Czy Twoja firma przetrwa? Analiza 5 sił Portera
Wyobraź sobie, że pewnego dnia koncern samochodowy Mercedesa postanawia uruchomić wydawnictwo publikujące tomiki z polską poezją (bo np. zarząd okazał się kryptofanami Szymborskiej, a…
Wyobraź sobie, że pewnego dnia koncern samochodowy Mercedesa postanawia uruchomić wydawnictwo publikujące tomiki z polską poezją (bo np. zarząd okazał się kryptofanami Szymborskiej, a…
Ktoś mądry powiedział mi kiedyś, żebym uważał na marzenia, bo marzenia mają to do siebie, że lubią się spełniać. Myślałem sobie wtedy – tak…
To trzecia i ostatnia część z cyklu “Jak uwierzyć w siebie?”. Jeżeli nie czytałeś poprzednich części to linki są poniżej: Jak uwierzyć w siebie?…
Masz już stworzony kurs, ale jego sprzedaż Cię nie zadowala? Mimo wielu starań pieniądze nie pojawiają się na Twoim koncie? Niezależnie od tego czy…
CZYTAJ CAŁOŚĆChcesz wystartować z biznesem online, ale nie masz pojęcia od czego zacząć? Zadań i możliwości jest tyle, że nie wiesz na czym się skupić?…
CZYTAJ CAŁOŚĆWycena produktu to jedno z wyzwań przedsiębiorców, które cóż… do łatwych nie należy. Teoretycznie każdy z nas chce wycenić swoje produkt tak, żeby czuć,…
CZYTAJ CAŁOŚĆTo jeden z tematów, których przedsiębiorcy, twórcy produktów i usługodawcy boją się najbardziej. Przecież masz wiedzę, kompetencje, doświadczenie i musisz to odpowiednio wycenić, ale…
CZYTAJ CAŁOŚĆTo kolejne wyzwanie przedsiębiorców, którzy chcą zaoferować klientom swój produkt lub usługę. Jeśli nie podejdziesz odpowiednio do obiekcji klienta, może Ci być trudniej przekonać…
CZYTAJ CAŁOŚĆWyobraź sobie, że znasz jedno magiczne zaklęcie, które pozwala Ci względnie szybko stworzyć ofertę dobrze dopasowaną do bolączek i potrzeb Twoich idealnych klientów. Widzisz…
CZYTAJ CAŁOŚĆKażdy przedsiębiorca chce trafiać do swoich idealnych klientów, ale jak to zrobić? Odpowiedzią jest… odkrycie ich palących problemów! Aby odkryć te palące problemy trzeba…
CZYTAJ CAŁOŚĆ