenie newslettera (w sensie treści, technicznie ogarniam). Ale ja nie sprzedaję produktów (ani cyfrowych, ani fizycznych – mieszkam we Włoszech i tu mi się to nie kalkuluje, bo to inne podatki i inny ZUS), tylko usługi.

Beata
Beata
1 miesiąc temu
Reply to  Bartek Popiel

Przede wszystkim Polki, które chcą robić biznes we Włoszech, oraz generalnie osoby zainteresowane życiem we Włoszech. Chcę promować Włochy, wskazywać na możliwości, jakie tu są (również mimo, a nawet w pewnym sensie dzięki pandemii), a moja “klątwa wiedzy” polega na tym, że działam w kilku branżach, które staram się połączyć: prawo, biznes, marketing, tłumaczenia itd., itp.

Monika
Monika
1 miesiąc temu

Dziękuję za ciekawe, wartościowe wideo. Ja dopiero przyglądam się możliwościom działania online – w związku z tym moim wyzwaniem jest jaką wiedzę proponować, jak znaleźć odpowiednią tematykę. Pozdrawiam.

Dariusz Łukasik
Dariusz Łukasik
1 miesiąc temu
Reply to  Bartek Popiel

Zgadzam się z tym. Dzięki Bartek za te podpowiedzi.

Monika
Monika
1 miesiąc temu
Reply to  Bartek Popiel

🙂 Dziękuję.

Jurek
Jurek
1 miesiąc temu

Hej – Największe obecnie wyzwanie to umiejętne budowanie newslettera – mam dużo fajnej wiedzy, ale kwestie poukładania poszczególnych kroków to już nie moja działka 😉

Łukasz
Łukasz
1 miesiąc temu

Moim wyzwaniem jest utrzymanie obecnych klientów korzystających z mojego kursu angielskiego online i znalezienie nowych. Niestety wielu klientów straciłem przez to, że byli tak bardzo przeładowani pracą przez pracodawców od kilku miesięcy, że brakowało im czasu na lekcje. Przez pandemię wiele osób boi się utraty pracy, a sytuacja raczej nie będzie się poprawiać 🙁

Rafał
1 miesiąc temu

Jakie są rodzaje produktów cyfrowych. Czy jest na rynku coś poza video, e-bookami, podcastami?

Anna
1 miesiąc temu

Moim wyzwaniem jest sprzedaż kursu online “Złota Formuła Inwestowania”. Już utworzyłam grupę Inwestowanie od podstaw i teraz przygotowuję video i stronę do zapisu na webinar sprzedażowy

Magda
Magda
1 miesiąc temu

Cześć Bartek, jestem pod ogromnym wrażeniem przygotowania tego video! Dzięki za tyle merytorycznej wiedzy, która już część problemów rozwiązuje!:-) Ja mam poczucie, że wszędzie mam ogrom pracy i super, bo daje to szanse rozwijania się, ale największym wyzwaniem obecnie jest dla mnie pisanie oferty dla totalnie nowych klientów, którym trzeba się przedstawić od zera i wyjaśnić po co mają do mnie dołączyć oraz połączenie tego z reklamą na Facebooku.

Bartek Popiel
Bartek Popiel
1 miesiąc temu
Reply to  Magda

Hej Magda, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live: https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/698247477451525

Jerzy
Jerzy
1 miesiąc temu

stworzenie produktu, reklama i jego sprzedaż

Bartek Popiel
Bartek Popiel
1 miesiąc temu
Reply to  Jerzy

Hej Jerzy, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live: https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/698247477451525

Katarzyna
Katarzyna
1 miesiąc temu

Udzielam lekcji z języka angielskiego. Moi uczniowie twierdzą, że dobrze tłumaczę, ale nie wiem jak tę wiedzę przelać na produkty cyfrowe – kursów angielskiego i książek jest mnóstwo i obawiam się, że moje nie byłyby zbyt oryginalne. Nie mam póki co bloga ani kanału na YouTube itp. więc nie mam bazy potencjalnych klientów.

Bartek Popiel
Bartek Popiel
1 miesiąc temu
Reply to  Katarzyna

Hej Katarzyna, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live: https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/698247477451525

Dawid
1 miesiąc temu

Największym wyzwaniem w promocji moich produktów online jest przekonanie moich odbiorców – w większości nawykłych do produktów fizycznych – że przygotowane przeze mnie treści niczego nie tracą, kiedy docierają do nich w formie cyfrowej 🙂

Bartek Popiel
Bartek Popiel
1 miesiąc temu
Reply to  Dawid

Hej Dawid, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live: https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/698247477451525

Sylwia
Sylwia
1 miesiąc temu

O nie, znowu tyle mięsa do przeanalizowania 😀

Bartek Popiel
Admin
1 miesiąc temu
Reply to  Sylwia

Staram się 🙂

Teresa
Teresa
1 miesiąc temu

koleżanka sama zrobiła przeszła tysiąc zapachowych mydełek i nie bardzo wie ,gdzie i jak je może sprzedawać

Bartek Popiel
Bartek Popiel
1 miesiąc temu
Reply to  Teresa

Hej Teresa, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live: https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/698247477451525

Lidia
Lidia
1 miesiąc temu

Moim wyzwaniem jest tak skonstruowanie modelu, by przyciągać regularne zainteresowane osoby i sprzedawać pakiety webinarów.

Bartek Popiel
Bartek Popiel
1 miesiąc temu
Reply to  Lidia

Hej Lidia, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live: https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/698247477451525

MARIUSZ
MARIUSZ
1 miesiąc temu

Dla mnie największym wyzwaniem jest koncentracja na jednym projekcie. Dookoła jest tyle ciekawych rzeczy, które chciałbym rozwijać, że sam nie wiem od czego zacząć. Do tego przez ostatni czas próbowałem ogarniać wszystko na raz i każdy z projektów leży, a ja czuję się wypalony na maksa. Jakieś sugestie?

Bartek Popiel
Bartek Popiel
1 miesiąc temu
Reply to  MARIUSZ

Hej Mariusz, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live:
https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/397357884603253

Eryk
1 miesiąc temu

Bartku dziękuję za super materiał. Moim największym wyzwaniem jest wyprodukowanie produktu do sprzedaży. Czy można robić dochodowe kampanie np. na ebookach? Prowadzę firmę sprzątającą i nie mam pomysłu jak przekuć, to na produkty cyfrowe. Można zdobyć wiedzę na temat sprzedaży i robienia super kampanii ale na nic się, to nie zda jeśli nie będzie produktu do sprzedaży 🙁 Prowadzę bloga o profesjonalnym sprzątaniu i za jego pomocą buduję listę adresową i sprzedaję ebook, ale z tego wpada jakieś 1000-1500 zł. miesięcznie. Nie mam pomysłu na droższe produkty, które mógłbym sprzedawać robiąc dochodowe kampanie. Chętnie skorzystałbym z twojego szkolenia, ale wiem,… Czytaj więcej »

Bartek Popiel
Bartek Popiel
1 miesiąc temu
Reply to  Eryk

Hej Eryk, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live:
https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/397357884603253

Konrad
Konrad
1 miesiąc temu

Największe wyzwanie jakie mam ze sprzedażą produktów online to przygotowanie właściwego mailingu i promocji moich produktów. Ale wierzę, że z drugim problemem poradzę sobie po dołączeniu do kursu – Liczy się Kampania.
Dzięki wielkie Bartek za cenne wskazówki z tego nagrania i czekam na kolejne !

lukasz
lukasz
1 miesiąc temu
Reply to  Konrad

Mam podobną sytuację 😉 I podobną wiarę 😛

Bartek Popiel
Bartek Popiel
1 miesiąc temu
Reply to  lukasz

Bardzo dobrze! Damy radę!

Bartek Popiel
Bartek Popiel
1 miesiąc temu
Reply to  Konrad

Hej Konrad, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live:
https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/397357884603253

Roman
Roman
1 miesiąc temu

1) Jakie narzedzie do automatyzacji mailingu wybrac? 2) Jak podpiac platnosci bankowe pod strone i jaka marza banku za przelewy jest do zaakceptowania?

Bartek Popiel
Bartek Popiel
1 miesiąc temu
Reply to  Roman

Hej Roman, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live:
https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/397357884603253

eli
eli
1 miesiąc temu

promocja i dotarcie do klienta. Ps. uwielbiam Twoje materiały! i szkoda, że na razie nie znajduję więcej czasu na czytanie wszystkiego, co “wyprodukowałeś”!

Bartek Popiel
Bartek Popiel
1 miesiąc temu
Reply to  eli

Hej Eli, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live:
https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/397357884603253

Katarzyna
1 miesiąc temu

Największym problemem dla mnie jest zorganizowanie czasu na postawienie strony internetowej, nagranie odcinków kursów. Mam pomysły na co najmniej 20 kursów w mojej branży. Szkopuł w tym, że to moja pasja, która jest też czasochłonna. Do tego dochodzi praca. Ale za kilkaset tysiącleci doba ma mieć podobno 48 godzin, więc może moje kolejne wcielenie zrealizuje to przedsięwzięcie. Kończąc żarty – zabieram się do pracy.

Bartek Popiel
Bartek Popiel
1 miesiąc temu
Reply to  Katarzyna

Hej Katarzyna, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live:
https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/397357884603253

Arek
Arek
1 miesiąc temu

Zrobiliśmy pierwszy kurs online. Dla użytkowników systemu komputerowego do prowadzenia firmy.
Największe wyzwanie to:
– jak dotrzeć do swojej grupy docelowej poprzez reklamę FB (użytkownicy są w całej Polsce)
– jak zbudować lejek (LTV) dla klientów – co dać im jako kolejne produkty – co dosprzedać

Bartek Popiel
Bartek Popiel
1 miesiąc temu
Reply to  Arek

Hej Arek, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live:
https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/397357884603253

Tomasz Paczkowski
1 miesiąc temu

Chciałbym sprzedawać swoje kursy on-line w formie video. Moim wyzwaniem jest tak naprawdę brak umiejętności przemawiania publicznego. Nie potrafię dynamicznie i z ciekawością mówić. W moich wypowiedziach często robię jakieś przerywniki typu yyy. Mój styl wypowiedzi nie jest do końca taki, jaki bym chciał. Kolejny element, dotyczy moich negatywnych przekonań. Typu “jest już tyle kursów w tym temacie, który znam” “nie mam jeszcze wystarczającego doświadczenia, aby móc nauczać innych ludzi” “nie wiem jak nauczać” “chciałbym, aby uczestniczy mieli efekty, a nie kolejny kurs na swojej półce, więc musi być to majstersztyk” “boję się robić webinary” “czy ludzie będą chcieli kupić… Czytaj więcej »

Bartek Popiel
Bartek Popiel
1 miesiąc temu

Hej Tomasz, odpowiedziałem na Twoje pytanie na wczorajszym live:
https://www.facebook.com/liczysiewynik/videos/397357884603253

Stasz
28 dni temu

W uzupełnieniu do tego, co Bartek powiedział w live – weź też pod uwagę, że do kursu wideo wcale nie musisz mieć niesamowitych zdolności mówcy! Możesz nawet nagrywać zdanie po zdaniu i później skleić w całość, a przeskoki zamaskować tzw. przebitkami, np. pokazując to o czym w danym momencie mówisz, a nie Twoją osobę. Wpadnij do grupy, w której podpowiadam takie techniczne kwestie (click na mój nick).

Tomek
Tomek
1 miesiąc temu

Moim największym wyzwaniem jest ułożenie spójnej kampanii reklamowej: teksty (mail, FB, artykuły na stronę), zawartość darmowych materiałów video, artykuły (lead magnety), stworzenie skutecznej oferty.

Ania
1 miesiąc temu

Moim największym wyzwaniem jest przygotowanie produktu (chyba zbyt perfekcyjnie go poprawiam 😉 zbudowanie lejka sprzedażowego i ogarnięcie reklam na FB niestety na razie metody prób i błędów 😉

Maciej
Maciej
1 miesiąc temu

Wyzwaniem jest dotarcie do klientów premium z branży automatyki domowej

Kasia
1 miesiąc temu

Dla mnie problemem jest zdobycie pierwszych klientów, zbudowanie bazy osób, do których potem będę mogła skierować kampanie sprzedażowe. Opowiadam swoim znajomym o tym co robię, oni z uprzejmości czasem korzystają i na dzień dzisiejszy to jedyni klienci :). Poza sklepem prowadzę fanpage i bloga. Chcę ruszyć z płatnymi reklamami. Nie wiem do końca jak to poukładać, żeby ruszyło.

Michał
Michał
1 miesiąc temu

Moim największym wyzwaniem jest tak naprawdę zacząć. Jestem w procesie tworzenia bloga i szkole się z różnych źródeł. To jest jednym z nich. 😉 Pozdrawiam.

Olga
1 miesiąc temu

Największym wyzwaniem jest… zaczęcie 😉 zrobienie planu, ogarniecie tematu – nie mam pojecia gdzie zacząc i czasem ogrom mozliwosci jest przytłaczający 😉

Michał
1 miesiąc temu

Bartek! To jest rewelacja co dzisiaj pokazałeś!
Zastanawiam się poważnie nad kupnem Twojego kursu. Dzięki 🙂

Ania
Ania
1 miesiąc temu
Reply to  Michał

Bartek jak zwykle inspirujesz!!

Bartek Popiel
Bartek Popiel
1 miesiąc temu
Reply to  Michał

Bardzo się cieszę 🙂 Jestem przekonany, że się nie zawiedziesz.

Łukasz
1 miesiąc temu

Moim największym wyzwaniem jest aktualnie zorganizowanie zespołu do pomocy 🙂

Andrzej
1 miesiąc temu

Największe wyzwanie ze sprzedażą cyfrową? Obawa przed tym, że wiem za mało, żeby dzielić się z ludźmi wiedzą. Efekt Dunninga-Krugera, gdy byłem młodszy i mniej wiedziałem nie miałem takiego problemu 🙂

Krzysiek
1 miesiąc temu

Dla mnie największym problemem jest skupienie się na jednym projekcie. Co chwilę pojawia się coś ważniejszego, zrobienie kursu schodzi na drugi plan i idzie bardzo powoli, ale do przodu! 🙂

MaGeeg
MaGeeg
1 miesiąc temu

Moim wyzwaniem jest wymyślenie produktu, przygotowanie kampanii, rozpoczęcie sprzedaży, dotarcie do klientów. Czyli wszystko od A -Z.

wojtek
1 miesiąc temu

Moim wyzwaniem jest dotarcie do klientów zagranicznych. Jak do nich dotrzeć oraz jak ustawić skuteczne kampanie (modele postowania itp)

tom
tom
1 miesiąc temu

Super

Daniel
1 miesiąc temu

Zmotywowałeś mnie do przejscia do online’a 🙂

Bartek Popiel
Admin
1 miesiąc temu
Reply to  Daniel

Miło mi i powodzenia 😉

Marek
Marek
1 miesiąc temu

Kwestie techniczne, robienie płatnych reklam, tworzenie leading page, stron www, nie mam umiejętności programistycznych i nigdy nie robiłem reklam.

Zuzanna
Zuzanna
1 miesiąc temu

Moim największym wyzwaniem jest stworzenie produktu. Za dużo chce zrobić w wielu dziedzinach, mam problem skupić się na jednej branży.

Małgorzata
Małgorzata
1 miesiąc temu

U mnie problemem jest mała grupa odbiorców, którym mogę sprzedać produkt. Mam tylko 700 osób na fb. Nie mam jeszcze insta. Nie mam strony. Nie mam newslettera. Więc patrząc na wszystko co jest do zrobienia jest to OGROM spraw. Potem poukładać cały proces w sensowną całość. Duuuzo roboty:)

Grzegorz
Grzegorz
1 miesiąc temu

Bardzo merytorycznie, chociaż wolał by posłuchać o fizycznych produktach 🙂 Tak czy owak polecam tego allegrowicza, sam obserwujeod ponad 10 lat 😉👌😁

Bogusław
Bogusław
1 miesiąc temu

Moim wyzwaniem jest rozpoczęcie sprzedaży i dotarcie do klientów, zbudowanie wiarygodnego wizerunku.Produkty VR i AR oraz jako produkt uboczny szkolenia BHP w tych technologiach.Pracowałem w szkoleniach tradycyjnych zawodowych przez 22 lata.

Dariusz Łukasik
Dariusz Łukasik
1 miesiąc temu

Moim wyzwaniem jest stworzenie produktów cyfrowych. Mam pomysły ale nie zacząłem ich realizować. Potencjał jest, ale brak decyzji że na poważnie się tym zajmę. Na początek muszę zrobić research: co jest na rynku produktów cyfrowych w 2 dziedzinach, w których chcę tworzyć: rozwój osobisty i języki obce.

Bogusław
Bogusław
1 miesiąc temu

Moim wyzwaniem jest rozpoczęcie sprzedaży, dotarcie do pierwszych klientów.Sprzedaż produktów VR i AR, oraz szkoleń BHP w tych technologiach. Przez 22 lata organizowałem szkolenia zawodowe metodą tradycyjną.

Jacek
1 miesiąc temu

Moim największym wyzwaniem jest określenie zakresu przekazywanej wiedzy dla poszczególnych produktów. Ponadto produkty kierowane są do przedstawicieli kilku branż i ciężko nawet dobrać uniwersalne słownictwo. Książka na ukończeniu, szkolenie on-line przede mną

Antoni
Antoni
1 miesiąc temu

Moje wyzwanie to wiele sprzecznych informacj iz roznych zrodel – i zniechecenie kiedy robie dokladnie to co ktos za 2k pln kaze mi robic a to nie dziala

Ola
Ola
1 miesiąc temu

Bartku, jak zwykle świetny materiał. Mam masę notatek i pomysłów. Teraz tylko muszę to wszystko ładnie ułożyć, by miało sens.

Pozdrawiam serdecznie!

Bartek Popiel
Admin
1 miesiąc temu
Reply to  Ola

Powodzenia i dziękuję 😉

Mateusz
1 miesiąc temu

Moim największym problemem jest nieumiejętność pokazywania środka produktów. Sprzedaję kurs i nie wiem ile powinienem go pokazywać – czy zdradzać dużą część, czy jednak nie – boję się, że gdy pokażę za dużo, ale bez kontekstu, może być to w zły sposób odebrane i może zniechęcić (niesłusznie bo kurs jest bardzo wartościowy), nie pokazując jednak tego, co jest w kursie (np. przykładowych nagrań, materiałów itd.), ludzie kupują trochę kota w worku. Przykładowo – kurs, który pomaga w ogarnięciu swojej diety opiera się na nauce 6 nawyków. Czy zdradzać jakie są to nawyki? Jednym z nawyków jest medytacja – bez szerszego… Czytaj więcej »

Tomek
Tomek
1 miesiąc temu

Rozpoczęcie sprzedaży 🙂

Ela
Ela
1 miesiąc temu

Moim największym wyzwaniem jest czas. Nie chodzi jednak o siedzenie na fejsie, a znalezienie czasu na produkcję i marketing produktów cyfrowych. Na codzień pracuję w branży językowej, jak nie pracuje to nie zarabiam. Ale jak pracuje to nie mam czasu na produkty cyfrowe. I tak koło się zamyka.

Jako rozwiązanie widzę zatrudnienie kogoś, ale tu z kolei przeszkodą jest brak doświadczenia w zatrudnianiu. Zawsze coś 😉

Rozalia
1 miesiąc temu

Hej, Bartek! Bardzo ciekawe, treściwe video! Dziękuję! 🙂 Do odpowiedzi na Twoje pytanie nie zmobilizowała mnie “nagroda”. Robię to w podzięce za to, że tak wiele dajesz od siebie. Twoje treści są naszpikowane merytoryką. Podobnie jak Twoje produkty (z czystym sercem polecam (!!!), bo zakupiłam kilka z nich. 🙂 2) Brakuje mi czasu na tworzenie bezpłatnych treści, które pomogłyby mi budować społeczność, więc tym bardziej nie upubliczniam jeszcze płatnego produktu. Chcę, by Klienci (a właściwie Klientki, bo treści chcę kierować głównie do mam) kupujący moje produkty mieli możliwość poznania mnie bliżej dzięki tym bezpłatnym treściom i by mogli na bieżąco… Czytaj więcej »

Rozalia
1 miesiąc temu
Reply to  Rozalia

Ucięło mi pierwszy punkt. 🙂 Największe moje wyzwanie związane ze sprzedażą produktu cyfrowego to jego brak. W maju napisałam e-booka, ale tyle miesięcy już czeka na doszlifowanie, bo cały etat pochłaniają mi usługi offline. Błędne koło… Cześć obowiązków oddelegowałam, ale nadal brakuje mi czasu na działalność “pozaonlinową”. Od stycznia nie przyjmuję nowych zleceń offline, by odzyskać czas i przyłożyć się do działań online. Mam nadzieję, że nie złamię swojego postanowienia. 🙂